Κατά καιρούς διενεργούνται στο Facebook διαγωνισμοί με ελκυστικά δώρα τεχνολογίας ή άλλα βραβεία. Ο λόγος για τον οποίο γίνονται τέτοιου είδους ενέργειες είναι κυρίως για να αποκτήσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα μια σελίδα ή για να αποσπάσει likes. Πολλοί επιχειρηματίες μένουν όμως απογοητευμένοι καθώς δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που ανέμεναν και η αιτία βρίσκεται συνήθως στο λάθος σχεδιασμό ή στην επιλογή ακατάλληλου δώρου. Γενικά όμως οι διαγωνισμοί στο Facebook αποτελούν μία πρακτική που μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας, αν σχεδιαστεί σωστά. Παρακάτω θα διαβάσετε μερικές συμβουλές για τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να σχεδιάσετε αποτελεσματικά έναν διαγωνισμό.

Διαγωνισμοί στο Facebook, μάθε πως γίνονται
Διαγωνισμοί στο Facebook

Επιλέξτε το σωστό είδος

Υπάρχουν αρκετοί τύποι διαγωνισμών με τους πιο γνωστούς να είναι οι κληρώσεις ή φωτογραφίας. Βέβαια, κάθε τύπος απευθύνεται και σε διαφορετικό κοινό και εξασφαλίζει διαφορετικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα μέσα από τις κληρώσεις μπορείτε να εξασφαλίσετε ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες για τους χρήστες, ενώ  οι διαγωνισμοί φωτογραφίας θα σας εφοδιάσουν με πλούσιο υλικό.

Χρειάζεστε πράγματι έναν διαγωνισμό;

Πριν πάρετε την απόφαση να διενεργήσετε έναν διαγωνισμό χρειάζεται πρώτα να ξεκαθαρίσετε τον λόγο που το κάνετε. Εάν αποφασίσετε να κάνετε έναν διαγωνισμό απλά και μόνο επειδή άλλες επιχειρήσεις κάνουν το ίδιο, τότε κινείστε προς λάθος κατεύθυνση. Αντίθετα, εάν θέσετε ξεκάθαρους στόχους θα είστε σε θέση να αποκομίσετε μεγαλύτερα οφέλη.

Επιλέξτε το κατάλληλο βραβείο

Ένα ελκυστικό δώρο είναι κίνητρο για πολλούς χρήστες να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό. Μολονότι ένα ακριβό smartphone ή ένα tablet θα κινητοποιήσει τους χρήστες, το ζητούμενο είναι να συμμετάσχουν αρκετοί υποψήφιους πελάτες. Για να γίνει αυτό, καλό θα ήταν τα δώρα σας να σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας και τα προϊόντα που πουλάτε. Δεν χρειάζεται απαραίτητα κάτι ακριβό, αλλά κάτι χρήσιμο το οποίο θα αγόραζαν υποψήφιοι πελάτες από εσάς.   

Ένας διαγωνισμός στηρίζεται στη συνεχή προώθηση

Εάν η συμμετοχή των χρηστών δεν είναι η αναμενόμενη, σημαίνει πως κάτι δεν δούλεψε σωστά. Ένα από τα βασικότερα σημεία είναι η σωστή διαφήμιση. Για να βρει ανταπόκριση ο διαγωνισμός σας, θα χρειαστεί υπενθύμιση προς τους χρήστες. Για να το κατορθώσετε χρήσιμα είναι τα εξής tips:

  • Ζητήστε από φίλους να κάνουν κοινοποίηση
  • Διαμορφώστε την cover photo σας ώστε να περιλαμβάνει τον διαγωνισμό
  • Εκμεταλλευτείτε τα υπόλοιπα social media
  • Επωφεληθείτε από την υπηρεσία Facebook Ads

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.