Όσοι ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο είτε ως επαγγελματίες είτε ως πωλητές γνωρίζουν πολύ καλά ότι υπάρχουν διακυμάνσεις στον τζίρο. Οι πωλήσεις δεν είναι πάντα σταθερές καθώς επηρεάζονται από την κρίση αλλά και από ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Υπάρχουν ενέργειες οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση των πωλήσεων και αφορούν την επιχειρηματική στρατηγική σας και την συμπεριφορά προς τους πελάτες.

Οδηγός για να τονώσετε το λιανικό εμπόριο με μια επιχειρηματική στρατηγική που θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων στο κατάστημά σας
λιανικό εμπόριο

Αυξήστε τους τρόπους διαφημιστικής προβολής

Μην επαναπαύεστε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας αλλά ξεκινήστε προσπάθειες για την προσέλκυση νέων. Διαφημίσεις σε εφημερίδες, περιοδικά ή online καταλόγους θα δώσουν ώθηση στην επιχείρησή σας και σύντομα η εμπορική σας κίνηση θα αυξηθεί. Κάθε είδους διαφημιστικό μήνυμα προς το αγοραστικό κοινό δεν μπορεί παρά να είναι θετικό.

Αξιοποιήστε τα social media

Το ψηφιακό marketing δεν πρέπει να σας αφήνει ανεπηρέαστους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το ιδανικό εργαλείο, καθώς είναι ένας ανέξοδος τρόπος για να παρουσιάσετε νέα προϊόντα και να μοιραστείτε τα νέα του καταστήματός σας. Επίσης, διευκολύνουν την άμεση επικοινωνία με πιθανούς πελάτες. Οι τακτικές αναρτήσεις στα social media θα συμβάλλουν στην διαφήμιση και την τόνωση της κίνησης στο κατάστημά σας.

Επανεξετάστε τη διακόσμηση της επιχείρησής σας

Ένα κατάστημα το οποίο είναι προσεγμένο από κάθε άποψη μπορεί να προσελκύσει πελάτες και να τραβήξει την προσοχή. Η βιτρίνα είναι το πρόσωπο του καταστήματος και το πρώτο σημείο με το οποίο ο πελάτης έρχεται σε επαφή. Επομένως, χρειάζεται ιδιαίτερη επιμέλεια η τοποθέτηση των προϊόντων σε αυτή και ο σωστός σχεδιασμός. Επιπλέον, φροντίστε για τον τρόπο με τον οποίο θα τοποθετήσετε τα προϊόντα μέσα στο κατάστημα. Ο φωτισμός, ειδικές βιτρίνες ή τοποθέτηση μαζί φαινομενικά άσχετων αγαθών είναι μερικές από τις τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Παρέχετε εκπαίδευση στους εργαζόμενους

Ο τομέας των πωλήσεων είναι ένα κομμάτι το οποίο δεν πρέπει να παραβλέπετε. Ένας σωστός πωλητής πρέπει να γνωρίζει τεχνικές, να είναι κατάλληλα ενημερωμένος και να έχει γνώσεις ψυχολογίας ώστε να μπορέσει να αποκτήσει μια σχέση με τον πελάτη. Ο εργαζόμενος που έχει γνώσεις σχετικές με το αντικείμενο είναι εκείνος που έχει τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ώστε να μπορέσει τελικά να πείσει τον πελάτη να αγοράσει. Εάν θέλετε να ενισχύσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας παρέχετε ευκαιρίες εκπαίδευσης στους υπαλλήλους σας.

Σημασία δεν έχει πάντα η τιμή

Όταν ο πελάτης μπαίνει στο κατάστημα και δεν είναι σίγουρο πως θέλει να αγοράσει κάτι από σας, τότε καλό θα ήταν να αποφύγετε αρχικά να τον πείσετε χρησιμοποιώντας το επιχείρημα μιας χαμηλής τιμής. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να τους περάσετε υποσυνείδητα το κριτήριο του κόστους το οποίο θα καθορίσει τις αγορές τους. Αντίθετα, προσπαθήστε να δημιουργήσετε θετικά συναισθήματα στους πελάτες και σχετίστε το προϊόν με κάποια ξεχωριστή εμπειρία.

Εκμεταλλευτείτε όλες τις περιόδους

Σίγουρα οι εορταστικές περίοδοι υπόσχονται μεγαλύτερες πωλήσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να απελπίζεστε τον υπόλοιπο καιρό. Ξεκινήστε από νωρίς την προετοιμασία για την επόμενη γιορτή ή δημιουργήστε την δική σας με αφορμή μια ξεχωριστή ημέρα. Με την κατάλληλη προώθηση ο τζίρος σας θα αυξηθεί.

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.