Με το Periscope, τα Live Stories (Snapchat) και το Facebook Live, ποιος εξακολουθεί να δημιουργεί περιεχόμενο για το YouTube; Nike, Mattel, και μερικά από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα, να ποιος!

Αν αγνοείτε το YouTube, πιστεύοντας ότι οι ημέρες της δόξας του είναι μακριά, σκεφτείτε το εξής:

  • Το YouTube έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες – δηλαδή σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών στο Διαδίκτυο.
  • Εκατοντάδες εκατομμύρια ώρες δαπανώνται στο YouTube για τη απόκτηση δισεκατομμυρίων views, κάθε μέρα.
  • Ο αριθμός των ατόμων που παρακολουθούν το YouTube την ημέρα αυξήθηκε κατά 40% τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Ο αριθμός των καναλιών που κερδίζουν views (εξαψήφιο αριθμό) ετησίως στο YouTube αυξάνεται κατά 50%.

“Ασχολούμαι εδώ και χρόνια με το YouTube αλλά δεν βλέπω πραγματικά αποτελέσματα!” Κάτι που ακούμε συνεχώς από εσάς. Όπως προκύπτει από τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία, ο λόγος που δεν βλέπετε αποτελέσματα δεν είναι λάθος του YouTube. Διαβάστε παρακάτω τρία απλά κόλπα για να αυξήσετε τις προβολές και τους συνδρομητές σας.

 

  1. Τεχνικές τακτικές για την επιτυχία στο YouTube

Γνωρίζατε ότι η μικρογραφική εικόνα του βίντεο μπορεί να είναι ο πραγματικός ένοχος πίσω από τους φθίνοντες αριθμούς σας;

Υπάρχουν πολλά μικρά αλλά σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε για να εξασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας στο YouTube λαμβάνει την προσοχή που του αξίζει. Πάρτε για παράδειγμα την μικρογραφία. Κατά το πέρασμα των δευτερολέπτων, όταν οι θεατές πρέπει να αποφασίσουν ποιο βίντεο θα παρακολουθήσουν, η μικρογραφία σας μπορεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα οδηγήσει στην απόφαση που θα πάρουν οι θεατές. Αυτό είναι ένα πολύ μικρό αλλά σημαντικό σημείο που πρέπει να θυμάστε κάθε φορά που ανεβάζετε ένα νέο βίντεο.

Ομοίως, υπάρχουν πολλά μικρά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τον αριθμό των συνδρομητών του καναλιού σας. Για παράδειγμα, ένα μεγάλο κουμπί Εγγραφής μπορεί να παρακινήσει τον θεατή σας να εγγραφεί στο κανάλι σας.

Η «δυνατότητα ενσωμάτωσης» μπορεί επίσης σας δώσει μεγαλύτερη εμφάνιση, η οποία θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε περισσότερους συνδρομητές. Υπάρχει πλήθος συμβουλών για προχωρημένους για να αποκτήσετε Συνδρομητές YouTube που δεν θα απασχολήσουν μεγάλο μέρος του χρόνου σας, αλλά θα επηρεάσουν σημαντικά τον αριθμό των συνδρομητών σας και την αφοσίωσή τους σε εσάς. Πραγματοποιήστε όλες αυτές τις αλλαγές και θα δείτε τον αριθμό των συνδρομητών σας να πηγαίνει προς τα.. βόρεια.

 

  1. Όλα είναι στους αριθμούς

Ο Isaac Quiroga, στρατηγικός συνεργάτης και προγραμματιστής του Mattel, διαχειρίζεται 20 κανάλια για το brand αυτό στο YouTube. Ωστόσο, τα Analytics έχουν τους περιορισμούς τους, οπότε επέλεξε το Tubular (Nielsen για brand videos στο διαδίκτυο) για να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις σχετικά με το περιεχόμενο που λειτουργεί στο YouTube.

