Θυμηθείτε ότι μία φορά μπήκατε στον πειρασμό να postάρετε και τις 20 εικόνες από το πάρτι bachelor του φίλου σας, όλες ταυτοχρόνως, την μια μετά την άλλη σε διαφορετικά posts και προσπαθούσατε να γράψετε διαφορετική λεζάντα για την κάθε μια ξεχωριστά.
Ναι. Μην το κάνετε αυτό.
Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε το slideshow του Instagram; Όταν η απάντηση στην ερώτηση που ακολουθεί είναι «ναι», δημιουργήστε ένα slideshow: «Αν ο φίλος μου δημοσίευσε όλες αυτές τις φωτογραφίες μεμονωμένα, θα μπορούσα να τον θεωρήσω ενοχλητικό ή άσχετο;» (η απάντηση είναι “ναιιι”)
Ακόμη και “ίσως” να ήταν η απάντηση, στην περίπτωση αυτή πρέπει να προβείτε σε μια παρουσίαση διαφανειών (slideshow). Και αυτό ισχύει και για τα brands.
Το Instagram δεν αποτελεί πλήρη αναπαράσταση της ζωής σας ή της επωνυμίας σας. Όλοι το καταλαβαίνουμε αυτό. Βάσει αυτού έρχεται η προσδοκία ότι θα ξεσκαρτάρετε προσεκτικά τις δικές σας φωτογραφίες, επιλέγοντας μόνο στιγμιότυπα που προορίζονται για την απόλαυση του κοινού σας.
Στα social media, η απόλαυση του κοινού σας είναι πάντα πρώτη, τουλάχιστον για τα brands. Στο άρθρο αυτό ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να βοηθήσετε τους διαφημιζόμενους (και όλους τους άλλους) να χρησιμοποιήσουν Instagram slideshows προς όφελος του brand αλλά και του κοινού τους.
Αποφύγετε τα insta fails
Ενώ το κοινό σας απολαμβάνει τις φωτογραφίες σας, δεν θέλουν να γνωρίζουν πόσο απολαμβάνετε οι ίδιοι τις φωτογραφίες σας. Ποστάρωντας αχρείαστες – άσκοπες φωτογραφίες, δίνετε στο ακροατήριό σας την εντύπωση ότι έχετε εμμονή με το brand σας (και όχι με μοντέρνο – ευχάριστο τρόπο). Oops!
Το κοινό σας θέλει να μάθει για όλα τα φοβερά πράγματα που κάνετε. Αγαπούν να βλέπουν στιγμιότυπα από τα ταξίδια σας ή ένα φιλανθρωπικό σας γεγονός. Ωστόσο, δεν θέλουν να δουν τρεις συνεχόμενες φωτογραφίες από κάθε διαφορετική σας εμπειρία.
Σκεφτείτε με αυτό: Είναι χαριτωμένο όταν έχετε μια αναπάντητη κλήση από τον φίλο σας. Δεν είναι χαριτωμένο όμως, όταν έχετε οκτώ αναπάντητες κλήσεις μέσα σε πέντε λεπτά. Αυτό είναι απλά συντριπτικό.
Με λίγα λόγια, το να ποστάρουμε πολύ συχνά φωτογραφίες, είναι ένα σημαντικό Instagram fail. Όταν έχετε περισσότερες από δύο φωτογραφίες για ποστάρισμα την ίδια στιγμή, χρησιμοποιήστε το slideshow. Μην γίνεστε insta-rude.
