Το διάστημα πριν από το φθινόπωρο θεωρείται περίοδος αιχμής για την ενοικίαση σπιτιών. Γιατί το Σεπτέμβρη είναι που οι ενοικιαστές προτιμούν να αλλάξουν σπίτι, ενώ τώρα υπάρχει και το κύμα των φοιτητών που μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών, αναζητά στέγη στις περιοχές με Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Αυτή είναι λοιπόν η κατάλληλη στιγμή για να δράσουν οι ιδιοκτήτες κατοικιών προς ενοικίαση. Μια αξιόπιστη λύση είναι η ανάθεση της διαδικασίας σε μεσιτικό γραφείο. Ωστόσο, οι παράλληλες ενέργειες προβολής θα φέρουν πιο εύκολα το επιθυμητό αποτέλεσμα:

Νοικιάζεις σπίτι; Προώθησε έξυπνα τα σπίτια προς ενοικίαση
Προς ενοικίαση

Αξιοποίησε τους online καταλόγους

Το διαδίκτυο προσφέρει μια σειρά από καταλόγους μικρών αγγελιών, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα εξειδικευμένου αντικειμένου. Για την ενοικίαση/πώληση ακινήτων υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά μέσα, με ή χωρίς συνδρομή που αναλαμβάνουν να προβάλλουν σπίτια και καταστήματα σε ενδιαφερόμενους χρήστες του διαδικτύου. Η δημιουργία λογαριασμού είναι συνήθως πολύ απλή, και το μόνο που χρειάζεται είναι να διαθέτεις ένα email. Οι πλατφόρμες είναι στημένες σε ένα εύχρηστο φορμάτ, στο οποίο ο προβαλλόμενος συμπληρώνει χρήσιμες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά και για τα πλεονεκτήματα του σπιτιού, και δημοσιεύει φωτογραφίες και βίντεο.

Χρησιμοποίησε τα social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σίγουρα από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους διάχυσης πληροφοριών σε ομάδες, ιδιαίτερα το καλοκαίρι που το mobile surfing είναι ανεβασμένο. Το facebook και το twitter είναι κατάλληλα μέσα για να μοιραστείς το νέο ότι νοικιάζεις σπίτι. Φυσικά, τα μέσα που εστιάζουν στην προβολή εικόνων και βίντεο, όπως το Instagram, το Pinterest και το YouTube ίσως είναι ο πιο κατάλληλος τρόπος για να διαφημίσεις τα πλεονεκτήματα του σπιτιού, όπως η πρόσφατη ανακαίνιση στην κουζίνα, ή η θέα από το μπαλκόνι.

Κόλλησε αφίσες στην περιοχή

Το διαδίκτυο μπορεί βέβαια είναι το απόλυτο μέσο προβολής σήμερα, ωστόσο οι παραδοσιακές μέθοδοι έχουν και αυτές τη δική τους συμβολή στη διαδικασία. Ο λόγος για τις κλασικές κίτρινες αφίσες «Ενοικιάζεται», που θα πρέπει να κολλήσεις στις περιοχές που κινείται το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις. Χρήσιμο είναι να κολλήσεις αρκετές στη γειτονιά του σπιτιού, όπως επίσης στην Πανεπιστημιούπολη ή στα ΤΕΙ και στον τόπο καταγωγής σου. Στο σύντομο κείμενο της αφίσας,προσπάθησε να συμπεριλάβεις όλες τις βασικές πληροφορίες, καθώς και όσα περισσότερα πλεονεκτήματα του διαμερίσματος μπορείς.

Τράβηξε καλές φωτογραφίες

Όποια μέσα και αν αποφασίσεις να μεταχειριστείς για να προβάλλεις το σπίτι, είναι πολύ σημαντική η χρήση φωτογραφιών και βίντεο που να αναδεικνύουν τα δυνατά σημεία του σπιτιού. Διάλεξε λοιπόν αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες, που θα προσελκύσουν περισσότερους που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για να δουν το σπίτι από κοντά.

 

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.