Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το φαρμακείο ως ένα χώρο που επισκεπτόμαστε μόνο όταν χρειάζεται να αγοράσουμε φαρμακευτικά σκευάσματα. Ωστόσο, τα φαρμακεία διαθέτουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων που σχετίζονται με την περιποίηση και τη φροντίδα. Εάν δραστηριοποιείστε σε αυτόν τον κλάδο και τα ράφια σας είναι πάντα γεμάτα αλλά οι πωλήσεις στο φαρμακείο θα μπορούσαν να είναι και καλύτερες, τότε … ίσως χρειάζεστε μερικές αλλαγές στον τρόπο προώθησης των προϊόντων σας υιοθετώντας νέες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Στρατηγικές μάρκετινγκ για να ενισχύσετε τις πωλήσεις στο φαρμακείο
Φαρμακείο

Δώστε έμφαση στη βιτρίνα σας

Η βιτρίνα είναι το σημείο που βλέπουν τόσο οι πελάτες όσο και οι περαστικοί. Για να μπουν στο φαρμακείο σας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα διακοσμημένη. Το γεγονός ότι έχετε φαρμακείο δεν σημαίνει πως δεν μπορείτε να την αξιοποιήσετε ώστε να γίνει περισσότερο ελκυστική. Ανάλογα με την εποχή ή την περίοδο μπορείτε να τοποθετήσετε εκεί τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα. Η τακτική ανανέωσή της θα δείξει στους πελάτες ότι σας ενδιαφέρεστε για την εικόνα σας.

Πειραματιστείτε με τη διάταξη των προϊόντων

Μη φοβάστε να μετακινήσετε στο μπροστινό μέρος του φαρμακείου σας τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε. Τοποθετώντας τα κοντά στην είσοδο αυξάνετε τις πιθανότητες να τα δουν οι πελάτες και να τα αγοράσουν. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε stands για όλα τα νέα σκευάσματα που φέρνετε στο κατάστημά σας χωρίς βέβαια να ξεχνάτε να τα ανανεώνετε συνεχώς. Σημαντικό είναι επίσης να θυμάστε πως ανάλογα με το κοινό στο οποίο στοχεύετε, πρέπει να καθορίσετε και το κατάλληλο ύψος στο οποίο θα βρίσκονται τα αγαθά που προσφέρετε. Καλό θα είναι λοιπόν, να τοποθετείτε τα προϊόντα στο επίπεδο των ματιών ή και λίγο χαμηλότερα.

Εκμεταλλευτείτε εποχές και εορταστικές περιόδους

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που ανεβαίνουν οι πωλήσεις αντηλιακών ενώ τον χειμώνα οι κρέμες χεριών. Προετοιμαστείτε λοιπόν πριν την έναρξη της κάθε περιόδου με τα αντίστοιχα προϊόντα και γεμίστε τα ράφια σας εγκαίρως. Όντας έτοιμοι να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των πελατών σας, θα έχετε σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.

Ελευθερώστε τον χώρο

Το οπτικό πεδίο των πελατών σας πρέπει να παραμένει ελεύθερο μπαίνοντας στο φαρμακείο σας. Τα πολλά stands και τα εμπόδια θα δυσκολέψουν την διέλευση και την οπτική επαφή με άλλα προϊόντα. Προκειμένου να ενημερώσετε σε ποιους διαδρόμους βρίσκεται η κάθε κατηγορία αγαθών μπορείτε να τοποθετήσετε ταμπέλες. Η έννοια της συνέχειας είναι πολύ σημαντική, οπότε μην εμποδίζετε τους πελάτες σας να κυκλοφορήσουν ελεύθερα μέσα στο φαρμακείο.

Αναγνωρίστε τις ανάγκες των πελατών σας

Μπορείτε να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται στοχεύοντας στις παρορμητικές αγορές. Τα κατάλληλα προϊόντα σωστά τοποθετημένα κοντά στο τελευταίο σημείο από το οποίο θα περάσει κάποιος, δηλαδή στο ταμείο σας, θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε τον τζίρο σας. Δεν χρειάζεται να είναι ακριβά αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει να είναι χρήσιμα για τους καταναλωτές, αυξάνοντας τις πιθανότητες να προβούν σε μια αγορά της τελευταίας στιγμής.

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.