Ένα blog είναι μια πολύ καλή στρατηγική marketing διότι σας επιτρέπει να δημιουργείτε πλούσιο περιεχόμενο το οποίο θα προσελκύσει επισκέπτες στο site σας και το οποίο μπορείτε να αναρτήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον αποτελεί μια χρήσιμη τακτική SEO που θα συμβάλλει στην καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Πολλές φορές όμως η δημιουργία άρθρων μπορεί να είναι πιο δύσκολη από όσο φαντάζεστε καθώς δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε και τι να γράψετε. Για αυτό, έχουμε ετοιμάσει έναν οδηγό με χρήσιμες συμβουλές για bloggers, ώστε η διαδικασία συγγραφής άρθρων να γίνει πιο εύκολη.

Χρησιμος οδηγός κειμενογράφησης για bloggers
bloggers

Επιλέξτε το θέμα και έναν προσωρινό τίτλο.  Το πρώτο βήμα είναι να καταλήξετε στο θέμα για το οποίο θα γράψετε. Με ποιον τρόπο; Ανάλογα με τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε θα επιλέξετε να αναπτύξετε ένα θέμα επιλέγοντας παράλληλα και έναν τίτλο που θα το προσεγγίζει από μια ορισμένη σκοπιά. Δε σημαίνει απαραίτητα πως ο αρχικός τίτλος θα είναι και ο τελικός, αλλά θα σας καθοδηγήσει ώστε να γράψετε το άρθρο.

Γράψτε το κείμενο έχοντας στον νου σας τη δομή. Στόχος ενός άρθρου είναι να πληροφορήσει ή να ψυχαγωγήσει τον αναγνώστη και όχι να τον κουράσει επειδή δεν έχει ξεκάθαρη δομή. Όταν γράφετε φροντίστε να χωρίζετε το κείμενό σας σε ενότητες με ευδιάκριτους τίτλους διότι τα μακροσκελή κείμενα έχουν λιγότερες πιθανότητες να διαβαστούν μέχρι τέλους.

Συμπεριλάβετε μία εισαγωγή. Η πρώτη παράγραφος ενός άρθρου είναι καθοριστική για το αν ο αναγνώστης θα διαβάσει και παρακάτω. Στόχος σας είναι να γράψετε μια ενδιαφέρουσα εισαγωγή που θα προσελκύσει κάποιον να το διαβάσει ολόκληρο. Για να το πετύχετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στατιστικά ή κάποιο ενδιαφέρον γεγονός που θα εξάπτει την περιέργεια.

Ελέγξτε το κείμενο και ασχοληθείτε με τη μορφοποίηση.  Πριν αναρτήσετε το άρθρο σας θα πρέπει να το διαβάσετε πολλές φορές ώστε να εντοπίσετε λάθη. Ένα κείμενο το οποίο δεν έχει συνοχή ή περιέχει ορθογραφικά λάθη δεν δίνει την καλύτερη εικόνα στους αναγνώστες. Επίσης, ζητήματα που χρήζουν προσοχής είναι οι εικόνες οι οποίες πρέπει να συμβαδίζουν σε όλα τα επίπεδα με το κείμενο, η γενικότερη εικόνα του άρθρου καθώς και η επιλογή σωστών λέξεων- κλειδιών.

Ενέργειες on- page SEO. Για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα από άποψη SEO, η διαδικασία βελτιστοποίησης των άρθρων περιλαμβάνει τα meta descriptions, την εύρεση λέξεων- κλειδιών για τους τίτλους και βελτιστοποίηση για περιήγηση από φορητές συσκευές.