Οι παραδοσιακοί τρόποι κλήσης ενός ταξί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, με τους πελάτες να προσανατολίζονται σε διαδικτυακή διεκπεραίωση των αιτημάτων τους. Για τους επαγγελματίες σημαίνει πως είναι απαραίτητο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στον κλάδο τους. Οι στρατηγικές που μπορούν να ακολουθήσουν είναι αρκετές ώστε να ενισχυθεί η online παρουσία τους και να αποκτήσουν περισσότερους νέους πελάτες.

Διαφήμισε online το ταξί σου, taxi marketing
ταξί

Επενδύστε στη διαφήμιση

Το διαδίκτυο προσφέρει αμέτρητες επιλογές για κάθε διαθέσιμο budget. Το Google AdWords είναι ένας καλός και σχετικά οικονομικός τρόπος διαφήμισης, με τον οποίο επιτυγχάνετε στοχευμένη προβολή της επιχείρησής σας στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Εάν βέβαια δυσκολεύεστε να κατανοήσετε ορισμένα ζητήματα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας, καλό θα ήταν να καταφύγετε σε κάποιον επαγγελματία.

Καταχωρήστε την επιχείρησή σας

Οι ιστοσελίδες που ειδικεύονται σε καταχώρηση επιχειρήσεων θα σας ωφελήσουν σε μεγάλο βαθμό. Οι online κατάλογοι θα διαφημίσουν το ταξί σας και θα παρέχουν πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας σε όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας. Είναι λοιπόν μια πολύ καλή ιδέα να εντάξετε το ταξί σας σε καταλόγους μαζί με δελεαστικές προσφορές.

Γίνετε ενεργοί στα social media

Το Facebook αποτελεί πλέον διαδεδομένο τρόπο διαφήμισης μέσα από τις υπηρεσίες που παρέχει. Επιπλέον, κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της διατηρεί σελίδα σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, ήρθε η ώρα να κατασκευάσετε και εσείς τη δική σας ώστε να αποκτήσετε ακολούθους και να γίνετε γνωστοί σε μεγαλύτερο κοινό. Στη σελίδα σας θα μπορείτε να ανεβάζετε ενδιαφέρον περιεχόμενο καθώς και προσφορές για διαδρομές με το ταξί σας.

Εγγραφείτε σε referral programs  

Το όφελος που θα αποκομίσετε εάν στηριχθείτε σε συστάσεις ίσως είναι αρκετά ικανοποιητικό. Σε πολλές χώρες χρησιμοποιούνται τέτοιου είδους προγράμματα για να γίνει σύσταση σε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Ένας αριθμός ικανοποιημένων πελατών αρκεί για να γίνει ακόμα μεγαλύτερο το δίκτυο ατόμων που θα εξυπηρετείτε.

Σχεδιάστε μία ελκυστική σελίδα προορισμού

Το landing page των διαφημιστικών μέσων που χρησιμοποιείτε για την προώθηση του ταξί σας πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας. Να θυμάστε πως για να τραβήξει την προσοχή θα πρέπει να περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες καθώς και ένα ευδιάκριτο call- to- action button με το οποίο οι επισκέπτες του site θα μπορούν να σας καλέσουν ή γενικότερα να επικοινωνήσουν μαζί σας.  

Απαντήστε