Το email marketing αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής πολλών εταιρειών που έχουν αντιληφθεί τα οφέλη του και των οποίων απώτερος στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων. Το μέσο με το οποίο επιτυγχάνεται η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών είναι η αποστολή ενημερωτικών δελτίων ή newsletter σε μια λίστα πιθανών αγοραστών. Αν και ακούγεται εύκολο, στην πραγματικότητα η σύνταξη ενός mail ενημερωτικού και προωθητικού χαρακτήρα απαιτεί δουλειά και προσοχή στη λεπτομέρεια καθώς ένα λάθος είναι αρκετό για να δημιουργήσει αρνητική εντύπωση στους παραλήπτες. Για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις, πριν ξεκινήσετε συμβουλευτείτε τα παρακάτω tips:

Email marketing και tips για πετυχημένα newsletters!
Newsletter

Το θέμα αντανακλά την εφευρετικότητά σας

Η λίστα των συνδρομητών σας μπορεί να είναι εκτενής αυτό όμως δεν εξασφαλίζει πως όλοι θα ανοίξουν τα e-mails σας. Εάν στερείστε ευρηματικότητας τότε το θέμα του newsletter δεν θα κινήσει το ενδιαφέρον και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το mail να καταλήξει στον φάκελο των διαγραμμένων. Συνετή κίνηση θα αποτελούσε η εναλλαγή τίτλων ώστε να εξάπτει την περιέργεια των παραληπτών και να τους ωθεί να τα ανοίξουν.

Ο σχεδιασμός του newsletter είναι απλός και περιεκτικός

Η σωστή δομή και η απλότητα στο στυλ αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας. Όσο πιο “φορτωμένο” είναι το e-mail σας, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να κουράσει όποιον προσπαθήσει να το διαβάσει. Το σημαντικότερο είναι να μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο το οποίο είναι αρκετά συνοπτικό αλλά που περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά νέα ή τις προσφορές σας χωρίς να κατακλύζεται από πληροφορίες και μεγάλες γραμματοσειρές.

Σωστή αναλογία ενημέρωσης και πώλησης

Ο λόγος για τον οποίο τα newsletters αποτυγχάνουν είναι διότι προσπαθούν απεγνωσμένα να πουλήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία με αποτέλεσμα να καταλήγουν να ενοχλούν τον παραλήπτη αντί να τον ενημερώνουν. Μην κάνετε το ίδιο λάθος και εσείς και μην στοχεύετε μόνο στην προώθηση. Αντίθετα, εμπλουτίστε τα e-mails με χρήσιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο το οποίο θα κεντρίζει το ενδιαφέρον των συνδρομητών σας.

Ορίστε ένα κεντρικό CTA

Τα κουμπιά Call-To-Action θα μεταφέρουν τους παραλήπτες στο αντίστοιχο περιεχόμενο που τους κατευθύνετε και στο newsletter ίσως υπάρχουν πολλά. Ένα όμως είναι εκείνο το οποίο θα θέλατε οπωσδήποτε οι χρήστες να πατήσουν. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο με αρκετά ξεκάθαρο μήνυμα ώστε να πετύχετε τον στόχο σας και τα προϊόντα σας να αγοραστούν.