Ο εντοπισμός των σωστών hashtags είναι μια κρίσιμη ενέργεια, όταν πρόκειται για την κοινωνική μας «παρακολούθηση». Μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε τι συζητάει το κοινό-στόχος μας και τι του τραβάει περισσότερο την προσοχή.

Σιγά σιγά με αυτόν τον τρόπο, εντοπίζοντας τα ενδιαφέροντα του κοινού με τα hashtags, μπορούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε μια σχέση που θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε μια επιχειρηματική συναλλαγή (ή τουλάχιστον στη παρακίνηση και ανάπτυξη ενδιαφέροντος).

1. Προσδιορίστε τα Hashtags των «επηρεαστών»

Υποθέτοντας ότι είστε το «νέο αίμα» και δεν γνωρίζεται πως μπορεί να μοιάζουν τα hashtags ή απλά δεν έχετε ιδέα πως να τα χρησιμοποιήσετε σωστά. Εντούτοις, ίσως να γνωρίζετε όμως, ποιοι είναι οι βασικοί παίκτες μέσα σε αυτή τη μόδα των hashtags (γνωστούς επίσης ως επηρεαστές).

Μπορείτε να ξεκινήσετε συνδέοντας ένα βοηθητικό προγραμματάκι στα social profiles σας όπως το Twitonomy του Twitter, όπου θα υπάρχει ανάλυση των hashtags που χρησιμοποιήσατε έως τώρα. Κάντε το ίδιο και με τα άλλα social και φτιάξτε μια λίστα με τα καλύτερα hashtags που έχετε συγκεντρώσει.

2. Χρησιμοποιήστε τη λίστα που φτιάξατε για τον εντοπισμό σχετικών Hashtags

Σύμβολο της δίεσης
Σύμβολο Hashtag

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε πλατφόρμες εντοπισμού hashtags όπως το Hashtagify.me. Όταν πληκτρολογήσετε τα hashtags που συλλέξατε στη λίστα σας, μπορείτε να εντοπίσετε τα σχετικά hashtags.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα πλατφόρμας, υπάρχει ένας κύκλος (μεγάλος ή μικρός) ο οποίος δείχνει πόσο σημαντικά – δημοφιλή είναι τα hashtags που επιλέξατε. Μην ανησυχείτε αν τα hashtags που θα δείτε δεν είναι και τόσο δημοφιλή. Αν σχετίζονται με τον κλάδο σας προσθέστε τα στην λίστα σας.

 3. Πόσο σχετικά είναι τα Hashtags σας

Τέλος, επισκεφθείτε πλατφόρμα «κριτή» για hashtags όπως το Rite Tag και εισάγετε τα hashtags που είχατε συλλέξει.

Στο αποτέλεσμα θα εμφανίζονται τα σχετικά hashtags και το πόση πυκνότητα έχουν με χρωματική κωδικοποίηση, δηλαδή, το μπλε σημαίνει «κακή», η πράσινη σημαίνει «καλή» και η κόκκινη σημαίνει «υπερβολική χρήση».

Ένα άλλο μεγάλο χαρακτηριστικό γνώρισμα για το RiteTag είναι ότι συγκρίνει το κάθε hashtag με άλλα hashtags.

 

Τώρα, τι να κάνετε με τη λίστα Hashtags που συγκεντρώσατε;

Μπορεί να σκέφτεστε “Είναι ωραίο να έχετε μια λίστα σχετικών hashtags, αλλά τι να κάνω στη συνέχεια;”

Δημιουργήστε μερικά post στο Hootsuite που περιλαμβάνουν hashtags. Παρακολουθώντας το post, μπορείτε να βλέπετε την συχνότητα ενδιαφέροντος των χρηστών χτίζοντας σιγά σιγά μια μεταξύ σας σύνδεση.

Όλα αυτά τα εργαλεία αφορούσαν κυρίως το Twitter, μιας και είναι το Νο1 Social χρήσης των hashtags τα οποία  σας επιτρέπουν να προσδιορίσετε και να οικοδομήσετε σχέσεις μέσα στην ηλεκτρονική σας κοινότητα. Είναι κρίσιμο να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, αφού αυτές είναι που σας χαρακτηρίζουν απόλυτα και που οι χρήστες θα χρησιμοποιήσουν για να αναζητήσουν τις υπηρεσίες σας.

#GoodLuck