Το internet προσφέρει πλέον απεριόριστες επιλογές διαφήμισης τόσο για μεγάλες όσο και για μικρότερες επιχειρήσεις. Το Google Adwords είναι μια υπηρεσία που απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση χωρίς να υπάρχει όριο στο ποσό που θα διατίθεται κάθε μήνα. Ιδιαίτερα για εσάς που είστε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, αυτό αποτελεί πλεονέκτημα καθώς δεν δεσμεύεστε να ξοδεύετε υπέρογκα ποσά. Η ορθολογική κατανομή των χρημάτων για διαφήμιση είναι πολύ σημαντική για τις νέες και μικρές επιχειρήσεις. Με ποιον τρόπο όμως είναι εφικτή η σωστή διαχείριση ώστε να μην υπερβαίνετε τον προϋπολογισμό σας;
Στοχεύστε στην τοπική αγορά
Μία από τις πολλές δυνατότητες του AdWords είναι πως σας επιτρέπει να επιλέξετε τις περιοχές στις οποίες θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, χαρακτηριστικό το οποίο μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο. Εάν το budget σας είναι περιορισμένο, τότε εφόσον είστε μικρή επιχείρηση είναι συνετή κίνηση να μην επεκταθείτε διαφημιστικά σε όλη την επικράτεια.
Η ανταπόκριση του προϊόντος θα σας κατευθύνει
Η διάθεση ενός μεγάλου ποσού για διαφήμιση χωρίς να γνωρίζετε πρώτα τα αποτελέσματα δεν αποτελεί την καλύτερη απόφαση. Αντίθετα, μπορείτε να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό σας αφού εξετάσετε την πορεία των πωλήσεων και τα clicks που λαμβάνετε καθημερινά.
Ξεκινήστε ορίζοντας ένα μικρό ποσό
Καθώς το κόστος της υπηρεσίας στηρίζεται στα clicks που θα λάβει η διαφήμισή σας, έχετε τη δυνατότητα να καθορίσετε το μέγιστο ημερήσιο ποσό ώστε να μην ξεφύγετε από τον προϋπολογισμό σας. Μην σπαταλάτε υπέρογκα ποσά στο ξεκίνημα σας αφού ακόμα δεν έχετε πλήρη γνώση λειτουργίας της υπηρεσίας. Μόλις είστε σε θέση να δημιουργήσετε ακόμα πιο στοχευμένες διαφημίσεις και να μετατρέψετε τα clicks που λαμβάνετε σε πελάτες, τότε μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε τα χρήματα που θα διαθέσετε στο AdWords.
Σχεδιάστε τα επόμενα βήματά σας
Ο μόνος τρόπος για να ελέγξετε αν τα χρήματα που δίνετε έχουν αντίκρισμα, είναι να παρακολουθείτε τακτικά τα στατιστικά που παρέχει το AdWords. Αφού προβείτε σε αξιολόγηση των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων, μπορείτε να κάνετε εκείνες τις διορθώσεις που θα εξασφαλίσουν ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία της διαφήμισής σας. Ανάλογα με τους στόχους που έχετε θέσει, μπορείτε να αλλάξετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, να προσδιορίσετε εκ νέου το διατιθέμενο ποσό και να ανανεώσετε τις λέξεις- κλειδιά.