Οι διαφημιστικές καμπάνιες στο Google Display αλλά και στα social media είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος για την digital προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών ακόμα και των πιο μικρών επιχειρήσεων. Γι΄αυτό και πλέον έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας. Πώς θα σχεδιάσουμε όμως ακόμα πιο επιτυχημένα τα βήματα της καμπάνιας μας;

Σχεδιάσε σωστά το landing page - σελίδα προορισμού
Landing page

Συνήθως, χύνεται περισσότερο μελάνι για το σχεδιασμό την ίδιας και καμπάνιας, ενώ γίνεται λιγότερος λόγος για τις σελίδες προορισμού των διαφημίσεων. Ωστόσο, τα landing pages των διαφημιστικών μέσων (banners, posts, κλπ) είναι σημαντικό να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες προδιαγραφές περιεχομένου και διάταξης, για να αυξάνουν την επιτυχία της καμπάνιας. Έτσι, ένα landing page προσπαθούμε να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
⦁ Να μην διαψεύδει τις προσδοκίες του κοινού. Εδώ, το πιο σπουδαίο είναι η αναγνώριση και η κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κοινου (γλώσσα, ανάγκες, αισθητική) που στοχεύουμε με τα διαφημιστικά μέσα (banners, posts, κλπ).Σε γενικές γραμμές, ο σκοπός είναι να δημιουργούμε ένα περιβάλλον μετάβασης άρτια λειτουργικό, που διαθέτει την κατάλληλη αισθητική για να “κρατήσει” τους χρήστες, χωρίς να ματαιώνει τις προσδοκίες που είχαν όταν έκαναν ‘κλικ’ στη διαφήμιση.
⦁ Να δίνει λύση στις δεδομένες ανάγκες των χρηστών. Ο χρήστης που κάνει κλικ σε ένα διαφημιστικό μέσο, οδηγείται σε έναν ιστότοπο με την προσδοκία ότι θα βρει απάντηση σε μια πολύ συγκεκριμένη ανάγκη του. Το landing page θα πρέπει να διαθέτει λοιπόν όλες τις πληροφορίες που υπόσχονται, καθώς επίσης και κατάλληλες παρπομπές (links, buttons) σε ακόμα πιο εξειδικευμένες πληροφορίες.
Για να είναι εύστοχη και λειτουργική, η σελίδα προορισμού είναι καλό να διαμορφώνεται ως εξής:
⦁ Να τιτλοφορείται απλά και εύληπτα (ιδανικά χρησιμοποιούμε τον ίδιο τίτλο που υπάρχει στην αντίστοιχη διαφήμιση).
⦁ Να περιέχει στοιχεία της ταυτότητας του προιόντος (logo, σύμβολα, κλπ).
⦁ Να περιέχει μια σύντομη περιγραφή που συσχετίζει την διαφήμιση με το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού.
⦁ Να περιγράφει με σαφήνεια τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαφημίζει/παρέχει.
⦁ Να ενσωματώνει call – to – action buttons, που παραπέμπουν το χρήστη σε παρεμφερείς συνδέσεις, χρήσιμες πληροφορίες ή αλληλεπίδραση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
⦁ Να φιλοξενεί πολυμέσα, όπως φωτογραφίες, βίντεο ή live streaming, που συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην δημιουργία εντυπώσεων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του σήματος (brand awareness).

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.