Αυτό που θέλουμε όλοι για το site μας και την επιχείρηση μας είναι η πώληση. Και το ιδανικό είναι όποιος μπαίνει στο site μας να αγοράζει αμέσως. Όλοι ξέρουμε όμως πως αυτό …δεν γίνεται! Πραγματοποιείται η τακτική Έρχονται – Βλέπουν – Φεύγουν. Γιατί; Για τον απλούστερο λόγο ότι δεν είναι ακόμη κατασταλαγμένοι για την αγορά που θέλουν να πραγματοποιήσουν ή γιατί δεν σας εμπιστεύονται. Κάτι πολύ λογικό, μπορούμε να πούμε, αν δεν σας ξέρουν καθόλου.

Σε αυτή τη θεωρία όμως αποτελούν εξαίρεση τα e-shops αν και αυτά θα πρέπει να στοχεύουν σε κάτι διαφορετικό από την άμεση πώληση.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνουμε ώστε να καταφέρουμε να κερδίσουμε έναν νέο πελάτη (σιγά σιγά, όχι άμεσα) είναι να τον κάνουμε να εγγραφεί στο newsletter μας και να αφήσουμε την άμεση πώληση για μετά.

Από την στιγμή που κάποιος βρίσκεται στην λίστα email σας έχετε όλο το χρόνο για να κάνετε αποτελεσματικό Μάρκετινγκ.

Ο στόχος εδώ είναι Μαθαίνω – Μου αρέσει – Εμπιστεύομαι. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες γνωρίζουν την εταιρεία και τα προϊόντα της, τους αρέσουν τα προϊόντα και τελικά να σας εμπιστεύονται!

Βάσει λογικής και αν μπείτε στη θέση του, αν εμπιστευθείτε την εταιρεία τότε θα είστε σε θέση να προβείτε σε αγορές από εκείνη, έτσι και ο πελάτης με εσάς. Πρέπει πρώτα να δημιουργείτε σχέσεις μαζί του, γιατί η σχέση είναι αυτή που θα μεγιστοποιήσει την αξία του πελάτη σε βάθος χρόνου. Να θυμάστε, βέβαια, πως για να παραμείνουν όμως στη λίστα σας πρέπει να τους κρατάτε «ζεστούς» με πλούσιο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Ο τρόπος αυτός μπορεί να σας φαίνεται «αργός» όμως είναι εξαιρετικά αποτελεσματικός. Εξάλλου μπορείτε να στείλετε την Προσφορά σας ή την Πρόταση συνεργασίας σας μερικές ημέρες μετά την λήψη του email.

Βεβαίως υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτό τον κανόνα. Εάν γνωρίζετε ότι το email Marketing δεν είναι ο τρόπος για να κάνετε πωλήσεις στον κλάδο σας ή θεωρείτε δεν ταιριάζει στην επιχείρηση σας ..κανένα πρόβλημα. Παρακάτω έχουμε λύση και για αυτό.

«Ηθική Δωροδοκία» (Ethical Bribe)

Αγορές μέσω websites.

Η τεχνική αυτή ονομάζεται «Ηθική Δωροδοκία». Την ονομάζουμε “ηθική δωροδοκία” γιατί με ηθικό τρόπο (δεν κοροϊδεύουμε κανέναν) δίνουμε κάτι δωρεάν ζητώντας ως αντάλλαγμα τα στοιχεία ή μόνο το email.

Μερικές ιδέες για να το κάνετε αυτό είναι:

  • Ένα εκπαιδευτικό Video
  • Κουπόνι Προσφοράς
  • Συμμετοχή σε Διαγωνισμό
  • Δωρεάν σεμινάρια
  • Δωρεάν δείγμα προϊόντος ή υπηρεσίας

Άρα σκεφτείτε τι μπορεί να είναι αυτό που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων μπαίνουν στο site σας και θα τους κάνει να δώσουν τα στοιχεία και το mail τους ή να συμμετάσχουν σε διάφορες δωρεάν δραστηριότητες που οργανώνετε στο site σας;

 

Εδώ θα πρέπει να προσέξετε το εξής: Η «Ηθική δωροδοκία» που θα επιλέξετε – πρέπει όχι μόνο να τους κάνει να αφήσουν τα στοιχεία τους απλά για ενημέρωση αλλά και για αγορά. Όταν αφήσουν τα στοιχεία τους πρέπει ήδη να τους έχετε κάνει να σκέφτονται την αγορά ώστε μελλοντικά να προβούν σε αυτή κι εσείς να έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Καλές Δουλειές!

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.