Το διαδίκτυο έχει προκαλέσει μια συνολική μετατόπιση στον τρόπο που πολλοί άνθρωποι αγοράζουν και αναζητούν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Σύμφωνα με στατιστικές (συγκεκριμένα για την Αμερική), οι καταναλωτές δαπάνησαν πάνω από 300 δισεκατομμύρια δολάρια στις online πωλήσεις κατά το 2016. Επιπλέον, εκτιμάται ότι πάνω από το 80% των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έχουν κάνει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά στη διάρκεια της ζωής τους. Με αυτή την υπέρ-κατανάλωση online αγορών, είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους να έχει μια παρουσία στο διαδίκτυο για να παραμείνει ανταγωνιστική στον κλάδο της. Η διατήρηση μιας καλής κατασκευής ιστοσελίδας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την προώθηση μιας online επιχείρησης.

 

Παρακάτω ανακαλύψτε 10 λόγους γιατί είναι σημαντικό να προχωρήσετε σε μία κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας:

 

1. Πείτε στον πελάτη ποιος είστε και πού βρίσκεστε 

Ένας ενεργός ιστότοπος είναι σημαντικός ακόμη και για τις μικρές, τοπικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε ο Nielsen, το 85% των καταναλωτών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να βρει μια τοπική επιχείρηση. Χωρίς επιχειρηματικό σχεδιασμό/κατασκευή ιστοσελίδων, αυτοί οι πελάτες ενδέχεται να μην είναι καν σε θέση να επικοινωνήσουν ή να εντοπίσουν την επιχείρηση. Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google επικεντρώνουν σε μεγάλο βαθμό στα τοπικά αποτελέσματα, οπότε ένας ιστότοπος είναι ακόμα πιο σημαντικός αν είστε τοπική επιχείρηση.

 2. Φτάστε σε όλες τις γωνιές του κόσμου 

Μια επαγγελματική κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας, σας δίνει άμεση παγκόσμια παρουσία και επιτρέπει στην επιχείρησή σας να προσελκύσει πελάτες από όλο τον κόσμο. Αυτό σας δίνει την δυνατότητα να αυξήσετε σημαντικά την πελατειακή σας βάση. Εάν μπορείτε να εξυπηρετήσετε πελάτες σε εθνικό ή παγκόσμιο επίπεδο, ένας ιστότοπος που υποστηρίζει κάτι τέτοιο είναι μονόδρομος για την επιχείρησή σας.

3.  Απεριόριστη πρόσβαση 

Με τη βοήθεια του διαδικτύου, οι καταναλωτές μπορούν τώρα να αγοράζουν ηλεκτρονικά όλο το εικοσιτετράωρο. Ο μόνος τρόπος που οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν όλους τους δυνητικούς πελάτες τους είναι να έχουν ένα καλό «επιχειρηματικό σχέδιο» στο διαδίκτυο που θα τους επιτρέψει να ψωνίζουν ή να ερευνούν την εταιρεία οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Κάτι που σίγουρα θέλουμε όσοι έχουμε επιχειρήσεις και δεν θα ήταν δυνατό χωρίς μια ιστοσελίδα. So, let’s do this!

4. Άμεση επικοινωνία

Μόλις μια επιχείρηση αποκτήσει την ιστοσελίδα της, έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με τους πελάτες της αμέσως. Οι επερχόμενες πωλήσεις και τα νέα προϊόντα μπορούν να διαφημιστούν άμεσα στην ιστοσελίδα της επιχείρησης. Αυτό μπορεί να εξαλείψει την ανάγκη για την αποστολή δαπανηρών εντύπων και φυλλαδίων. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι το περιεχόμενο και η ενσωμάτωση των κοινωνικών μέσων. Καθώς δημιουργείτε περιεχόμενο που μπορεί να βοηθήσει σε μια πώληση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα για να μεταδώσετε άμεσα αυτό το περιεχόμενο σε χιλιάδες δυνητικούς πελάτες.

5. Εξοικονόμηση κόστους

Ένας ιστοχώρος επιχείρησης μπορεί να κοστίσει ελάχιστα σε σύγκριση με άλλες τεχνικές διαφήμισης. Μπορούμε να πούμε πως είναι low budget. Λαμβάνοντας υπόψη την ισχύ ενός ιστότοπου επιχείρησης, η απόδοση της επένδυσης είναι υψηλότερη σε σχέση με άλλα κανάλια διαφήμισης στις περισσότερες περιπτώσεις. Ένας δικτυακός τόπος πρέπει να είναι ένα εργαλείο πωλήσεων, που εξηγεί προϊόντα και υπηρεσίες και παράγει «οδηγούς» από αυτές τις πληροφορίες, δηλαδή τους κατευθύνει στην πώληση.

