Ο τουρισμός αποτελεί πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που παρατηρείται κοσμοσυρροή από ξένους -κυρίως- επισκέπτες. Εάν είστε ιδιοκτήτης τουριστικής επιχείρησης μπορείτε να αξιοποιήσετε κατάλληλα τις δυνατότητες του digital marketing και να ενδυναμώσετε την mobile παρουσία σας. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν smartphones ή tablets για να επισκεφτούν ιστοσελίδες, ήρθε η ώρα να επωφεληθείτε από τις δυνατότητες που σας προσφέρει το mobile marketing.

Digital marketing και mobile marketing στον τουρισμό και στις τουριστικές επιχειρήσεις
Digital marketing

Τροποποιήστε την ιστοσελίδα σας για πρόσβαση από φορητές συσκευές

Η ανάγκη για ένα περισσότερο responsive website είναι πλέον επιτακτική. Αυτό σημαίνει πως η ιστοσελίδα σας θα προσαρμόζεται στην οθόνη της συσκευής στην οποία προβάλλεται. Κατά συνέπεια, βελτιώνεται η εμπειρία περιήγησης των χρηστών και αυτό συντελεί σε αύξηση των επισκεπτών σας.

Βελτιώστε το σύστημα κρατήσεων  

Πολλές επιχειρήσεις δεν προσφέρουν τη δυνατότητα κρατήσεων μέσω κινητών συσκευών ή είναι πολύ δύσκολο διότι το σύστημα δεν είναι σχεδιασμένο για κινητά, γεγονός που οδηγεί αρκετούς υποψήφιους πελάτες αλλού. Για να το αποφύγετε, φροντίστε να βελτιστοποιήσετε το σύστημά σας ώστε να τα γράμματα να είναι ευανάγνωστα και η σελίδα να προσαρμόζεται στην οθόνη.

Δημιουργήστε μια mobile friendly εκδοχή του site σας

Εάν το budget σας δεν σας επιτρέπει να ξοδέψετε κάποιο ποσό για την δημιουργία ενός responsive website, μπορείτε να προβείτε σε κάποιες αλλαγές ώστε η περιήγηση για τους χρήστες φορητών συσκευών να γίνει πιο εύκολη. Για να το επιτύχετε θα χρειαστεί να εισάγετε όλες τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας καθώς και ένα πεδίο αναζήτησης στην αρχική σας σελίδα. Επιπλέον, μην ξεχάσετε να ελέγξετε τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας σε tablets ή smartphones ώστε να διορθώσετε προβλήματα που προκύψουν.

Σιγουρευτείτε πως η διεύθυνσή σας εμφανίζεται σωστά

Μία λάθος καταχώρηση μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική για τη φήμη και την αξιοπιστία της επιχείρησής σας. Ιδιαίτερα όταν έχετε πολλαπλές διευθύνσεις πρέπει να είστε σίγουροι πως στο Google maps εμφανίζονται οι σωστές ώστε να αποφύγετε τη δυσαρέσκεια των πελατών.

Προσφέρετε δωρεάν Wi-Fi

Το κέρδος σας μέσα από αυτή την απλή κίνηση θα είναι μεγαλύτερο από ό,τι περιμένατε. Η παροχή δωρεάν Wi-Fi στους πελάτες σας, εκτός του γεγονότος πως τους δίνει τη δυνατότητα να ανεβάσουν φωτογραφίες ή να κοινοποιήσουν την παρουσία τους σε πραγματικό χρόνο, αποτελεί ένα πολύ καλό τρόπο διαφήμισης.

Απαντήστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.