Ο ανταγωνισμός στην Αγορά της Google είναι δύσκολος – δεν υπάρχει καμία αντίρρηση για αυτό. Όταν, λοιπόν οι δαπάνες της Αγοράς Google έχουν ξεπεράσει τις δαπάνες στο δίκτυο αναζήτησης, στις Η.Π.Α., με το 56% της δαπάνης να είναι από λιανοπωλητές και το 46% από τα κλικ αγορών, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι λιανοπωλητές να έχουν μια σταθερή, Στρατηγική Αγορών Google. Παρακάτω υπάρχουν επτά εξαιρετικά αποτελεσματικές, προηγμένες στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της απόδοσής σας στην πλατφόρμα Αγορών Google.

1. Τμηματοποίηση βάσει αναζήτησης

Καταρχάς, τμηματοποιήστε τα προϊόντα σας ανάλογα με τον τύπο αναζήτησης. Η απόδοση ποικίλει σημαντικά βάσει αυτού. Για παράδειγμα, αν κάποιος ψάχνει για “Nike trainers” (είδος αθλητικών παπουτσιών), μπορεί να θέλει να προσφέρει περισσότερα χρήματα σε σχέση με το αν ψάχνει απλά για “trainers”, (επειδή τα παπούτσια της Nike είναι γενικά πιο ακριβά).

Αυτό μπορεί να γίνει δημιουργώντας δύο ξεχωριστές καμπάνιες Αγορών Google που περιέχουν “trainers” και στη συνέχεια προσθέτοντας επώνυμους όρους ως αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε μία από αυτές. Η μια από αυτή, λοιπόν θα είναι η καμπάνια που δε θα εμπεριέχει brands σαν όρους αναζήτησης και στην οποία θα έχετε περιορισμένη την προσφορά σας. Ενώ η άλλη θα γίνει η καμπάνια με την ονομασία Nike, όπου θα θέλετε να αυξήσετε τις προσφορές σας.

2. Κρατήστε Ανταγωνιστική Τιμολόγηση

Ένας δεύτερος βασικός παράγοντας επιτυχίας στο δίκτυο αγορών Google είναι η τιμολόγηση των προϊόντων σας. Το μήνυμα από την Google είναι σαφές: Αν υπερεκτιμήσετε τα προϊόντα σας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας, οι διαφημίσεις σας δεν θα εμφανίζονται τόσο συχνά. Η Asics το έμαθε καλά αυτό όταν έκανε την τιμολόγησή των προϊόντων της πιο ανταγωνιστική και είδε μια αύξηση 231% στις εμφανίσεις των διαφημίσεων. Γιατί; Γιατί απλώς άλλαξε τις τιμές των προϊόντων της.

3. Δοκιμάστε τις προσφορές σας

Η προσφορά στο δίκτυο αναζήτησης Google είναι αρκετά απλή: Αυξήστε λίγο τις προσφορές σας (με μικρό ποσό) και θα δείτε μικρή αύξηση στις εμφανίσεις και τις μετατροπές. Η πλατφόρμα Αγορών Google, ωστόσο, είναι πολύ πιο ασταθής. Μπορεί η αύξηση των προσφορών σας κατά μικρό ποσοστό μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των εσόδων και των κερδών σας. Για να επωφεληθείτε από αυτό, είναι σημαντικό να ελέγχετε συνεχώς τις προσφορές για να βρείτε την καλύτερη ισορροπία.

4. Τοποθετήστε τις λέξεις-κλειδιά με στρατηγική

Η Αγορά Google δεν έχει λέξεις-κλειδιά, επομένως είναι θεμελιώδες να βελτιστοποιήσετε τη ροή των προϊόντων σας, έτσι ώστε η Google να γνωρίζει πότε θα εμφανίζει τα προϊόντα σας στην αναζήτηση. Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη για να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά είναι μέσα στον τίτλο του προϊόντος. Εάν θέλετε οι διαφημίσεις σας στο Google Shopping να εμφανίζονται όταν οι αγοραστές αναζητούν “φορέματα για πάρτι”, θα πρέπει να τοποθετήσετε τη λέξη-κλειδί στον τίτλο του προϊόντος.

Όταν η Lispsy London το έκανε αυτό, είδε τον αριθμό των εμφανίσεων για τον όρο αυτό να φτάνουν από 419 σε 4.023. Επίσης, είναι ενδιαφέρον ότι είδε αύξηση του αριθμού των εμφανίσεων και για άλλα σχετικά προϊόντα.

