Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σου!

Τι είναι η lalista;
Είναι ο πιο εύκολος και όμορφος τρόπος για να βρείτε την επιχείρηση ή τον επαγγελματία που ψάχνετε στην περιοχή σας ή αλλού να μάθετε για τη δουλειά του και τις υπηρεσίες του και να κλείσετε ραντεβού μαζί του.
Τι κριτήρια μπορώ να εισάγω στο πεδίο «Τι;»;
Στο πεδίο «Τι;» μπορείτε να εισάγετε μια επαγγελματική κατηγορία, την επωνυμία μιας εταιρείας, το ονοματεπώνυμο ενός επαγγελματία, ένα είδος που σας ενδιαφέρει. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε συνδυασμό δύο ή περισσοτέρων κριτηρίων, παράδειγμα: «Γιατρός παθολόγος, διαβήτης»
Τι κριτήρια μπορώ να εισάγω στο πεδίο «Που;»;
Στο πεδίο «Που;» μπορείτε να εισάγετε οδό, περιοχή, πόλη ή χωριό και νομό. Το πεδίο είναι “powered by google”
Πώς λειτουργούν τα φίλτρα(tags);
Τα φίλτρα βοηθούν στην κατηγοριοποίηση των αναζητήσεων, παρουσιάζοντας πιο στοχευμένα αποτελέσματα ανάλογα με τις επαγγελματικές κατηγορίες των εταιρειών/επαγγελματιών που ψάχνετε, για παράδειγμα: Αν έρθουν 20 αποτελέσματα σε μία αναζήτηση με tags “email”, “website” και “free parking” , και επιλέξουμε τα 2 πρώτα (email,website) , οι εγγραφές αυτόματα θα περιοριστούν σε αυτές που πληρούν τα κριτήρια ταυτόχρονα.
Τι είναι το φίλτρο “Radius” στα αποτελέσματα;
Το εν λόγω φίλτρο έχει default τιμή τα 10Km, αυτό σημαίνει πως στα αποτελέσματα φέρνει αυτά που βρίσκονται σε ακτίνα 10 km από το σημείο που έγινε η αναζήτηση. Μπορεί να φτάσει μέχρι τα 100Km ή να μην επιλεγεί.
Μπορώ να κλείσω ραντεβού online ή μόνο τηλεφωνικά;
Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με τον επαγγελματία ή με την επιχείρηση που θέλετε, με τον τρόπο που εσείς επιθυμείτε. Η lalista σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε το τηλέφωνο επικοινωνίας και να καλέσετε απευθείας ή να βρείτε μέσα από τα στοιχεία της καταχώρησης του επαγγελματία ή της επιχείρησης, τις διαθέσιμες ώρες για να κλείσετε ραντεβού online από το ενσωματωμένο calendar του επαγγελματία.
Πως μπορώ να γνωρίζω ότι το ραντεβού που έκλεισα οnline ισχύει;
Με το που θα κάνετε το αίτημα για το ραντεβού σας, ο επαγγελματίας ή η επιχείρηση θα σας στείλει απαντητικό e-mail προς επικύρωση. Εναλλακτικά μπορεί να πάρετε και κλήση στο τηλέφωνο σας.
Μπορώ να αξιολογήσω την υπηρεσία που δέχθηκα;
Μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους της lalista, είναι η προστιθέμενη αξία που προσφέρει στους χρήστες μέσω της αξιολόγησης των επαγγελματιών/επιχειρήσεων που επέλεξαν.
Πως καταχωρώ την αξιολόγησή μου;
Μπορείτε να καταγράψετε την αξιολόγησή σας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο site μας και να την ποστάρετε. Οι αξιολογήσεις περνάνε έγκριση από τον διαχειριστή.
Πώς μπορώ να εγγραφώ στην lalista.gr;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Μπαίνετε στην ενότητα από το menu «Επιχείρηση; Εδώ είσαι!» και μετά «Τα πακέτα μας», επιλέγετε αυτό που σας ταιριάζει και ακολουθείτε τις οδηγίες. Φροντίστε για τη δική σας ευκολία να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά στοιχεία (π.χ. ΑΦΜ) για να εγγραφείτε. Τόσο απλά.
