Σε αυτό το άρθρο, θα αναφερθούμε σε ορισμένα παραδείγματα contact pages, για αυτό ετοιμαστείτε να ελέγξετε τη δική σας contact page και αν χρειαστεί βελτιώστε τη. Για πολλές εταιρείες, το contact page είναι ο κύριος λόγος που έχουν την ιστοσελίδα τους στην πρώτη θέση. Για άλλους, το contact page (σελίδα επικοινωνίας) φιλτράρει ή διαχειρίζεται όλες τις εισερχόμενες αιτήσεις επικοινωνίας (contact requests). Οι σωστές πληροφορίες στα contact pages, σε συνδυασμό με έναν χάρτη ή εικόνες, βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία των χρηστών. Και με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ακόμη και για να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σας.

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να χρησιμοποιήσετε μια contact page. Μερικοί ιστότοποι τη χρησιμοποιούν για να κατευθύνουν τους πελάτες στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, άλλοι για να τη συμπληρώσουν και να προβούν σε άμεση δράση ((call-to-actions) πχ. «κάνε εγγραφή», «παράγγειλε το» κλπ.) και να κατευθύνουν τους επισκέπτες στην ομάδα πωλήσεών τους. Οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μια contact page για να κατευθύνουν τους πελάτες τους στο κατάστημα ή το γραφείο τους.

Δεν ταιριάζουν όλες οι χρήσεις μιας contact page σε όλες τις επιχειρήσεις. Παρακάτω θα διαβάσετε χρήσιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την ιδανική για την επιχείρηση σας.

Βασικά στοιχεία

Σκεφτείτε τι θα σας ενδιέφερε να κάνετε, όταν επισκέπτεστε μια σελίδα επικοινωνίας σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα. Ίσως να μην είστε μεγάλος οπαδός των τηλεφωνικών κλήσεων, γι ‘αυτό θα θέλατε να στείλετε email σε μια εταιρεία. Εξοικονομεί χρόνο και είναι λιγότερο ενοχλητικό. Συνήθως προτιμάται μια φόρμα επικοινωνίας σε ορισμένες περιπτώσεις και μια πραγματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα ήταν προτιμότερο λοιπόν να δώσετε και τα δύο. Ας δούμε όλα τα βασικά:

  • Όνομα Εταιρείας.
  • Διεύθυνση εταιρείας.
  • Γενικός αριθμός τηλεφώνου της εταιρείας.
  • Γενική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εταιρείας.
  • Φόρμα Επικοινωνίας.

Πολλαπλά τμήματα

Εάν έχετε περισσότερα από ένα τμήματα στα οποία μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καταχωρίστε όλα. Προσθέστε μια ξεκάθαρη επικεφαλίδα και τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας του τμήματος. Παράδειγμα: τα πανεπιστήμια και τα νοσοκομεία συνήθως διαθέτουν χωριστά τμήματα για φοιτητές, ασθενείς, Τύπο, επιχειρηματικές ευκαιρίες και πολλά άλλα. Το Youtube διαθέτει μια ποικιλία τμημάτων / κατευθύνσεων για να σας κατευθύνει στη σελίδα επικοινωνίας του. Προφανώς, αυτά τα τμήματα θα πρέπει να αναγράφονται μόνο εάν τα στοιχεία τους πρέπει να είναι διαθέσιμα για όλους όσους επισκέπτονται αυτόν τον ιστότοπο.

Πολλαπλές τοποθεσίες

Εάν έχετε πολλές τοποθεσίες, καταχωρίστε όλες τις λεπτομέρειες διεύθυνσης για κάθε μία από αυτές τις τοποθεσίες. Αλλά βεβαιωθείτε ότι έχετε επισημάνει την έδρα σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Αυτά είναι τα βασικά αναγκαία βήματα. Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να κάνουμε αυτή την contact page εξαιρετική για τους επισκέπτες και το Google;

Εμπλουτίστε την contact page σας

Υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείτε να κάνετε για να εμπλουτίσετε τη σελίδα επικοινωνίας σας!

1. Γιατί και πότε πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μήνυμα επικοινωνίας.
Μήνυμα

Ακούγεται τόσο προφανές, αλλά πραγματικά μπορεί να θέλετε να πείτε στους επισκέπτες σας γιατί και πότε πρέπει ή δεν πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί σας. Εξυπακούεται πως πρέπει να δημιουργήσετε ένα ασφαλές περιβάλλον για να διαβεβαιώσετε τους χρήστες ότι δεν δέχεστε ενοχλητικά τηλεφωνήματα, ότι θα επικοινωνήστε μαζί του άμεσα ή ότι δεν θα λαμβάνετε κλήσεις μετά από 2 μ.μ. για οποιονδήποτε λόγο.

