Το Twitter είναι ένα Κοινωνικό Δίκτυο το οποίο ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των Social Media και θεωρείται το δεύτερο δημοφιλέστερο παγκοσμίως. Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι προβάλλει δημοσιεύσεις με όριο τους 140 χαρακτήρες, και επίσης προωθεί το δημόσιο διάλογο, κυρίως σχετικά με θέματα επικαιρότητας και ενημερωτικού/πληροφοριακού χαρακτήρα.

Οδηγός για Twitter Ads Campaigns
Twitter Ads Campaigns

Για τους επαγγελματίες, το Twitter είναι ακόμα μια ευκαιρία διάδρασης και επικοινωνίας με υποψήφιους πελάτες. Στα πλαίσια λοιπόν μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι σίγουρα ένα χρήσιμο εργαλείο που πρέπει να αξιοποιηθεί κατάλληλα. Το Twitter δίνει στους χρήστες την δυνατότητα για διαφημιστικές καμπάνιες, με σκοπό την ενίσχυση της προβολής τους στο μέσο.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τους παρακάτω τύπους διαφημιστικών ενεργειών:

  • Grow followers: Είναι οι διαφημίσεις που έχουν σαν σκοπό την αύξηση των ακολούθων (followers) της σελίδας. Διαμορφώνονται από μια κατάλληλα προσαρμοσμένη εικόνα, και από συνοδευτικό κείμενο. Όλα τα παραπάνω πρέπει να αποδίδουν εύστοχα κίνητρα για να γίνει ο χρήστης follower στη σελίδα. Μια αξιόπιστη προσέγγιση, είναι η δημιουργία και η εφαρμογή 2-3 διαφορετικών διαφημίσεων, με εναλλαγή εικόνων και λεκτικών, και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της κάθεμιας, για να επικρατήσει η πιο εύστοχη. Η στόχευση των χρηστών.
  • Tweet engagement campaign: Είναι οι διαφημίσεις που έχουν σαν σκοπό την προώθηση των δημοσιεύσεων στο Twitter σε μεγαλύτερο κοινό χρηστών. Εμφανίζονται στο timeline, στη σελίδα προφίλ και στα tweet detail pages. Η επιτυχία αυτού του τύπου των διαφημίσεων ενισχύεται όταν το περιεχόμενο του tweet προκαλεί τους χρήστες να ανοίξουν συζήτηση για ένα θέμα, και όταν ακολούθως υπάρξει η σχετική υποστήριξη της συζήτησης από την πλευρά της διαχείρισης της σελίδας, με παροχή κατάλληλων απαντήσεων, καίριων πληροφοριών και ευχάριστων σχολίων.
  • Awareness campaigns: Είναι οι διαφημίσεις που έχουν σαν σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος ενός φορέα, μιας επιχείρησης ή ένός προιόντος. Υποστηρίζει όλους τους τύπους δημιουργικών (εικόνες, video, κλπ), με πρωταρχικό σκοπό την αύξηση της προσέγγισης των χρηστών (reach) και των προβολών σε αυτούς (impressions).
  • Website traffic increase: Είναι οι διαφημίσεις που έχουν σαν σκοπό την παρότρυνση των χρηστών να μεταφερθούν μέσω του twitter στο website του φορέα ή της επιχείρησης. Ο χρήστης δέχεται στο timelime του λογαριασμού του μια κάρτα ιστοσελίδας (website card) η οποία αποτελείται από μια εικόνα, ένα συνοδευτικό κείμενο με σχετικό περιεχόμενο και ένα ξεκάθαρο call-to-action button για την συγκεκριμένη ενέργεια.