5. Ταξινόμηση ανά product ID

Η πέμπτη τακτική βελτιστοποίησης είναι η ταξινόμηση των προϊόντων ανά αναγνωριστικό προϊόντος η αλλιώς product ID. Η τοποθέτηση κάθε προϊόντος στη δική του ομάδα διαφημίσεων σάς επιτρέπει να ορίσετε προσφορές για κάθε μεμονωμένο προϊόν.

Τα προϊόντα διαφέρουν σημαντικά ως προς την τιμή και το περιθώριο κέρδους, επομένως ίσως θελήσετε να προσφέρετε περισσότερα για τα προϊόντα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους και λιγότερα για τα προϊόντα με χαμηλό περιθώριο κέρδους για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Εάν χρησιμοποιείτε αυτήν την περίοδο την επιλογή “Όλα τα προϊόντα”, τότε θα βλέπατε τις μετατροπές να αυξάνονται κατά 280% και να μειώνεται το CPA (Cost Per Action) κατά 85% με την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής.

Η διάσπαση εκατοντάδων προϊόντων στις δικές τους ομάδες διαφημίσεων είναι χρονοβόρα, ειδικά αν διαθέτετε ένα μεγάλο κατάλογο προϊόντων, αλλά αξίζει τον κόπο. Εάν θέλετε να εξοικονομήσετε χρόνο, ίσως θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Optmyzr ή το Camto που σας επιτρέπει να το κάνετε αυτόματα σε κλίμακα.

6. Ανανεώστε τις προσφορές σας κάθε ώρα

Η έκτη τακτική αλλάζει τις προσφορές σας 24 ώρες την ημέρα. Τα ποσοστά μετατροπής διαφέρουν ανάλογα με έναν τεράστιο αριθμό παραγόντων, όπως η συσκευή, το φύλο, η ηλικία, η ώρα της ημέρας και η ώρα της εβδομάδας. Ένας από τους περιορισμούς του Adwords είναι ότι σας δίνει μόνο έξι διαφορετικά παράθυρα την ημέρα για να ορίσετε τροποποιητές προσφοράς, όμως τα ποσοστά μετατροπής διαφέρουν ανά ώρα. Για να αντισταθμίσετε κάτι τέτοιο, χρησιμοποιήστε ένα Script Adwords που σας επιτρέπει να το παρακάμψετε και να αλλάξετε τις προσφορές 24 φορές την ημέρα (μία φορά την ώρα).

7. Χρησιμοποιήστε το Remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ) για τις διαφημίσεις σας

Τέλος, όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι, οι χρήστες που επισκέφθηκαν στο παρελθόν τον ιστότοπό σας είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς από όσους το επισκέπτονται για πρώτη φορά. (Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το επαναληπτικό μάρκετινγκ λειτουργεί τόσο καλά.) Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσετε το επαναληπτικό μάρκετινγκ για διαφημίσεις Google Shopping?

Για να έχετε την καλύτερη απόδοση, τμηματοποιήστε το κοινό σας στο επαναληπτικό μάρκετινγκ ανάλογα με τις σελίδες που έχουν επισκεφθεί στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, εάν έχουν επισκεφθεί μόνο την αρχική σελίδα σας, ίσως θελήσετε να αυξήσετε τις προσφορές κατά 10%. Εάν έχουν επισκεφτεί τις σελίδες προϊόντων σας, τότε είναι πιθανό να ακολουθήσουν αυτόν τον κύκλο αγορών και να γνωρίζουν ποια προϊόντα θέλουν να αγοράσουν, επομένως ίσως θελήσετε να αυξήσετε τις προσφορές κατά 20%. Τα άτομα που εγκαταλείπουν το καλάθι είναι οι αμέσως επόμενοι πιθανοί αγοραστές, οπότε θα πρέπει να αυξήσετε τις προσφορές σας κατά περισσότερο, ίσως 30%. Οι υπάρχοντες πελάτες είναι σχεδόν έτοιμοι να ξανά αγοράσουν από εσάς, οπότε θα θελήσετε να προσφέρετε το υψηλότερο για αυτούς – ίσως μια προσφορά 40%.

 

Με την εφαρμογή αυτών των επτά προηγμένων στρατηγικών αγορών Google, θα πρέπει να δείτε σημαντική αύξηση της απόδοσης όσον αφορά το ποσοστό μετατροπής, τα έσοδα και το κέρδος.

Just, do it!