2. Παρότρυνση για δράση!

Προσθέστε μια μεγάλη παρότρυνση για δράση στη σελίδα επικοινωνίας σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα κουμπί στο κάτω μέρος της φόρμας επικοινωνίας σας, αλλά και ένας αριθμός τηλεφώνου που εμφανίζεται σε ένα προεξέχον σημείο. Απλά βεβαιωθείτε ότι είναι αμέσως σαφές τι θέλετε ο επισκέπτης σας να κάνει.

3. Social profiles

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ένας πολύ συνηθισμένος τρόπος να παραμείνετε σε επαφή με (δυνητικούς) πελάτες και κάποιες υπηρεσίες πελατών το έχουν κάνει τέχνη με το να βοηθούν τους πελάτες με αυτόν τον τρόπο.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρίσει τα ενεργά κοινωνικά σας δίκτυα στον ιστότοπό σας. Και φροντίστε να απαντήσετε σε οποιαδήποτε (σοβαρή) αναφορά της επιχείρησής σας ή απευθείας μήνυμα που λαμβάνετε.

4. Χάρτης και οδηγίες

Ένας χάρτης δεν είναι απαραίτητο στοιχείο για κάθε σελίδα επικοινωνίας, αλλά φαίνεται ωραίο και δίνει στον επισκέπτη σας μια ιδέα για το πού βρίσκεστε. Εάν η επιχείρησή σας έχει πολλές τοποθεσίες, παρέχει μια ωραία εικόνα της (παγκόσμιας) προσέγγισής σας και θα ενημερώσει τον επισκέπτη εάν υπάρχει κάποια τοποθεσία σας κοντά του.

Εάν έχετε μια επιχείρηση όπου οι πελάτες έρχονται στο γραφείο σας, κατάστημα ή οτιδήποτε άλλο για να κάνετε επιχειρηματικές συνεργασίες ή να αγοράσουν προϊόντα, οι οδηγίες (directions), είναι χρήσιμες . Μπορείτε να το αυτοματοποιήσετε αν χρησιμοποιείτε  WordPress. Το SEO για το WordPress plugin σας επιτρέπει να προσθέσετε μια επιλογή οδηγιών στη σελίδα επικοινωνίας σας. Σας επιτρέπει να προσθέσετε ένα χάρτη με την τοποθεσία σας και μια εύχρηστη επιλογή για να εμφανίσετε τις οδηγίες από τη διεύθυνση του επισκέπτη απ’ όπου βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Αν έχετε πελάτες που έρχονται στο κατάστημα / επιχείρηση σας, προσθέστε οδηγίες  κατεύθυνσης με αυτόν τον τρόπο.

5. Το προσωπικό και η επιχείρησή σας

Παρουσιάστε το φιλικό προσωπικό σας στην contact page σας, ή τουλάχιστον εκείνους που θα επικοινωνήσουν μαζί τους οι επισκέπτες όταν καλούν στο τηλέφωνο, στέλνουν μήνυμα στα social profiles σας ή στέλνουν e-mail στην εταιρεία σας. Το διοικητικό συμβούλιο σας είναι επίσης μια επιλογή. Δεν χρειάζεται, όμως, να γεμίσετε τη σελίδα με εικόνες και σίγουρα οι φωτογραφίες αυτές να μην έχουν «κακό» περιεχόμενο.

Προσθέστε μια εικόνα του κτιρίου σας. Με αυτό τον τρόπο οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν αμέσως την επιχείρησή σας όταν έρχονται σε αυτό. Ως κεράσι στην τούρτα, σας συνιστώ να προσθέσετε μια ωραία παρουσίαση βίντεο της εταιρείας σας στην σελίδα επικοινωνίας σας αλλά και στα social profiles σας μιας και το βίντεο έχει «βγάλει» πλέον τις εικόνες από την πρωτιά.

Πολλά που χρειάζονται για μια εξαιρετική contact page, έτσι; Εάν έχετε μια επιχείρηση που εξαρτάται από τους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τις παραπάνω προσθήκες για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη / πελάτη της σελίδας επικοινωνίας σας.

Απαντήστε