Οι τουριστικές επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν μια σειρά από προκλήσεις τις οποίες καλούνται να ξεπεράσουν σε διάφορα επίπεδα. Αν και η οικονομική κρίση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, η αγάπη για τα ταξίδια παραμένει αμετάβλητη. Ο τουρισμός αποτελεί έναν ιδιαίτερα ανεπτυγμένο κλάδο της οικονομίας στη χώρα μας και σίγουρα προσφέρει δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης στους επιχειρηματίες. Παράλληλα με τις στρατηγικές marketing που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση, η δημιουργία μιας τουριστικής εφαρμογής θα συμβάλλει περισσότερο στην προώθησή της. Ας δούμε όμως ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να περιλαμβάνει ένα χρήσιμο app με θέμα τον τουρισμό.
Τοποθεσία
Ξεκινώντας την κατασκευή της εφαρμογής σας, το πιο σημαντικό στοιχείο που θα συμπεριλάβετε είναι η τοποθεσία σας. Ο σωστός σχεδιασμός της εφαρμογής ώστε να περιλαμβάνει τη διεύθυνσή σας σε εμφανές σημείο με σωστή απεικόνισή της πάνω στον χάρτη είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση πελατών στην φυσική σας τοποθεσία. Επίσης, καλό θα ήταν να προσθέσετε το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας καθώς και φωτογραφίες.
Συλλογή φωτογραφιών
Στόχος σας είναι να δημιουργήσετε μια πρωτότυπη εφαρμογή που δεν θα στοχεύει μόνο στην προώθηση της επιχείρησής σας αλλά και στην ανάδειξη του κάλλους της περιοχής στην οποία δραστηριοποιείστε. Υπό αυτήν την έννοια θα ήταν χρήσιμο να συμπεριλάβετε φωτογραφίες της περιοχής και να προβάλλετε τα αξιοθέατά της δίνοντας επιπλέον κίνητρα και πληροφοριακό υλικό στους επισκέπτες.
Σημεία ενδιαφέροντος
Άλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό της εφαρμογής σας είναι η κατάρτιση ενός πλήρους καταλόγου με τα σημεία που αποτελούν πόλο έλξης για τους επισκέπτες. Από καταλύματα μέχρι μουσεία και εστιατόρια, μπορείτε να δημιουργήσετε λίστες οι οποίες θα αποτελούν σημείο αναφοράς για όσους αποφασίζουν να περάσουν λίγες μέρες στην περιοχή σας. Για να βελτιώσετε ακόμα περισσότερο την περιήγηση των χρηστών μπορείτε να εμπλουτίσετε τις καταχωρήσεις με διευθύνσεις ή φωτογραφίες.
Ενσωμάτωση social media
Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε τα χαρακτηριστικά εικονίδια των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να μοιραστούν στα social media το περιεχόμενό σας θα επιτύχετε μεγαλύτερη διαφήμιση και η εφαρμογή σας θα φτάσει σε μεγαλύτερο κοινό με περισσότερες πιθανότητες γνωστοποίησής της.