Τι σημαίνει νομιμοποιητικά στοιχεία;
Αυτά είναι τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται η lalista.gr για να: 1. Πιστοποιήσει ότι είσαι εσύ ο/η κάτοχος της επιχείρησης, 2. Να μπορεί να εκδίδει τιμολόγια με τα φορολογικά σας στοιχεία, και 3. Να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας.
Πόσο συχνά ενημερώνονται οι πληροφορίες της lalista;
Οι πληροφορίες της lalista ενημερώνονται καθημερινά.
Το τηλέφωνό μου είναι καταχωρημένο, αλλά κάποια στοιχεία δεν είναι σωστά. Τι πρέπει να κάνω για να διορθωθούν;
Για να διορθωθούν τυχόν λάθη στην καταχώριση της επιχείρησής σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή «Edit», η οποία εμφανίζεται αφού έχετε κάνει «login» στην πλατφόρμα. Μόλις αποστείλετε το αίτημά σας, οι αλλαγές/η που θα καταχωρήσετε περνάνε έγκριση από τον διαχειριστή μέσα σε 24 ώρες.
Τι σημαίνει online booking;
To online booking είναι μία πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε μέσω κινητού, tablet και υπολογιστή, όλα τα ραντεβού σας, χωρίς να χρειάζεται να είστε συνεχώς πάνω από ένα τηλέφωνο. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη σας να έχει σε εσάς εύκολη και γρήγορη πρόσβαση μέσω του διαδικτύου. Εσείς φτιάχνετε κατά βούληση τις διαθέσιμες ώρες/μέρες στο calendar . Οι μέρες/ώρες που έχουν κλείσει από πελάτες online, εμφανίζονται ως μη διαθέσιμες. Γενικά έχετε ένα πλήρες διαχειριστικό για τα ραντεβού σας.
Μπορώ να ακυρώσω ραντεβού;
Η ακύρωση εκ μέρους της επιχείρησης γίνεται σε επικοινωνία με τον πελάτη σας.
Μπορώ να έχω πρόσβαση στις κρατήσεις εκτός του χώρου εργασίας μου;
Ναι, η lalista σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση στις κρατήσεις σας από οπουδήποτε έχετε πρόσβαση στο internet, μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού!
Υπάρχει βάση δεδομένων πελατών;
Στο σύστημά μας θα βρίσκονται όλα τα στοιχεία των πελατών που θα έρθουν σε επαφή μαζί σας, δημιουργώντας κατά αυτό τον τρόπο μία βάση στην οποία θα μπορείτε να ανατρέξετε όποτε επιθυμείτε.
Μέχρι πόσες φορές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία «ασ’ το πάνω μας»;
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι στη διάθεσή σας εντελώς δωρεάν, την πρώτη φορά που κάνετε την καταχώρησή σας.
Τι πρέπει να κάνω εγώ για την υπηρεσία διαφήμισης της Google αξίας 100€;
Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα. Την υπηρεσία αυτή την προσφέρουμε εμείς εντελώς δωρεάν στους πελάτες μας που θα επιλέξουν το συγκεκριμένο πακέτο και αναλαμβάνει να την «τρέξει» η ειδικευμένη μας ομάδα. Αυτό θα σας βοηθήσει να σκοράρετε καλύτερα σε όλες τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, ενώ έχετε πρόσβαση και σε live στατιστικά στην καταχώρηση σας.
Τι είναι το Google my Business που προσφέρετε δωρεάν;
Δείξτε στην αναζήτηση της Google το ωράριο λειτουργίας σας, τον αριθμό του τηλεφώνου σας και προβάλλετε τα μοναδικά χαρακτηριστικά σας, χωρίς να ξοδέψετε ευρώ παραπάνω. Το κάνουμε setup εμείς για εσάς χωρίς κόστος. Εσείς μας αποστέλλετε με email τον μοναδικό κωδικό που θα λάβετε με αλληλογραφία από την google εντός 14 ημερών για να γίνει η ενεργοποίηση. Μόνο από αυτήν την ενέργεια κερδίζετε για την επιχείρηση σας μεγάλο έδαφος σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Δείτε περισσότερα εδώ