Ανακάλυψε γρήγορα ότι υπήρχε μια τεράστια κοινότητα γύρω από τα American Girls Dolls που έφτιαχναν stop-motion videos τα οποία ήταν

Youtube subscribers
Youtube subscribers

αρκετά δημοφιλή στο YouTube. Αυτό οδήγησε τον ίδιο και την ομάδα του να δημιουργήσουν ένα «εκπαιδευτικό» video (tutorial) για τη δημιουργία βίντεο stop-motion με τις κούκλες American Girl και τους βοήθησαν να αποκτήσουν μια ανύψωση ύψους 300%.

Εάν βλέπετε μια πτώση στα views και στην εμπιστοσύνη απέναντι σας και αναρωτιέστε τι πήγε στραβά, πάρτε μια σελίδα από το βιβλίο του Mattel και αφήστε τους αριθμούς να σας καθοδηγήσουν.

Αν γνωρίζετε τι θα λειτουργήσει και τι όχι για εσάς, θα βελτιώσετε καλύτερα το περιεχόμενο σας. (ένας τρόπος τρόπο να προσελκύσετε ξανά το κοινό σας στο κανάλι σας – να έχετε γνώση του περιεχόμενου σας).

 

  1. Η δύναμη των «επηρεαστικών» βίντεο

Υπάρχουν πολλοί σοφοί λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ επιρροής είναι καλό για την επιχείρησή σας. Το καλύτερο μέρος για τα βίντεο που επηρεάζουν; Δεν δημοσιεύονται μόνο στο δικό σας κανάλι, αλλά και στα κανάλια των επιρροών, γεγονός που εξασφαλίζει μέγιστα views και σταθερή άνοδο στους συνδρομητές.

Δεν έχει σημασία σε ποιον κλάδο βρίσκεστε, υπάρχουν πολλοί vloggers και επηρεαστές που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερους subscribers. Είτε θέλετε να φτιάξετε μια συνταγή στο βίντεο σας ή μια εφαρμογή να πάρει κριτικές, να είστε σίγουροι ότι θα βρείτε πολλούς χρήστες (YouTubers) που μπορούν να σας βοηθήσουν.

Υπάρχουν πολλά μέρη όπου μπορείτε να βρείτε τους επηρεαστές του YouTube, όπως το FameBit, Bloggers Required στο TapInfluence. Το μάρκετινγκ του Influencer σας επιτρέπει να αποφύγετε τη φήμη των επιρροών και να δείτε ένα άμεσο άλμα στους αριθμούς σας.

Κάντε το κανάλι σας στο YouTube να λειτουργεί ως honeypot (μαγνήτης). Το οδόφραγμα που συναντάτε τώρα θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όσο ένα κουμπί CTA (Call-To-Action) που καταστρέφει τους αριθμούς σας, ή ίσως να φταίει η ποιότητα του περιεχομένου σας. Αν ο Mattel δεν είχε παραγάγει περιεχόμενο που ήθελε το κοινό του, δεν θα είχαν δει τέτοια εκπληκτικά αποτελέσματα. Ως έσχατη λύση, όταν όλα τα άλλα αποτυγχάνουν, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους συνδρομητές μέσω των επιρροών.

Ακολουθεί μια γρήγορη ανακεφαλαίωση για όλα όσα αναφέραμε, έτσι ώστε η σκέψη να αγνοήσετε ή να εγκαταλείψετε το YouTube δεν θα σας έρχεται στο μυαλό συχνά:

  1. Ο αριθμός των ατόμων που παρακολουθούν το YouTube την ημέρα, αυξήθηκε κατά 40% τα τελευταία δύο χρόνια.
  2. Η μικρογραφική εικόνα του βίντεο μπορεί να καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία σας.
  3. Είναι ενσωματωμένα τα βίντεό σας; Μάθετε τώρα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει τις τεχνικές πτυχές της παραγωγής και της δημοσίευσης βίντεο.
  5. Δώστε προσοχή στους αριθμούς, στους δικούς σας καθώς και στους γενικούς αριθμούς του YouTube.
  6. Παρακολουθήστε τις τάσεις (κατά προτίμηση χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο).
  7. Βρείτε όσους influencers μπορείτε και παρακολουθήστε το κανάλι σας να ανεβαίνει σημαντικά.