Η καλοκαιρινή περίοδος για άλλους σημαίνει διακοπές και ξεκούραση και για άλλους προετοιμασία για την νέα σεζόν. Σε πολλές επιχειρήσεις, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, παρατηρείται το φαινόμενο μείωσης της αγοραστικής κίνησης και των πωλήσεων, εντούτοις είναι η κατάλληλη περίοδος για τους ιδιοκτήτες τους να αναθεωρήσουν τις υπάρχουσες στρατηγικές marketing και να βγουν κερδισμένοι αυξάνοντας τις πωλήσεις τους και προσελκύοντας νέους πελάτες.
Σχεδιάστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες
Όπως έχουμε τονίσει αρκετές φορές, η σημασία του σχεδιασμού των στρατηγικών διαφήμισης είναι αδιαμφισβήτητη διότι μπορεί να αυξήσουν όχι μόνο τις πωλήσεις αλλά και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Το καλοκαίρι θα έχετε τον χρόνο να σκεφτείτε νέες ιδέες αλλά και να αρχίσετε να σχεδιάζετε την υλοποίησή τους φροντίζοντας να βρείτε τις λέξεις- κλειδιά που θα χρησιμοποιηθούν και που ανταποκρίνονται καλύτερα στην επιχείρηση και τα προϊόντα σας και να αξιολογήσετε εκ νέου το κοινό στο οποίο στοχεύετε.
Αέρας ανανέωσης στα social media
Η παρουσία σας και μόνο στα social media δεν επαρκεί για να σας αποφέρει νέους πελάτες και υψηλότερο τζίρο. Εάν οι αναρτήσεις σας δεν έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα από πλευράς engagement των χρηστών και παρουσιάζουν εμφανή σημάδια έλλειψης έμπνευσης, τότε είναι η ώρα να προχωρήσετε σε ολική ανανέωση. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεστε εναλλακτικούς τρόπους για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των ακολούθων σας όπως η διενέργεια διαγωνισμών ή προσφορά εκπτωτικών κωδικών για τα προϊόντα σας.
Προχωρήστε σε επαναξιολόγηση των πρακτικών SEO
Καθώς οι ανάγκες της επιχείρησής σας αλλάζουν, το ίδιο χρειάζεται να γίνει και με θέματα που άπτονται των πρακτικών βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης. Εκ νέου αξιολόγηση των λέξεων- κλειδιών καθώς και των στόχων που έχετε θέσει είναι αναγκαίες κινήσεις ώστε να δώσετε την ώθηση που χρειάζεται η επιχείρησή σας. Το ίδιο ισχύει και για το site σας. Ο έλεγχος και η εκκαθάριση περιεχομένου ή σελίδων είναι από τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε ώστε να το ανανεώσετε και να βελτιώσετε την εμπειρία περιήγησης των χρηστών. Καλό θα ήταν επίσης να θυμάστε πως στατιστικά όπως η επισκεψιμότητα και το conversion rate θα συμβάλλουν στην πραγματοποίηση εκείνων των αλλαγών που θα βελτιστοποιήσουν την ιστοσελίδα σας.