Η παρουσία της εταιρείας σας σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θεωρείται επιβεβλημένη καθώς τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε είναι πολλά. Το LinkedIn είναι το σημείο συνάντησης των απανταχού επαγγελματιών λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του. Η δημιουργία μιας σελίδας στο συγκεκριμένο κοινωνικό μέσο θα μεγεθύνει τον κύκλο σας και θα ενισχύσει την δυναμική της εταιρείας σας. Παρακάτω θα μπορέσετε να πάρετε συμβουλές για το στήσιμο και τη διαχείριση μιας σελίδας στο LinkedIn ώστε να εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο τις δυνατότητές του.

Μάθε πως θα στήσεις σωστά το LinkedIn Company Page
LinkedIn Company Page

Το σωστό περιεχόμενο, τη σωστή στιγμή

Η ανάρτηση ελκυστικού και ενδιαφέροντος περιεχομένου είναι μια διαδικασία που εκτός από προσεκτική μελέτη απαιτεί και σωστό timing. Ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε θα χρειαστεί να προσαρμόσετε τις αναρτήσεις σας. Σε κάθε περίπτωση, τα στοιχεία δείχνουν ότι το καλύτερο χρονικά σημείο για την ανάρτηση νέου περιεχομένου είναι η αρχή της εβδομάδας. Επιπλέον, να θυμάστε πως το περιεχόμενό σας πρέπει να ποικίλει και να μην περιορίζεται μόνο στα προϊόντα σας αλλά και σε εταιρικά νέα και οτιδήποτε άλλο σχετικό με τη φύση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σας.

Αφιερώστε χρόνο στο σχεδιασμό της σελίδας

Το LinkedIn παρέχει πολλές δυνατότητες τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Κατά τον σχεδιασμό της σελίδας φροντίστε να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία και εσάς. Μια ελκυστική εικόνα και απαραιτήτως το λογότυπό σας, θα εγγυηθούν αύξηση της  κίνησης στο προφίλ σας. Εάν μάλιστα προσπαθήσετε να δείτε τη σελίδα σας ως συνέχεια των ενεργειών marketing θα αποκομίσετε πολλά περισσότερα.

Ενθαρρύνετε τους εργαζόμενους να έχουν ενεργή παρουσία

Η διάδοση της εταιρείας και η διαδικτυακή ενίσχυσή της στηρίζεται εκτός από τις πρακτικές διαφήμισης και στα άτομα που εργάζονται σε αυτή. Εάν κάποια άτομα διαθέτουν προφίλ φροντίστε να γίνεται σε αυτά αναφορά της σελίδας της εταιρίας και ενθαρρύνετε όσους δεν έχουν ακόμα, να αποκτήσουν. Επιπλέον καλό θα ήταν να γίνεται κοινοποίηση του περιεχομένου σας από τους εργαζόμενους ώστε να επεκταθείτε σε περισσότερο κοινό.

Δώστε βάση στις μετρήσεις

Όπως σε όλα τα social media, έτσι και εδώ τα στατιστικά στοιχεία θα σας προσφέρουν μια πρώτη εικόνα της απήχησης της σελίδας σας παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για τον σχεδιασμό των επόμενων κινήσεών σας.