Το YouTube είναι το δεύτερο ισχυρότερο διαδικτυακό μέσο παγκοσμίως μετά την Google, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την δύναμή να μεταδίδει υλικό βίντεο και live, το οποίο δημιουργεί έντονες εντυπώσεις, αναμνήσεις και εμπειρίες. Η διαφημιστική προβολή μέσω του YouTube έχει λοιπόν μεγάλη δυναμική για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός brand ή μιας επιχείρησης. Στα πλαίσια της προβολής του, ένας επαγγελματικός λογαριασμός στο YouTube μπορεί να “τρέξει” τους παρακάτω τύπους καμπάνιας:

Μυστικά για επιτυχημένα YouTube campaigns
YouTube campaigns

⦁ In-stream ads: Είναι τα spot που προβάλλονται ενδιάμεσα ή πριν από το βίντεο ενός YouTube partner. Είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στα μεγάλα brands, οπότε οι χρήστες έχουν συνηθίσει να συνδέουν αυτού του είδους τις διαφημίσεις με προιόντα υψηλής ποιότητας και αναγνωριστιμότητας σήματος.
⦁ In-slate ads: Προβάλλονται πριν από βίντεο που έχουν διάρκεια 10 λεπτά ή περισσότερο. Δίνουν την δυνατότητα στο χρήστη να διαλέξει ανάμεσα σε 3 διαφορετικά spot, ή απλά να παρακολουθήσει ένα συγκεκριμένο.
⦁ In-search ads: Προβάλλονται στους χρήστες του YouTube σε συνάρτηση με τις αναζητήσεις τους μέσα στην πλατφόρμα, και εμφανίζονται πρώτες στην κορυφή των αποτελεσμάτων στη δεξιά στήλη.
⦁ In-display ads: Διαφέρουν από τους υπόλοιπους τύπους διαφημίσεων στο YouTube, γιατί δεν προβάλλονται αμιγώς στην ιστοσελίδα του YouTube, αλλά και σε άλλους ιστοτόπους όπου έχει καταχωρηθεί υλικό από το YouTube, με την προϋπόθεση ότι ανήκουν στο Google Display Network.

Η στόχευση των χρηστών στο YouTube γίνεται με τη βοήθεια εργαλείων όπως τα παρακάτω:
⦁ Συναφής θεματολογία: Οι προβολές επιλέγεται να γίνονται σε παρεμφερείς με το θέμα της διαφήμισης σελίδες ή κανάλια.
⦁ Κατηγορίες ενδιαφερόντων: Η στόχευση αυτή κατευθύνεται λαμβάνοντας υπόψη τα γενικότερα ενδιαφέροντα των χρηστών.
⦁ Λέξεις – κλειδιά: Αφορά την κλασική λογική στόχευσης των χρηστών σύμφωνα με τις αναζητήσεις τους στο YouTube.
⦁ Δημογραφικά στοιχεία (Φύλο/Ηλικία): Η στόχευση με βάση τα δημογραφικά στοιχεία εφαρμόζεται επικουρικά σε συνδυασμό με άλλους τύπους στόχευσης, όπως είναι οι λέξεις – κλειδιά ή η συναφής θεματολογία, κα.
⦁ Managed placement: Είναι το εργαλείο που δίνει την δυνατότητα καταχώρησης της διαφήμισης σε συγκεκριμένες σελίδες με χρήση λίστας ή σε συναφείς με τη λίστα σελίδες. Αυτή η μέθοδος άπτεται ισχυρού ανταγωνισμού από τις ανταγωνιστικές καμπάνιες, γι΄αυτό προυποθέτει κατάλληλα προσαρμοσμένη τακτική προσφοράς τιμών (bidding).
⦁ Συσκευη προβολής: Παρέχεται την δυνατότητα επιλογής των ηλεκτρονικών μέσων που θα προσεγγίσει η διαφήμιση.
Όπως σε όλες τις περιπτώσεις digital καμπάνιας, έτσι και στην πλατφόρμα του YouTube είναι πολύ σημαντική η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και της πορείας των διαφημίσεων. Μια σειρά από εργαλεία του YouTube, αντανακλούν την μεμονωμένη απόδοση των βίντεο, τη συγκριτική απήχηση τους σε σχέση με παρόμοιες διαφημίσεις, τη διαδρομή με την οποία προσεγγίζουν την πλειοψηφία των χρηστών που τις βλέπουν, την απόδοση ανά στοχευμένο κοινο, κα, παρέχουν πληροφορίες λειτουργούν υποστηρικτικά για την real – time βελτίωση των διαδικασιών της καμπάνιας.