Τα social media έχουν πλέον επιβληθεί στην διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων, αφού η δημιουργία επαγγελματικών σελίδων θεωρούνται απαραίτητες σε κάθε σωστά οργανωμένη digital marketing καμπάνια.

Ελκυστικό Facebook content για ενεργή παρουσία στα social media
Facebook content

Ο λόγος είναι απλός: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό χρηστών που τα χρησιμοποιούν καθημερινά. Κάθε ένα έχει διαφορετικές ανάγκες ανανέωσης περιεχομένου και διαφορετική στρατηγική και γλώσσα επικοινωνίας με το κοινό του. Ας δούμε μερικές βασικές αρχές για τη δημιουργία εύστοχου και ελκυστικού περιεχομένου (facebook content):

  • Προβάλλουμε ελκυστικό περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό στόχος. Το κλειδί της επιτυχίας μιας σελίδας στο Facebook είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης του κοινού για τη χρησιμότητα του περιεχομένου της. Για το σκοπό αυτό δεν περιοριζόμαστε στην αποκλειστική προβολή του προϊόντος ή της υπηρεσίας μας, αλλά ενισχύουμε το περιεχόμενο με ενδιαφέρον υλικό παρεμφερούς, αλλά πιο γενικής φύσης (π.χ. επικαιρότητα, άρθρα σχετικού περιεχομένου, κα).
  • Προωθούμε την ποικιλία του περιεχομένου ως προς το format. Το Facebook έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει ευρεία γκάμα δημοσιεύσεων, όπως εικόνες, βίντεο, live streaming, παραπομπές σε blogs, κα. Αξιοποιόντας τα διαφορετικά εργαλεία της πλατφόρμας μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πολυποίκιλο αποτέλεσμα, που είναι ευχάριστο για τον χρήστη και που παράλληλα μεταδίδει την αίσθηση ενός μοντέρνου και επαγγελματικού στησίματος.
  • Αποφεύγουμε τις πολύ συχνές δημοσιεύσεις. Η σελίδα του Facebook οφείλει να ενημερώνεται συχνά, ωστόσο η υπερπληροφόρηση με “άχρηστα posts” έχει καταγραφεί ως ο πιο διαδεδομένος λόγος αποχώρησης των χρηστών από επαγγελματικές σελίδες.
  • Διαφοροποιούμε το περιεχόμενο αναλύοντας συγκεκριμένες θεματικές ενότητες ανά περίοδο. Για παράδειγμα, επιλέγουμε θέμα του μήνα, ή ενσωματώνουμε έντονα τα χαρακτηριστικά της περιόδου (π.χ. καλοκαίρι, γιορτές, παγκόσμιες ημέρες, κλπ).
  • Παρακινούμε τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο. Για το σκοπό αυτό συμπεριλαμβάνουμε ερωτήσεις στα λεκτικά μέρη, και απαντάμε καίρια στα comments που δέχονται οι δημοσιεύσεις.
  • Διοργανώνουμε διαγωνισμούς. Οι διαγωνισμοί δεν είναι τυχαία δημοφιλής τακτική των διαχειριστών επαγγελματικών σελίδων στο Facebook, αφού είναι ένα μέσο που προσφέρει χαρά στο κοινό. Παράλληλα, είναι ένας έξυπνος τρόπος να προβληθούν τα προϊόντα, αλλά και μια ανέξοδη μέθοδος για την προώθηση της σελίδας μέσα από την παρότρυνση των χρηστών να κάνουν share.