Τα insights του Facebook σας επιτρέπουν να μελετήσετε την κίνηση της σελίδας σας καθώς και το ενδιαφέρον των χρηστών προς αυτή. Αυτό το χρήσιμο εργαλείο θα σας δώσει τη δυνατότητα να κρίνετε μέσα από στατιστικά στοιχεία ποια είναι η καλύτερη ώρα για μια ανάρτηση ή πόση ανταπόκριση υπάρχει στο περιεχόμενο των μηνυμάτων σας. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι, εάν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά τη συγκεκριμένη λειτουργία ώστε να προχωρήσετε στις απαραίτητες αλλαγές.

Τα insights του facebook βοηθούν στην καλύτερη ανάλυση μιας σελίδας
facebook insights

Engagement 

Ο συγκεκριμένος μετρητής αφορά στις ενέργειες που έχουν γίνει στη σελίδα σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βλέπετε τα likes, τα σχόλια ή τις κοινοποιήσεις όπως επίσης και αν κάποιος χρήστης έχει παρακολουθήσει κάποιο βίντεο ή γενικά έχει πατήσει οπουδήποτε πάνω στη σελίδα σας. Η συγκεκριμένη λειτουργία εξυπηρετεί στο να γνωρίζετε κατά πόσο οι χρήστες δείχνουν ενδιαφέρον για το περιεχόμενο που “ανεβάζετε” ώστε να κάνετε τις όποιες τροποποιήσεις χρειάζονται.

Reach

Στην καρτέλα “rech” θα μπορέσετε να δείτε πόσα άτομα βλέπουν τις αναρτήσεις σας απευθείας χωρίς να επηρεάζονται από ενέργειες φίλων τους π.χ like ή που έφτασαν στη σελίδα σας μέσω προωθημένων αναρτήσεων. Ο αριθμός των ατόμων που επισκέφθηκαν τη σελίδα σας είναι σημαντικός επειδή σας προσφέρει τη δυνατότητα να αξιολογήσετε την απήχηση που έχει το περιεχόμενο της καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κοινού σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διαπιστώσετε ποια posts ταιριάζουν καλύτερα στα άτομα που σας ακολουθούν.

Organic reach

Εκτός από την απήχηση των χρηστών που έχουν κάνει like στη σελίδα σας, θα μπορέσετε να πάρετε στοιχεία για όσους μοναδικούς χρήστες είδαν τις αναρτήσεις σας με οργανικό τρόπο, δηλαδή όχι μέσω διαφημίσεων. Ο συγκεκριμένος δείκτης θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τους τρόπους με τους οποίους θα αυξήσετε την πρόσβαση του κοινού στο περιεχόμενο της σελίδας.

Click-Through Rate

Το Click-Through Rate είναι ένας δείκτης που μετράει πόσα άτομα είδαν μία φωτογραφία ή πάτησαν σε έναν σύνδεσμο σε μια ανάρτησή σας. Στην ουσία ανταποκρίνεται στην επιτυχία της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Η χρησιμότητα αυτού του δείκτη έγκειται στο γεγονός πως μπορείτε να εξετάσετε το κατά πόσο επιτυχημένες είναι οι λέξεις- κλειδιά που χρησιμοποιείτε για να βελτιστοποιήσετε την απήχηση των διαφημίσεων σας.

Negative Feedback

Αυτός ο δείκτης αφορά οποιαδήποτε αρνητική ενέργεια των χρηστών προς τη σελίδα ή τις αναρτήσεις σας και συμπεριλαμβάνει την απόκρυψη αναρτήσεων ή ακόμα και το unlike. Σίγουρα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου οι χρήστες δεν θέλουν πια να βλέπουν το περιεχόμενο ή συγκεκριμένες αναρτήσεις αλλά αυτό δεν πρέπει να σας πτοεί. Το σημαντικότερο είναι πως ένα μεγάλο ποσοστό αρνητικών ενεργειών θα οδηγήσει τις αναρτήσεις σας να φτάνουν σε λιγότερους χρήστες το οποίο ισοδυναμεί με μικρότερη αλληλεπίδραση και κατά συνέπεια περιορισμένη προβολή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σας.

People Talking About This

Άλλη μία λειτουργία του Facebook Insights που σχετίζεται εν μέρει με την αλληλεπίδραση. Η διαφορά όμως βρίσκεται στο ότι σε αυτή τη μέτρηση περιλαμβάνονται οι ενέργειες που οδηγούν τις αναρτήσεις και το περιεχόμενό σας να φαίνεται όχι μόνο στους fans της σελίδας σας αλλά και στους φίλους τους, φτάνοντας έτσι σε μεγαλύτερο κοινό.