Η διαφήμιση στο internet έχει γίνει πλέον εύκολη για τους επαγγελματίες που θέλουν να διαφημιστούν – διαφημίσουν την επιχείρηση τους στο διαδίκτυο, διαθέτοντας λίγο χρόνο, δημιουργικότητα και λίγα, συνήθως, χρήματα.

Χρησιμοποιώντας πληρωμένες διαφημίσεις Google Adwords, τα Social Media, ιστοσελίδες καταχώρησης, «ανεβαίνει» σημαντικά το πρόσωπο της επιχείρησης και ‘’τραβάει’’ περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Πρέπει επομένως η εταιρεία, να λαμβάνει υπόψιν της όλα τα ‘’εργαλεία’’ διαφήμισης, με σκοπό την πραγματική αύξηση των πωλήσεων, της επισκεψιμότητας κλπ. στον κόσμο του διαδικτύου.

Παρακάτω θα δούμε κάποιους από τους τρόπους διαφήμισης μιας επιχείρησης στο Internet:

 

Υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες καταχώρησης εταιρειών – επιχειρήσεων (διαδικτυακές βάσεις δεδομένων), άλλες με δωρεάν καταχώρηση κι άλλες με πληρωμένη βοηθώντας τες να είναι εύκολα προσβάσιμες στο ευρύ κοινό, πόσο μάλλον όταν αυτές οι ιστοσελίδες έχουν συχνή επισκεψιμότητα. Κάνοντας μια μικρή έρευνα μπορείτε να βρείτε την κατάλληλη ιστοσελίδα καταχώρησης για εσάς και την επιχείρηση σας.

 

Ο πιο γρήγορος τρόπος προώθησης μιας επιχείρησής και αύξησης της επισκεψιμότητας ενός e–shop ή μιας ιστοσελίδας είναι οι καμπάνιες Google Adwords , ίσως όμως και ο πιο δαπανηρός απ’ όλους. Χρειάζεται λοιπόν μεγάλη προσοχή  για το budget Που θα διαθέσει μια εταιρεία και το τι κέρδη μπορεί να αντλήσει από την διαφήμιση αυτή. Google it!

 

 

Είναι πλέον πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να έχει ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί η επιχείρηση να συνδέσει την ιστοσελίδα της – e-shop με τα social media , στοχεύοντας έτσι σε μεγαλύτερη κλίμακα υποψηφίων πελατών, μιας και τα s.m. χρησιμοποιούνται το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού του κόσμου.

Facebook, Twitter, Instagram κλπ. Είναι μερικά από τα μέσα που πρέπει μια επιχείρηση να έχει δικό της πρόσωπο. Κάποια από αυτά, αν όχι όλα, σου δίνουν την ευκαιρία  για πληρωμένη διαφήμιση (π.χ. facebook ads) όπου μπορείς να στοχεύσεις σε συγκεκριμένα κομμάτια της πίτας της αγοράς που σε ενδιαφέρει ανάλογα με το φύλο, ηλικία κλπ. οδηγώντας τους στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σου. Όλο αυτό απαιτεί συχνή ασχολία με διάφορα posts – αναρτήσεις και μικρό budget.

 

Νέα, συμβουλές, προτάσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα blog το οποίο μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα της επιχείρησης σου. Το blog καθιστάτε μια πηγή συσσωρευμένων πληροφοριών ενός θέματος, είτε προς ενημέρωση είτε για συμβουλές π.χ. Η μόδα αυτό τον καιρό αλλά και γενικά θέματα που δεν έχουν να κάνουν με το αντικείμενο σας. Τα καλογραμμένα και σαφή άρθρα σίγουρα θα τραβήξουν την προσοχή των υποψήφιων αναγνωστών σας και θα σας βοηθήσουν στην εικόνα της επιχείρησης. Μπορείτε να προωθήσετε το blog σας μέσω των social media όπου ήδη έχετε προωθήσει την επιχείρηση σας.

 

 

Θα πρέπει λοιπόν οι επιχειρήσεις που δεν εμπιστεύονται να παραχωρήσουν κάποιο ποσό για digital marketing, να το ξανασκεφτούν καλύτερα γιατί, καλώς ή κακώς αυτός είναι ο κυρίαρχος τρόπος πωλήσεων για κάθε επιχείρηση. Το internet.. Καλές πωλήσεις! ?