Οι θερινοί μήνες εξ ορισμού προορίζονται για διακοπές και ξεκούραση και αυτός είναι ίσως ένας από τους λόγους που πολλές επιχειρήσεις -με εξαίρεση τις εποχιακές- καταγράφουν χαμηλές πτήσεις στον τζίρο τους. Η μείωση δραστηριότητας όμως δεν χρειάζεται να επέλθει και στα social media και αυτό οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να αποφύγουν αυτή την εξέλιξη παραμένοντας ενεργοί. Παρακάτω μπορείτε να πάρετε ενδιαφέρουσες ιδέες ώστε να εκμεταλλευτείτε τα social media και αναρτώντας ενδιαφέρον περιεχόμενο να διατηρήσετε το engagement των χρηστών σε ικανοποιητικά επίπεδα.
1. Διοργανώστε έναν διαγωνισμό
Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια από πλευράς επιχειρήσεων να προσελκύσουν πελάτες και να διατηρήσουν το ενδιαφέρον τους τονωμένο. Επομένως αυτό που χρειάζεται μια μικρή επιχείρηση είναι να ακουστεί το όνομά της παραπάνω στην κοινότητα των social media. Ένας διαγωνισμός με ενδιαφέροντα δώρα, προσφορές ή δωρεάν υπηρεσίες θα παρακινήσει αρκετούς να συμμετάσχουν.
2. Συμβαδίστε με την επικαιρότητα
Η παρουσίαση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών είναι πιθανόν να μην περιλαμβάνεται στα άμεσα πλάνα σας αλλά το γεγονός αυτό δεν χρειάζεται να σταθεί εμπόδιο στην παρουσία σας στα social media. Με αφορμή την επικαιρότητα και τα events του καλοκαιριού μπορείτε να αναρτήσετε ελκυστικό περιεχόμενο και να συσχετίσετε όσα συμβαίνουν στον κόσμο με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα ένα σπουδαίο αθλητικό γεγονός ή μια πολυαναμενόμενη συναυλία ίσως αποτελέσουν έμπνευση για εσάς.
3. Ενισχύστε την αλληλεπίδραση των χρηστών μέσω παιχνιδιών
Η διασκέδαση απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και ιδιαίτερα το καλοκαίρι που η διάθεση είναι ανεβασμένη μπορείτε να προσφέρετε στους ακολούθους σας στα social media την ευκαιρία να περάσουν ευχάριστα τον χρόνο τους. Φωτογραφίες που ζητάτε από τους χρήστες να μαντέψουν τι απεικονίζεται ή προτάσεις με θέμα το καλοκαίρι που πρέπει να συμπληρώσουν, αποτελούν ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να μην χάσετε επαφή με το κοινό σας.
4. Εκμεταλλευτείτε τα υπάρχοντα trends
Σίγουρα θα έχετε δει αναρτήσεις με το hashtag #TBT. Γιατί όχι και εσείς; Καμπάνιες που κάνουν θραύση στα social media μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς όφελος της επιχείρησής σας και να σας βοηθήσουν να εδραιώσετε μια σχέση επικοινωνίας με το κοινό σας. Χρήσιμη συμβουλή είναι να επεκτείνετε και να αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό σας σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.