Το καλοκαίρι είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον ήλιο και την εξόρμηση σε κοντινές παραλίες. Η άνοιξη όμως είναι η περίοδος όπου τα γυμναστήρια δέχονται μεγάλο αριθμό νέων μελών με σκοπό την προετοιμασία τους για την καλοκαιρινή περίοδο. Εάν είστε ιδιοκτήτης γυμναστηρίου, έχετε την ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε μικρά μυστικά για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να δείτε τον κόσμο να συρρέει.

Δοκιμάστε έξυπνες στρατηγικές για να προωθήσετε το γυμνατήριό σας, αν είστε ιδιοκτήτης γυμναστηρίου
marketing για γυμναστήριο

Κρατήστε επαφή μέσω social media

Τα social media αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να βρίσκεστε σε επικοινωνία με τους πελάτες σας. Εκεί μπορείτε να τους ενημερώνετε για προνομιακά πακέτα, προσφορές, εκπτώσεις και οτιδήποτε άλλο σχετικό με την επιχείρησή σας. Προσαρμόστε το περιεχόμενο σας με την φιλοσοφία του κάθε μέσου έχοντας πάντα υπόψη ότι η τακτική παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα περάσει απαρατήρητη.

Δοκιμάστε νέους τρόπους marketing

Εάν στηρίζεστε στην προσέλκυση νέων πελατών μόνο από την φυσική σας παρουσία τότε ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Υπάρχουν ποικίλοι τρόπου με τους οποίους μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου. Εάν δεν έχετε την δική σας ιστοσελίδα, τότε ήρθε η ώρα να αποκτήσετε. Το ίδιο ισχύει και για τα προφίλ σας στα social media. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του διαδικτύου για να φτάσετε σε όσους περισσότερους πιθανούς πελάτες μπορείτε. Επιπλέον, δράσεις χορηγίας σε τοπικό επίπεδο θα κάνουν ακόμα πιο γνωστή την επιχείρησή σας.

Στηριχθείτε στα δεδομένα

Η εξαγωγή και επεξεργασία δεδομένων από το λογισμικό που διαθέτετε θα σας δώσει μια καλή εικόνα για την συμμετοχή στα ομαδικά προγράμματα ή για την κίνηση στα όργανα γυμναστικής. Μπορεί κάτι να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας οπότε καλό θα ήταν να το αλλάξετε ή να παρατηρήσετε αυξημένη ζήτηση για κάποιο πρόγραμμα και άρα να επενδύσετε σε αυτό. Επιπλέον, γνωρίζοντας τον ακριβή αριθμό των ατόμων που βρίσκονται στο γυμναστήριό σας και πότε καταγράφεται η μεγαλύτερη κίνηση, θα μπορείτε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα και να εντάξετε επιπλέον μαθήματα ή να αφαιρέσετε μερικά καλύπτοντας τις ιδιαίτερες ανάγκες όσων σας επιλέγουν.

Αναθεωρήστε τον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών

Ένα χαμόγελο ή ένας θερμός χαιρετισμός από τα μέλη του προσωπικού μπορεί να κάνει θαύματα. Η καλύτερη διαφήμιση για εσάς είναι η εγκαρδιότητα και η ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρετε. Δείξτε με τη συμπεριφορά σας και τα επαινετικά σας σχόλια πως εκτιμάτε τους πελάτες σας και αυτοί είναι σίγουρο πως θα σας το ανταποδώσουν εμπιστευόμενοι το γυμναστήριό σας.

Μια δωρεάν δοκιμή θα τους πείσει

Καθώς πολλοί ψάχνουν αυτή την περίοδο γυμναστήριο, έχετε την ευκαιρία να προσελκύσετε νέα μέλη με δελεαστικές προσφορές. Επειδή όμως οι εκπτωτικές πολιτικές κρύβουν το ρίσκο οι πελάτες να δυσαρεστηθούν μόλις χρειαστεί να πληρώσουν κανονική τιμή για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, θα μπορούσατε να στραφείτε σε εναλλακτικές. Μια δωρεάν περίοδος δοκιμής θα μπορούσε να αποδειχτεί μακροπρόθεσμα κερδοφόρα, καθώς θα τραβούσε την προσοχή και ίσως κάνετε αρκετές νέες εγγραφές.