6. Προσέλκυση Νέων Πελατών

Ένας από τους κορυφαίους λόγους για την κατασκευή ιστοσελίδας για μια επιχείρηση είναι η δυνατότητα προσέλκυσης νέων πελατών (lead generation). Καθώς οι καταναλωτές σερφάρουν στο Διαδίκτυο, θα έχουν πρόσβαση στα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις πληροφορίες των επιχειρήσεων, όπου διαφορετικά μπορεί να μην είχαν γνωρίσει καν την επιχείρηση.

7. Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών

Συνήθως μια επαγγελματική κατασκευή ιστοσελίδας περιλαμβάνει μια ενότητα επικοινωνίας που σας δίνει άμεση πρόσβαση με τους πελάτες σας για να θέσουνε μια ερώτηση ή να σας ειδοποιήσουν για κάποιο πρόβλημα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε άμεση ενημέρωση στον πελάτη και να βελτιώνετε το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών σας. Υπάρχουν πολλοί δημιουργικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία ενός πελάτη, συμπεριλαμβανομένης μιας απλής φόρμας επικοινωνίας, ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας με ερωτήσεις, blog ή φόρουμ που μπορούν να αφήσουν ερωτήσεις ή ακόμα και ζωντανή συνομιλία για άμεση επικοινωνία/ικανοποίηση. Υπάρχουν πολλά προγράμματα ζωντανής συνομιλίας που είναι απλά και έτοιμα για εγκατάσταση και χρήση (plugins). Google it!

8. Γνωρίστε τους πελάτες σας

Οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν ποιος βλέπει τον ιστότοπό τους και ποιος κάνει αγορές. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να παράσχουν πολύτιμες πληροφορίες για την επιχείρηση που θα τους επιτρέψουν να στοχοποιήσουν καλύτερα τους σημερινούς και δυνητικούς πελάτες τους. Το λογισμικό παρακολούθησης γίνεται πολύ έξυπνο. Τουλάχιστον, μπορείτε να εγκαταστήσετε το Google Analytics, το οποίο είναι εντελώς δωρεάν.

9. Ευκολία για τους Πελάτες σας

Οι σημερινοί καταναλωτές προτιμούν η «περίοδος» αγορών τους να είναι γρήγορη και εύκολη και γι ‘αυτό όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές. Η κατασκευή και η διατήρηση ιστοσελίδας επιχειρήσεων προσφέρει έναν πιο βολικό και γρήγορο τρόπο για να ψωνίσουν οι πελάτες σας. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχατε παραγγείλει κάτι μέσω αλληλογραφίας; Οι περισσότεροι που διαβάζουν αυτό το άρθρο ίσως δεν θυμούνται καν την εποχή της ταχυδρομικής παραγγελίας. Και πιστέψτε μας, ήταν επώδυνη. Σήμερα, το εμπόριο και οι πληροφορίες είναι άμεσες.

10. Μικρή «Συντήρηση»

Μόλις αρχικά δημιουργηθεί ένας δικτυακός τόπος (ιστοσελίδα), απαιτεί πολύ λίγη «συντήρηση» για να διατηρείται σε καθημερινή βάση. Αυτό σας δίνει έναν εύκολο τρόπο να διαφημιστείτε χωρίς να παίρνετε πολύ χρόνο μακριά από τις καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παραμελείτε τον ιστοτόπο σας. Δημιουργήστε μια στρατηγική για το περιεχομένο της ιστοσελίδας σας  την οποία θα πρέπει την ενημερώνετε τακτικά, ώστε να μην καταστεί παρωχημένη.

Είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει τον δικό της δικτυακό τόπο. Χωρίς μια ιστοσελίδα, θα είναι δύσκολο να παραμείνει ανταγωνιστική στη σημερινή αγορά και να δημιουργήσει περισσότερους πελάτες. Είναι εύκολο να κατασκευάσετε και να διατηρήσετε την ιστοσελίδας σας (συνήθως το κάνουν διαφημιστικές εταιρείες για εσάς όπου τους έχετε αναθέσει την κατασκευή/διατήρηση).

Καλή τύχη και καλές πωλήσεις!