Σήμερα 17 Μαρτίου γιορτάζουμε την παγκόσμια ημέρα του ύπνου, ο οποίος είναι απόλυτα αναγκαίος για τον οργανισμό γιατί ξεκουράζει σώμα και μυαλό και προσφέρει ευεξία. Παρόλα αυτά, πολλοί δεν απολαμβάνουν τον ύπνο όσο θα έπρεπε αφού ταλαιπωρούνται από αϋπνίες.

Συμβουλές για τη διακόσμηση της κρεβατοκάμαρας, για να πετύχετε καλύτερο και ποιοτικό ύπνο
Καλύτερος ύπνος

Το περιβάλλον που κοιμόμαστε παίζει μεγαλύτερο ρόλο απ’ όσο φανταζόμαστε για γαλήνιες και ξεκούραστες στιγμές κατάκλισης. Το υπνοδωμάτιο είναι ο χώρος στον οποίο ξεκουραζόμαστε, για αυτό τον λόγο το περιβάλλον οφείλει να συμβάλλει στην ηρεμία και να δημιουργεί κατάλληλες συνθήκες για έναν καλό ύπνο χωρίς διακοπές. Παρακάτω θα διαβάσετε συμβουλές για τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να διακοσμήσετε την κρεβατοκάμαρά σας ώστε να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας.

Ρυθμίστε τον φωτισμό

Το ιδανικό περιβάλλον για να αφεθείτε στην αγκαλιά του Μορφέα είναι το σκοτεινό. Θα πρέπει στο υπνοδωμάτιο να υπάρχει ελάχιστο ή καθόλου φως. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν πηγές φωτός στο δωμάτιο ούτε να εισέρχεται από παράθυρα και μπαλκονόπορτες. Επίσης καλό θα ήταν να μην παίρνετε τις ηλεκτρονικές συσκευές στο κρεβάτι, μια συνήθεια που ευθύνεται για την κακή ποιότητα ύπνου. Πριν ξαπλώσετε, χαμηλώστε την ένταση του φωτός, υπάρχουν ειδικοί διακόπτες, και κλείστε το όταν θα κοιμηθείτε. Επίσης οι κουρτίνες μπορούν να κρατήσουν μακριά το εξωτερικό φως δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες ανάπαυσης.

Επιλέξτε τα κατάλληλα χρώματα

Η κρεβατοκάμαρα είναι ένας χώρος ο οποίος πρέπει να προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση. Επομένως τα χρώματα που θα επιλέξετε πρέπει να συμβάλλουν σε αυτό. Για να πετύχετε, αποφύγετε τους έντονους χρωματικούς συνδυασμούς που διεγείρουν τον εγκέφαλο και προτιμήστε πιο ουδέτερα χρώματα. Οι ανοιχτές αποχρώσεις του μπλε, κίτρινου, πράσινου και πορτοκαλί δημιουργούν μια αίσθηση ζεστασιάς και άνεσης και συνδέονται με μεγαλύτερη διάρκεια ύπνου.

Διατηρήστε το υπνοδωμάτιο τακτοποιημένο

Όπως δεν είναι εφικτό να δουλέψετε σε ένα γραφείο ακατάστατο, έτσι δεν μπορείτε να ηρεμήσετε σε ένα δωμάτιο γεμάτο ρούχα και αντικείμενα. Η τάξη στον χώρο, σας βοηθά να ηρεμήσετε και να κοιμηθείτε καλύτερα. Το υπνοδωμάτιο οφείλει να είναι καθαρό και τακτοποιημένο, για αυτό μην ξεχνάτε να αλλάζετε τα σεντόνια σας τακτικά και να συμμαζεύετε κάθε μέρα. Η όμορφη μυρωδιά από καθαρά κλινοσκεπάσματα θα συντελέσει στο να αποκοιμηθείτε πιο εύκολα.

Επιλέξτε το σωστό κρεβάτι

Το κρεβάτι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στον ύπνο. Σκληρά ή μαλακά, επιλέξτε το στρώμα και τα μαξιλάρια που σας ταιριάζουν και σας βοηθούν να έχετε έναν ξεκούραστο ύπνο. Το κυριότερο είναι να αισθάνεστε βολικά, οπότε δοκιμάστε τι σας βολεύει περισσότερο ανάλογα με τη στάση που προτιμάτε όταν κοιμάστε.

Χρησιμοποιείστε αρώματα

Μία από τις ιδιότητες των αρωμάτων είναι πως μπορούν να χαλαρώσουν το σώμα προσφέροντας ένα ήρεμο και βαθύ ύπνο. Φροντίστε το υπνοδωμάτιο να έχει να απαλό και γλυκό άρωμα και για να το πετύχετε χρησιμοποιήστε αιθέρια έλαια, κεριά ή αρωματικά χώρου. Η λεβάντα είναι ιδανική για αυτό το σκοπό καθώς το άρωμά της, μειώνει τους καρδιακούς παλμούς και χαμηλώνει την πίεση του αίματος. Το  αποτέλεσμα; Όνειρα γλυκά!

 

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.