Το Google AdWords είναι η πλατφόρμα της Google που χρησιμοποιείται στην προώθηση και διαφήμιση και απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες. Πλήθος επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη υπηρεσία για να προσελκύσουν νέους πελάτες και η διαφημιστική τους προβολή αποφέρει καρπούς καθώς παρατηρούν άνοδο στις πωλήσεις τους. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε πως ακριβώς λειτουργεί και ποια είναι τα οφέλη του, εμείς σας παραθέτουμε έναν χρηστικό οδηγό για αρχάριους σε AdWords.

Οδηγός για αρχάριους σε Google Adwords
Google Adwords

Μπορείτε να διαφημιστείτε ανάλογα με το ποσό που διαθέτετε

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στο ποσό που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση. Εξάλλου η πρωτοπορία της υπηρεσίας έγκειται στο γεγονός πως πληρώνετε ανάλογα με τα clicks που θα πάρετε (pay per click) και δεν εξαρτάται από το ποιοι θα δουν απλά τη διαφήμισή σας. Ανάλογα με την απόδοση που θα έχετε μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε το κόστος, ορίζοντας τι ποσό θέλετε να ξοδεύετε ανά ημέρα και μένοντας πάντα εντός του προϋπολογισμού σας.

Πετυχαίνετε στοχευμένη διαφήμιση

Ένα από τα ζητήματα που απασχολούν αρκετούς επιχειρηματίες είναι η θέση εμφάνισης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Tο AdWords είναι ένα κατεξοχήν below the line strategy media, που εξασφαλίζει ότι η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί μόνο όταν οι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο σχετικό με το δικό σας, χωρίς να στηρίζεστε στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Σας επιτρέπεται να συμπεριλάβετε όλες τις σχετικές πληροφορίες

Σε μία διαφήμιση δεν αρκεί να φαίνεται το όνομα της επιχείρησής σας. Εάν κάποιος πελάτης θέλει να επισκεφτεί το φυσικό σας κατάστημα ή να επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σας πρέπει να διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι πιθανότητες να σας επιλέξει κάποιος αυξάνεται όταν έχει άμεση οπτική επαφή με μία πλήρη διαφήμιση που περιλαμβάνει απαραίτητα την τοποθεσία και άλλες πρόσθετες πληροφορίες.

Προβάλλεστε ακόμα και σε όσους κάνουν αναζήτηση από κινητά

Γιατί να χάνετε πελάτες που ψάχνουν τα προϊόντα σας όταν μπορείτε να φτάνετε σε όλους; Με μια απλή ρύθμιση, η διαφήμισή σας θα είναι ορατή από όλες τις συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος χρήστης βρίσκεται εν κινήσει και κάνει αναζήτηση για επιχείρηση σχετική με τη δική σας σε κοντινή τοποθεσία, τότε μπορεί να έχετε μόλις βρει έναν νέο πελάτη!

Στοχεύετε το κοινό σας στα μέρη που επιλέξετε

Από τις ρυθμίσεις της πλατφόρμας έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τις τοποθεσίες στις οποίες θα εμφανίζεται το μήνυμά σας. Με αυτόν τον τρόπο περιορίζετε το κόστος από χρήστες που δεν βρίσκονται κοντά στο μέρος που δραστηριοποιείστε. Παράλληλα, μπορείτε να εξαιρέσετε συγκεκριμένες τοποθεσίες στις οποίες δεν θέλετε να φαίνεστε. Με το AdWords εσείς έχετε τον απόλυτο έλεγχο στη στόχευση του κοινού!

Έχετε πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της διαφημιστικής σας καμπάνιας έχοντας στη διάθεσή σας για ανάλυση χρήσιμα στατιστικά. Από την παρακολούθηση της κίνησης της ιστοσελίδας και τις πωλήσεις μέχρι τις λέξεις- κλειδιά που έχουν καλύτερα αποτελέσματα, είστε πάντα ενημερωμένοι για την απόδοση των προωθητικών ενεργειών και την πρόοδο στην επίτευξη των στόχων σας.

Σας δίνεται η δυνατότητα να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες αναζητήσεις

Η έρευνα για τις λέξεις- κλειδιά και η σωστή επιλογή τους με βάση τη συνάφεια που παρουσιάζουν αποτελούν ένα σημαντικό βήμα για την προσέγγιση νέων πελατών. Επομένως, πρέπει να σκεφτείτε όπως οι χρήστες για τους όρους που ενδεχομένως θα αναζητήσουν, ώστε να έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανιστεί η διαφήμισή σας. Μπορείτε να αλλάζετε τις λέξεις- κλειδιά όποτε εσείς θέλετε ή να τις τροποποιείτε ανάλογα με τις ομάδες διαφημίσεων.