Γιατί η ΤΝ έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα μεταξύ των marketers; Επειδή κάνει τη ζωή μας ευκολότερη.

Και η επόμενη ερώτηση είναι: Πώς μας βοηθάει τελικά;

Αντιμετωπίζουμε μια τεράστια ποσότητα πληροφοριών και πρέπει να είμαστε σε θέση να επεξεργαζόμαστε μεγάλες βάσεις δεδομένων ώστε να μπορέσουμε να τις αξιοποιήσουμε καλύτερα. Ωστόσο, περισσότερες φορές, καταλήγουμε στο να «χανόμαστε» και να χάνουμε πολλές σημαντικές πληροφορίες.

Τότε μπαίνει στο παιχνίδι η ΤΝ.

Εξετάστε τις IBM, Google, Facebook, Tesla, Lenovo, Coca Cola, Adidas, Starbucks, Amazon, Microsoft και Uber. Τι έχουν κοινό? Είναι απλό: Όλοι τους έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τη ΤΝ στη στρατηγική μάρκετινγκ τους.

 

1. ΤΝ και Ψηφιακή Διαφήμιση (Digital Marketing)

Έχουμε ακούσει πολλά για την προγραμματική διαφήμιση, καθώς και για τη γνωστική διαφήμιση που βασίζονται σε προηγμένους αλγόριθμους που βοηθούν στη βελτιστοποίηση της ζήτησης και της προσφοράς. Συνηθίζαμε να κάνουμε τις διαφημίσεις μας μόνοι μας και πολλοί συνεχίζουμε ακόμα. Αλλά τώρα γιατί δεν μεταθέτετε αυτή τη δουλειά αλλού; Αφήστε τη ΤΝ να κάνει διαφημίσεις για εσάς. Αυτό ακριβώς αποφάσισε να κάνει η Coca Cola και η Quartz, σε συνεργασία με την εταιρία DigitasLBi Hewlett Packard Enterprise.

Η IBM Watson έχει γίνει το πιο ισχυρό εργαλείο για κάθε επιχείρηση και τώρα περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν τη ΤΝ για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

2. ΤΝ και Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Care)

Μετά τη “διαφήμιση”, η “εξατομίκευση” είναι η πρώτη λέξη που ακούμε όταν μιλάμε για ΤΝ στο μάρκετινγκ. Η εξατομίκευση προϋποθέτει ισχυρή επικοινωνία. Κανένα brand δεν μπορεί να αφιερώσει έναν άνθρωπο – υπάλληλο που αντιστοιχεί σε κάθε πελάτη όταν πρόκειται να αγοράσει «βοήθεια». Πλέον υπάρχουν προσωπικοί βοηθοί καταστημάτων (ΤΝ) και chatbots που αντικαθιστούν τα ανθρώπινα όντα στην επικοινωνία. Τα brands καθιστούν ήδη την εμπειρία αγορών περισσότερο διαδραστική με τη ΤΝ. Μπορεί όχι μόνο να δώσει συστάσεις για προϊόντα, αλλά και να αναλύσει το τι αρέσει περισσότερο στους πελάτες, γρηγορότερα από κάθε άνθρωπο, και να δημιουργήσει μια συναρπαστική και διασκεδαστική επαφή. Πάρτε παράδειγμα το Starbucks και τον εικονικό barista που επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν παραγγελίες πατώντας ένα κουμπί και επικοινωνώντας με τον «προσωπικό βοηθό».

3. ΤΝ και SEO (Search Engine Optimization)

Τεχνητή νοημοσύνη και brands
Artificial Intelligence

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε για τη ΤΝ στο SEO είναι η δύναμη της φωνητικής αναζήτησης. Οι τεχνολογίες φωνητικής αναζήτησης όπως η Siri, η Cortana και η Alexa έχουν αλλάξει για πάντα τα ερωτήματα αναζήτησης. Τώρα, ερωτήσεις λέξεων όπως “πώς”, “πού”, “ποιο”, “ποιος”, “πότε”, “γιατί’’ έχουν γίνει «ενεργοποιητές» ερωτήσεων. Γι ‘αυτό αντιμετωπίζουμε τώρα την ανάγκη να αλλάξουμε και τη στρατηγική σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών μας. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από τη ΤΝ στο content marketing, όπου η ΤΝ είναι σχεδόν υποχρεωτική για την εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου. Μιλάμε για αυτόματα δημιουργημένο περιεχόμενο, προσαρμοσμένες ροές ειδήσεων και «έξυπνη» ευφυΐα.

4. ΤΝ και Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality)

Η εμμονή του Pokémon Go έδειξε ότι η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) κυβερνά το mainstream. Η ΕΠ έχει ήδη γίνει εγγενές κομμάτι της ζωής μας με γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (VR), εικονικές επιφάνειες εργασίας, το Tilt Brush της Google και πολλά άλλα εργαλεία και παιχνίδια που πωλούνται στο διαδίκτυο. Το νέο γυαλί C200 της Lenovo συνδυάζει TN και EΠ με πολύ έξυπνο τρόπο. Στο εγγύς μέλλον, θα έχουμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε αγορές και σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας.

5. ΤΝ και Σχεδιασμός Ιστοσελίδας (Website Design)

Εάν είστε σχεδιαστής, γνωρίζετε ήδη τον σχεδιασμό ιστοσελίδας της ΤΝ και πώς λειτουργεί το Grid (Πλέγμα). Πλέγμα ονομάζεται η ιστοσελίδα του μέλλοντος και ίσως είναι – ο ιστότοπος που σχεδιάζει τον εαυτό του χωρίς καμία ανθρώπινη βοήθεια. Ομοίως, η τεχνολογία ΤΝ, στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, ενίσχυσε τις πωλήσεις της Cosabella κατά 35,6%. Και αυτό είναι μόνο η αρχή – είμαστε μόνο στη γραμμή εκκίνησης μιας εξαιρετικά ελπιδοφόρας περιπέτειας στο μάρκετινγκ και το σχεδιασμό.

 

Ο Elon Musk είπε κάποτε: “Θα έχουμε την επιλογή είτε να μείνουμε πίσω και να είμαστε πραγματικά άχρηστοι ή να είμαστε σαν κατοικίδια ζώα – ξέρετε, σαν γάτα σπιτιού ή κάτι τέτοιο – ή τελικά να βρούμε κάποιο τρόπο να συμβιώσουμε με την Τεχνητή Νοημοσύνη.” Και κανείς δεν θέλει να μείνει πίσω. Αυτός είναι ένας σαφής κανόνας στο μυαλό όλων μας.

Απαντήστε