Listening (Ακούστε!)

Ένα πραγματικό skill, πολύ περισσότερο σημαντικό απ’ όσο νομίζουμε. Οι καλύτεροι επαγγελματίες των social media είναι αυτοί που ακούνε προσεκτικά και ίσως, επιθετικά, τα νέα, τις τάσεις, τον κόσμο, τα αρνητικά σχόλια, τις αλλαγές, ΟΛΑ.

Αναγνώριση μοτίβου

Αυτό γίνεται ολοένα και πιο κρίσιμο, καθώς τα δεδομένα και η πολυπλοκότητα των κοινωνικών δικτύων συνεχίζουν να αυξάνονται. Είναι αυτές οι αναρτήσεις στη σελίδα μας στο Facebook μια αύξηση της παραγωγής μας ή απλά κάνουν θόρυβο; Πού είναι οι ευκαιρίες μάρκετινγκ; Η ταυτοποίηση των μοτίβων και η αξιοποίησή τους είναι μερικές από τις ικανότητες που διαχωρίζουν τους καλούς social media «users» από τους «pro».

Visual Thinking

Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή τα τελευταία 2 χρόνια. Η ύπαρξη ενός «μεγάλου συγγραφέα» ήταν προηγουμένως ένα βασικό χαρακτηριστικό πολλών κοινωνικών πλεονεκτημάτων, καθώς η ικανότητα να γράφετε με συνοχή σε 140 χαρακτήρες δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται. Σήμερα, κάθε social media πλατφόρμα περιλαμβάνει οπτικά και πολυμέσα και είναι σε θέση να εμφανίζει και να προβάλει το brand σας. Mε απλά λόγια, πάνε οι λέξεις, πιάσε την κάμερα και τράβα. Το βίντεο είναι στις top επιλογές και προτιμήσεις των χρηστών. Δεν χρειάζεται να είσαι συγγραφέας, αλλά σκηνοθέτης! Αυτή είναι μια πραγματική πρόκληση για πολλούς διαχειριστές των social media.

Στατιστική ανάλυση

Κατανοώντας τι λειτουργεί, τι μπορεί να λειτουργήσει, γιατί μπορεί να λειτουργήσει και υπό ποιες συνθήκες, είναι διάφοροι σημαντικοί παράγοντες που μας κάνουν να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές στον κλάδο μας . Εκείνοι που σκέφτονται συνεχώς τα δεδομένα και τις μετρήσεις, συνδέοντας τα social media results με τα results της εταιρείας, είναι εκείνοι που τελικά θα πετύχουν καθώς η κοινωνική ενσωμάτωση συμβάλει σε μεγαλύτερες επιχειρησιακές λειτουργίες. Εάν δεν αισθάνεστε άνετα με τα μαθηματικά, τα δεδομένα και το Excel, θα πρέπει προσπαθήσετε πολύ να φτάσετε καλά σε εκείνη την πλευρά της επιχείρησης. Είναι σημαντικό. Don’t give up!

Αυτοσχεδίαση

Η κατανόηση του τρόπου αντιμετώπισης μιας ευρείας ποικιλίας δύσκολων καταστάσεων με ηρεμία, χιούμορ και ευαισθησία είναι ένα τεράστιο κομμάτι της επιχείρησης τώρα, ειδικά για τους διευθυντές της

Social media Icons
Social media Icons

«πρώτης γραμμής» (προϊστάμενοι).  Μην αφήνετε τα δυσάρεστα γεγονότα να σας πάρουν από κάτω. Αντιμετωπίστε τα αυτοσχεδιάζοντας. Αυτό αφήστε το μετά να φανεί στα social media  για να δουν οι followers σας ότι παρόλες τις δυσκολίες είστε πάντα αισιόδοξοι και πρόθυμοι να σώσετε την κατάσταση. Αυτοσχεδιάστε και εκεί.

Δημόσια ομιλία – Go Live

Μπορεί να σκέφτεστε, «ωραία έφτιαξα profile στα social media, η επιχείρηση μου έχει πρόσωπο στην δημοφιλέστερη δικτύωση του κόσμου, ας περιοριστώ στο πληκτρολόγιο μου γράφωντας.” Μμ.. δεν πάει έτσι. Αν θέλετε πραγματικά να κάνετε την επιχείρηση να τρέχει σαν άλογο κούρσας, θα πρέπει να εμπορευτείτε την επιτυχία σας εσωτερικά και εξωτερικά. Το Visual thinking που λέγαμε.

Μιλήστε ανοιχτά. Ενημερώστε αρχικά το προσωπικό σας για τις επόμενες social κινήσεις σας και πως πρέπει να συμπεριφέρονται και εκείνοι από τα προσωπικά τους προφίλ απέναντι στο προφίλ της εταιρείας και.. Live on air! Το να μιλάτε μέσα από τα εργαλεία των social media, με βίντεο ή Live μετάδοση, σας φέρνει πιο κοντά στο κοινό σας. Στη προκειμένη περίπτωση μιλάμε για live video. Τραβάει ακόμη περισσότερο.

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.