Περιορίστε το χάος
Πρέπει να καταλάβετε τον λαμπρό σκοπό πίσω από τα slideshows: Περιορίζουν το χάος. Είναι ο ίδιος σκοπός με του αλγορίθμου – τα social media το αντιμετωπίζουν συνεχώς το χάος. Με περισσότερους χρήστες έρχεται περισσότερο περιεχόμενο, χωρίς να είναι όλο χρήσιμο και αξιόλογο. Πώς μπορούμε να προσφέρουμε με τον καλύτερο τρόπο στο κοινό μας το περιεχόμενο που το ενδιαφέρει περισσότερο; Πώς μπορούμε να περιορίσουμε το χάος;
Τα slideshows σας επιτρέπουν να μοιράζεστε περισσότερες από μία πτυχές μιας ιστορίας χωρίς να δημιουργείτε χάος. Επιλέξτε μέχρι και δέκα εικόνες από το ταξίδι σας, το φιλανθρωπικό γεγονός της όπου συμμετείχατε. Δημοσιεύστε όλες τις εικόνες σε μια ανάρτηση για να αφήσετε το κοινό σας να εξερευνήσει το slideshow σας ελεύθερα, όχι εναντίον της θέλησής τους.
Επιπλέον, εάν το brand σας διαθέτει έναν υγιή διαφημιστικό προϋπολογισμό για τα κοινωνικά μέσα, τα slideshows σάς επιτρέπουν να στείλετε στο κοινό-στόχο σας ολόκληρη την ιστορία, όλα ταυτοχρόνως. Αντί να ενισχύσετε κάθε ποστ με διαφορετικό προϋπολογισμό, μπορείτε να συνδυάσετε τον προϋπολογισμό για μεγαλύτερη δαπάνη, επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.
Creative Storytelling
Tα slideshows προσφέρουν επίσης νέους, δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσελκύσετε κοινό ή να μιλήσετε για την ιστορία του brand σας. Τα κόμικς, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν διαφάνειες για να δώσουν περισσότερες ιστορίες από ό, τι μπορεί να πει κανείς σε μία φωτογραφία. Το κοινό μπορεί να περάσει από το slideshow σαν να γυρίζει τις σελίδες ενός βιβλίου.
Για την απόλαυση του ακροατηρίου τους, τα brands μπορούν επίσης να κάνουν εκπλήξει στα slideshows. Αυτές οι μικρές εκπλήξεις εμπλέκουν το κοινό σας, το κάνουν να γελά, ενώ αυξάνουν την εμπιστοσύνη με το brand. Όλοι αγαπούν κάποιον, ή κάποιο brand, όταν τους κάνουν να γελάνε.
Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (User-Generated Content)
Ένας περιορισμός των slideshows είναι ότι δεν θα συνεχίσουν να είναι υπέροχα όταν πρόκειται για κοινόχρηστα περιεχόμενα γενικού περιεχομένου (UGC). Ως εκ τούτου, αν το brand σας έχει υπερβολικά μεγάλη ποιότητα UGC (είστε πολύ τυχερός), τα slideshows μάλλον δεν είναι η λύση για να περιορίστε το χάος.
Επί του παρόντος, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να δώσετε τα εύσημα στον χρήστη που τράβηξε την/τις φωτογραφία/ες κάνοντας τον tag στην λεζάντα του slideshow. Καθώς όλες οι φωτογραφίες σε ένα slideshow μοιράζονται την ίδια λεζάντα, δεν υπάρχει πραγματικά τρόπος για να δώσετε μια πλήρη περιγραφή για κάθε έναν χρήστη που τράβηξε μια διαφορετική φωτογραφία για το slideshow σας. Ναι, μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες για τον καθένα στην εικόνα του μέσα στο slideshow, αλλά μπορεί να μην θεωρηθεί αρκετό. Αυτός είναι ένας λόγος που το slideshow δεν θα σας βοηθήσει και πολύ..
Εάν θέλετε, λοιπόν, να δημοσιεύσετε και τις 20 από αυτές τις φωτογραφίες από το πάρτι bachelor του φίλου σας, πρώτα περιμένετε μέχρι να είστε 100% νηφάλιος. Στη συνέχεια, επιλέξτε τις δύο πιο εκπληκτικές φωτογραφίες. Δημοσιεύστε δύο φορές, από δέκα φωτογραφίες το καθένα slideshow. Βεβαιωθείτε ότι έχετε βάλει πρώτες στο κάθε slideshow μια από τις 2 καλύτερες φωτογραφίες που επιλέξατε, αντίστοιχα.