Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιούνται τα τελευταία χρόνια σε μεγαλύτερο βαθμό από τις επιχειρήσεις καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πλεονεκτήματά τους. Τα social media μπορούν να ενισχύσουν την επικοινωνία σας με τους πελάτες, να συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων και να ισχυροποιήσουν το brand name σας. Ωστόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αποδειχθούν ισχυρό εργαλείο στα χέρια σας για την προώθηση της επιχείρησής σας, εάν χρησιμοποιηθούν με τον κατάλληλο τρόπο.

Τα social media είναι το μέλλον μιας μικρής επιχείρησης, συμβουλές για καλύτερη πορεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μέσα μαζικής δικτύωσης

Επιδιώξτε την παρουσία σας σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ίσως χρησιμοποιείτε ένα μέσο για την προώθηση και διάδοση της επιχείρησής σας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όλοι χρήστες του διαδικτύου έχουν τις ίδιες προτιμήσεις με εσάς. Εάν θέλετε να ισχυροποιήσετε την επιχειρηματική σας παρουσία, είναι επιτακτικό να δημιουργήσετε λογαριασμούς και στα υπόλοιπα μέσα. Το Facebook, το Twitter, το Instagram και το LinkedIn προσφέρονται για το marketing της επιχείρησής σας ανάλογα με το κοινό- στόχο και τις δραστηριότητες που θέλετε να προβάλλετε, οπότε αξιοποιήστε στο μέγιστο τις δυνατότητες τους.

Οι αναρτήσεις σας πρέπει να γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα

Οι αναρτήσεις σας στα social media οφείλουν να χαρακτηρίζονται από συνέπεια. Με αυτόν τον τρόπο οι ακόλουθοί σας θα περιμένουν τις αναρτήσεις σας ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Οπότε πριν “ανεβάσετε” κάτι φροντίστε να έχετε κάνει τον κατάλληλο προγραμματισμό και να ορίσετε τη συχνότητα με την οποία θα δημοσιεύονται τα άρθρα, οι φωτογραφίες ή και τα βίντεο.

Οι δημοσιεύσεις σας συμφωνούν με το προφίλ της επιχείρησής σας

Οι αναρτήσεις που δεν έχουν άμεση σχέση με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Το μήνυμα που στέλνετε πρέπει να είναι συνυφασμένο με την εικόνα σας και ξεκάθαρο όσον αφορά το περιεχόμενό του. Αναρτήσεις οι οποίες είναι άσχετες με την επαγγελματική σας δραστηριότητα μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση σχετικά με το μήνυμα που προσπαθείτε να περάσετε.

Προσαρμόστε το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών σας ανάλογα με το μέσο στο οποίο αναρτώνται

Όσα αναρτάτε θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση εάν συμφωνούν με τη φιλοσοφία του κάθε μέσου. Επομένως θα πρέπει να αποφεύγετε να αναδημοσιεύετε ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο σε όλες τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα οι αναρτήσεις σας στο Twitter, για να συμβαδίζουν με το μέσο, πρέπει να είναι σύντομες και περιεκτικές ενώ εάν επιλέξετε το Instagram καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε οπτικό υλικό.

Τα social media λειτουργούν ως αρωγός στην στρατηγική marketing της επιχείρησής σας

Στόχος σας είναι να αξιοποιήσετε όσο περισσότερο μπορείτε τις δυνατότητες που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αντικαθιστούν πλήρως την διαφημιστική καμπάνια της επιχείρησής σας. Ο ρόλος τους είναι επικουρικός στη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, επομένως χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα για να επιτύχετε την μεγαλύτερη δυνατή ανάπτυξη της εταιρείας σας.