Γίνεται στις μέρες μας μια επιχείρηση να μην έχει Social Media Profiles; Και επειδή η απάντηση είναι, «δεν γίνεται», η επόμενη ερώτηση είναι γιατί χάνουμε τους followers μας; Μερικοί λόγοι που θα αναφέρουμε παρακάτω είναι η απάντηση σε αυτό το ερώτημα.

 

  1. Αν δεν το ‘χεις.. άστο

Πολλοί προσπαθούμε να γίνουμε οι αστείοι της social παρέας αλλά αν δεν το ‘χουμε, καλύτερα να το αφήσουμε για τους πραγματικά αστείους. Δεν υπάρχει λόγος να παλεύεις να βγάλεις ύφος “αστειάτορα” αν δεν σου βγαίνει από μόνο του. Πίστεψε με αυτό φαίνεται και μέσα από μια οθόνη κινητού. Να θυμάσαι πως πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και να κρατάς το πρόσωπο της επιχείρησης σου σταθερό όπως όλοι την «γνωρίσανε» από την αρχή. Επικεντρώσου στον αρχικό σου στόχο και άσε τα «κρύα» αστειάκια για τους .. «αστείους».

  1. Πάντα να απαντάς στα μηνύματα

Πρέπει οπωσδήποτε να απαντάς άμεσα στα μηνύματα των υποψήφιων πελατών σου και να τους καλύπτεις οποιαδήποτε απορία έχουν για την επιχείρηση και τα προϊόντα/υπηρεσίες σου. Οι βιαστικοί πελάτες ίσως είναι και η ευκαιρία σου να πουλήσεις άμεσα αν ανταποκριθείς, επίσης, άμεσα.

Αν έχεις παρατηρήσει, στο Facebook Business Profile σου, υπάρχει αξιολόγηση της επιχείρησης σου βάσει της άμεσης ανταπόκρισης στα μηνύματα που λαμβάνεις. Ξεκίνα έχοντας το πάντα στο υψηλότερο σκορ. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και με τα άλλα social profile σου, μην το ξεχνάς.

  1. Έχει προσωπικότητα η σελίδα σου;:

    Social media profiles
    Social media profiles

Κάθε ποστ, κάθε φωτογραφία και tweet-retweet πρέπει να έχουν να πουν κάτι για την επιχείρηση σου. Έστω το λογότυπο να αχνοφαίνεται ή μια λέξη που την χαρακτηρίζει απόλυτα. Πρέπει ότι ανεβάζεις να συνδέει τον follower με την επιχείρηση σου άμεσα ή έμμεσα. Να ξέρει πως αυτό που βλέπει είναι η «τάδε» εταιρεία. Έτσι θα έχεις τους υποστηρικτές σου σε μόνιμη ενημέρωση και στο μυαλό τους θα υπάρχει η εικόνα σου και φυσικά θα βλέπουν-ακούνε συνεχώς για σένα. Βασική προϋπόθεση είναι να δημιουργήσεις την στρατηγική σου και τα Social media να είναι τα εργαλεία που θα την φέρουν εις πέρας.

 

  1. Αργκό ή Ορολογία

Ο κόσμος των social media είναι απλός και δεν απαρτίζεται από επιστήμονες και φιλόσοφους. Όσο πιο απλά και κατανοητά  είναι τα ποστ και οι φωτογραφίες που αναρτείς, τόσο πιο εύκολα θα ασχολούνται μαζί τους οι followers σου και δε θα τους κάνουν να βαριούνται με αποτέλεσμα να γίνουν οι «unfollowers» σου.  Μην προσπαθείς, λοιπόν, να εντυπωσιάσεις με αργκό ή ορολογίες. Βρες το ύφος που σου ταιριάζει και ακολούθησε το από την αρχή πιστά.

  1. Μην «εξαφανίζεσαι»

Όσο πιο πολλά ποστς διακοσμούν την σελίδα σου, τόσο πιο πολλοί followers θα μαθαίνουν για σένα. Δεν χρειάζεται να ανεβάζεις κάθε μέρα από 10 ποστς, διότι ίσως κουράσεις το κοινό σου. Πρέπει όμως να είσαι εκεί. Αν δεν ενημερώσεις για 5 μέρες το profile σου, το πιο πιθανό είναι να δεις μείωση στους followers. Ίσως όχι μεγάλο αριθμό, αλλά ακόμη και 3 να είναι, γιατί να τους χάσεις;

 

Λίγες αλλά σημαντικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις τους followers σου, στη θέση τους.  Κάθε social profile (Facebook, Twitter, Instagram κλπ.) έχει την δική του αντιμετώπιση αλλά οι followers είναι παντού ίδιοι. Πάντα θέλουν να βλέπουν τι κάνεις, τι θα κάνεις, τι τους προσφέρεις, ποιες ανάγκες τους καλύπτεις. Keep going!

Απαντήστε