Πόσες φορές διαβάσατε ένα άρθρο και σας εντυπωσίασε από τον όγκο του και την αναλυτικότητα του συγγραφέα, αλλά και πόσες φορές σας κούρασε για τους ίδιους λόγους;

Με τον καιρό έχει καθιερωθεί ότι πρέπει τα άρθρα να έχουν περιεχόμενο πάνω από 1.000 λέξεις. SEO και content marketing είναι αρκετά σημαντικά, δεν αντιλέγουμε, αλλά αν διαβάσετε τους παρακάτω λόγους, γιατί δεν πρέπει να γράφουμε μόνο μεγάλα άρθρα, θα καταλάβετε.

Πάμε να δούμε λοιπόν γιατί δεν πρέπει να συντάσσουμε, άρθρα μόνο με 1.000+ λέξεις.

 

1. Ποιότητα – Ποσότητα: 1-0

Φαίνεται πως στη Google, ο αλγόριθμος επιλέγει με ακρίβεια αποτελέσματα που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα.

Αν λοιπόν πιέζετε το μυαλουδάκι σας για να γράψετε ένα μεγάλο άρθρο των 2.000 λέξεων να είστε σίγουροι, πως το άρθρο θα είναι ποσοτικό, αλλά μάλλον, όχι ποιοτικό. Αν τώρα οι δεξιότητες σας είναι αρκετά καλές ώστε να συνδυάσετε απόλυτα, την ποιότητα με την ποσότητα, τότε ξεκινήστε να γράφετε.

Αν πάλι δεν είστε σίγουροι, μην το επιδιώξετε καν. Μια φορά στις 2 βδομάδες αρκεί. Αλλά όπως είπαμε η ποιότητα είναι καλή φίλη της Google και λιγότερο η ποσότητα.

2. Στόχος σας; Ο αναγνώστης

Επειδή τα άρθρα δε τα γράφουμε για τον εαυτό μας αλλά για τους αναγνώστες μας, θα πρέπει να είμαστε πιστοί «υπηρέτες» τους και αν πιστεύουμε πως θα τους ικανοποιήσουμε με ένα πολύ μεγάλο κείμενο ή ένα μικρό, θα το κάνουμε. Είτε με 1.000 λέξεις είτε με 400.

Αν το άρθρο μας έχει βάθος (in-depth) ακόμη και αν είναι μεγάλο κείμενο, θα εξασφαλίσουμε την «αγάπη» των αναγνωστών και κατ’ επέκταση των μηχανών αναζήτησης.

3. Άνθρωποι και Μηχανές Αναζήτησης

Τι παίζει σημαντικό ρόλο για το άρθρο μας; Οι αναγνώστες του και οι μηχανές αναζήτησης.

Στους περισσότερους ανθρώπους αρέσει το μεγάλο περιεχόμενο. Όσες πιο πολλές πληροφορίες, απόψεις και συμβουλές λαμβάνουν για το θέμα που τους ενδιαφέρει, τόσο πιο ευχάριστο τους είναι. Καθώς διαβάζουν το άρθρο σας παρατηρούν μια κακή, τελικά, ποιότητα στο άρθρο. Μάλλον ο αρθρογράφος πιέστηκε πολύ να δημιουργήσει και αφέθηκε στη ποσότητα ξεχνώντας παντελώς την ποιότητα.

Χάνεις αναγνώστες; Πέφτεις στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, καθώς οι άνθρωποι επηρεάζουν άμεσα τις μηχανές. Δηλαδή αν κανείς δεν κάνει κλικ στο επόμενο άρθρο σου γιατί θυμάται το προηγούμενο.. μην περιμένεις πολλά.

4. Βάθος και Ποιότητα ..πόσες λέξεις;

Συγγραφή άρθρων.
Συγγραφή άρθρων

Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός λέξεων. Αν μπορείτε να γράψετε ένα κείμενο με λίγες λέξεις (έως 1.000) και να συνδυάσετε βάθος και ποιότητα μαζί τότε έχετε καταφέρει κάτι πολύ καλό. Ακριβώς αυτό που χρειάζεται για ένα άρθρο. Βέβαια αυτό ισχύει και για τα μεγάλα κείμενα.. με προσοχή.

5. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο μέγεθος κειμένων για την κατάταξη

Για να κερδίσεις τις υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι πόσες λέξεις θα γράψεις. Όπως είπαμε, η ποιότητα παίζει το σημαντικότερο ρόλο. Σίγουρα μπορούμε να καταλάβουμε ότι ένα άρθρο με πολλές λέξεις «τραβάει» περισσότερο, αλλά όπως, επίσης είπαμε, πιθανότερο είναι να ξεφύγει της ποιότητας.

Έχουμε δει αρκετές φορές κείμενα 2.000 λέξεων να είναι πρώτα στην κατάταξη και άλλα των 900 λέξεων να είναι πιο χαμηλά. Αυτό συνήθως συμβαίνει λόγο των «καλών» λέξεων – κλειδιών που χρησιμοποιούνται μέσα στο άρθρο. Αλλά από την άλλη έχουμε δει κείμενα 900 λέξεων πρώτα στην κατάταξη το ίδιο ανταγωνιστικά με άρθρα 2.000 λέξεων και αυτό γιατί τα μικρά κείμενα συνήθως είναι πρώτα (για τους λόγους που είπαμε στην αρχή). Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός λέξεων που οδηγεί στην επιτυχία. Υπάρχει, όμως, τρόπος γραφής.

 

 

Πριν την δημοσίευση του άρθρου σας περιμένετε 1-2 μέρες και ξαναδιαβάστε το. Ελέγξτε ορθογραφικά, συντακτικά λάθη ή οτιδήποτε άλλο. Είναι πολύ πιθανό να κάνετε πολλές και μεγάλες αλλαγές. Το άρθρο σας πρέπει να έχει κύρος και μη φοβάστε να «ανοιχτείτε» και να αναλύσετε το θέμα σας. Να θυμάστε πάντα.. η ποιότητα είναι αυτή που μετράει.