Αν θες να βρίσκεται το site σου πολλές θέσης ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης μεταξύ των ανταγωνιστών σου – και στη περίπτωση αυτή, της Google – θα πρέπει να έχεις ένα πολύ καλό on-page SEO.
Ας μιλήσουμε αρχικά για το SEO.
Τι είναι το SEO;
SEO είναι όλες εκείνες οι στρατηγικές, τακτικές που γίνονται εντός και εκτός ενός website με σκοπό την υψηλότερη κατάταξη του στις μηχανές αναζήτησης στα οργανικά, όμως, αποτελέσματα.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει το site σου να είναι κατανοητό τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες που πρόκειται να το επισκεφθούν. Πετυχαίνοντας μόνο το ένα, στην ουσία δεν πετυχαίνεις τίποτα.
Τι είναι λοιπόν, το Οn-Page SEO;
Το on page seo αφορά το εσωτερικό ενός website δηλαδή εκείνες τις πρακτικές που πρέπει να κάνουμε προκειμένου το site να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης ώστε όταν κάποιος χρήστης ψάξει με λέξεις-κλειδιά οι οποίες σχετίζονται με την επιχείρησή σου η μηχανή αναζήτησης να φέρει στα πρώτα αποτελέσματα το δικό σου Website. Όσο πιο ψηλά βρίσκεσαι τόσο traffic έχεις.
Τώρα Ας μιλήσουμε για το πώς να βελτιώσεις το on page seo
- Πρέπει χρησιμοποιείς στο title tag λέξεις-κλειδιά που σε χαρακτηρίζουν.
- Τοποθέτησε λέξεις-κλειδιά στο H1 tag, δηλαδή στον τίτλο της σελίδας σου
- Τοποθέτησε επίσης λέξεις-κλειδιά στα h2 και H3 Tags, δηλαδή στους υπότιτλους της σελίδα σου
- Πάντα να προσέχεις την δομή των urls σου
Δηλαδή (για τα url):
- Να χρησιμοποιείς πάντα λατινικούς χαρακτήρες
- Για το διαχωρισμό των λέξεων, κάτω παύλες, κενά διαστήματα ή Άλλα σύμβολα
- Μοναδικά url για κάθε σελίδα σου
- Να γράφεις πάντα με μικρά γράμματα
- Μην ξεχνάς να αναφέρεις την κύρια λέξη κλειδί που σε χαρακτηρίζει
Πάντα τα κείμενά σου μέσα στο site, όσο Μεγάλα ή μικρά και αν είναι, να έχουν μέσα τις βασικές λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν την επιχείρησή σου. Βέβαια δεν πρέπει να το παρακάνεις και να θυμάσαι ότι η πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών είναι περίπου 2%.
- Γράφε συνεχώς μοναδικά κείμενα
- Δώσε στους χρήστες αυτό που πραγματικά αναζητούν
- Φρόντισε αυτό που αναζητούν και διαβάζουν από εσένα να είναι φιλικό προς εκείνους
- Φροντίστε το περιεχόμενο σου να είναι πλούσιο σε πληροφορίες και όχι τόσο σε λέξεις
Meta descriptions κείμενο
Είναι το κείμενο το οποίο εμφανίζεται κάτω από τον κύριο τίτλο κάθε σελίδας, είναι δηλαδή μία μικρή περιγραφή την οποία έχεις ορίσει να φαίνεται στην μηχανή αναζήτησης. Έχει μεγάλη σημασία διότι μία τόσο μικρή έκφραση (έως 320 χαρακτήρες) μπορεί να οδηγήσει σε πολλά κλικ, αν είναι σωστά δομημένη.
Τέλος αυτό που έχεις να κάνεις είναι να βελτιστοποιήσεις στις εικόνες σου.
- Οι φωτογραφίες που ανεβάζεις στο site σου δεν θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλες σε ανάλυση
- Μην ξεχνάς να δίνεις μία Περιγραφή και μία λεζάντα η οποία θα πρέπει να έχει μέσα και τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά σου
Ακούγεται χρονοβόρο και η αλήθεια είναι ότι είναι. Το SEO χρειάζεται αρκετή δουλειά για να αποφέρει αποτελέσματα. Να θυμάσαι ότι ο στόχος είναι να βρεθούμε ψηλά στα αποτελέσματα της Google και να παραμείνουμε εκεί. Κάνοντας όλες αυτές τις κινήσεις σωστά έχεις πετύχει την επιτυχία της ιστοσελίδας σου και κατ’ επέκταση της επιχείρησης σου.