Οι διαφημίσεις σε Google Adwords είναι ίσως ο πιο διαδεδομένος και άμεσος τρόπος προβολής μιας επιχείρησης, μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος στο διαδίκτυο. Ωστόσο, για να είναι επιτυχημένες οι διαφημίσεις σας, τόσο σε Google Adwords, όσο και σε Google Display του δικτύου, είναι σημαντικό να προσέξετε μικρές λεπτομέρειες. Τα λεκτικά του διαφημιστικού υλικού, τόσο στα banners όσο και στο Google Search δεν πρέπει να συντάσσεται τυχαία, αλλά να ακολουθεί τεχνικούς κανόνες. Σε συνδυασμό φυσικά με τη δημιουργικότητά σας!

Συμβουλές φια σωστή συνταξη των διαφημιστικών λεκτικών για Google network advertising
Google network advertising

Ας δούμε μερικές συμβουλές για τον τρόπο σύνταξης των διαφημίσεων:

Για τα κείμενα του Google Search. Είναι σημαντικό:

  • Να υπογραμμίζουν τα αναγνωριστικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας, με τη χρήση σχετικών λέξεων και φράσεων.
  • Να εμφανίζουν σύντομα και περιεκτικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
  • Να παροτρύνουν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες (“Επισκεφθείτε…”, “Ανακαλύψτε…”, “Πάρτε μέρος…” κλπ). Χρήσιμη είναι και η προσφορά επιπλέον κινήτρων, όπως αναφορά σε διαγωνισμούς, εγκαίνια, κ.α.
  • Να περιλαμβάνουν κατάλληλες λέξεις – κλειδιά που να ταυτίζονται με τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις του κοινού που στοχεύουν (target group).
  • Να περιέχουν τίτλους, λέξεις ή φράσεις που να συμβαδίζουν με το περιεχόμενο των σελίδων προορισμού (landing pages). Είναι πολύ σημαντικό όταν ο χρήστης θα βρεθεί στην ιστοσελίδα μας ή σε κάποιο από τα social media, να αισθάνεται ότι βρίσκει αυτό ακριβώς που ψάχνει.

Για τα λεκτικά στα banners του Google Display. Είναι σημαντικό:

  • Να υπηρετούν πολύ καλά το διαφημιστικό σκοπό του banner, παρέχοντας σαφείς πληροφορίες και μέσα συμμετοχής και αλληλεπίδρασης. Βοηθούν ιδιαίτερα οι ισχυρές call – to – action λέξεις ή φράσεις.
  • Να δηλώνουν ξεκάθαρα και εύληπτα το μήνυμα της διαφήμισης. Οι δημιουργικές και έξυπνες εκφράσεις είναι το ζητούμενο, απλά βεβαιωθείτε ότι μεταφέρουν εύστοχα τα νοήματα που θέλετε.
  • Να χρησιμοποιούν γλωσσικό ύφος προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις/προσδοκίες του κοινού – στόχος. Κάθε ηλικιακή ή κοινωνική ομάδα θέλει τη δική της προσέγγιση – μην το ξεχνάτε αυτό!