Το live βίντεο δεν είναι κάτι καινούργιο. Στην πραγματικότητα, οι ζωντανές ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές ήταν περίπου από τη δεκαετία του 1950. Ωστόσο, ενώ οι άνθρωποι είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με το live βίντεο – ειδικά χάρη στο Facebook Live – εξακολουθεί να υπάρχει δισταγμός από τις εταιρείες αν θα υιοθετήσουν αυτή τη στρατηγική για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Όταν μιλάω με εταιρείες B2B σχετικά με το Facebook Live, ισχυρίζονται ότι είναι μόνο κάτι για τις εταιρείες B2C και τις διασημότητες. Διαφωνώ. Κάθε brand που προσπαθεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη και την ευαισθητοποίησή της με τον πελάτη μπορεί και πρέπει να βγει ζωντανά …με βίντεο. Σε αυτό το άρθρο, θα αποκαλύψω γιατί οι εταιρείες B2B θα πρέπει να «ζουν» στο Facebook.

1) Το Live Video δημιουργεί εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της live μετάδοσης είναι η αύξηση της εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας. Το Live καθιερώνει ένα ισχυρό επίπεδο εξανθρωπισμού που είναι δύσκολο να επιτευχθεί μέσω του ιστοτόπου σας, του email newsletter ή ακόμα και των στατικών βίντεο. Μέσα από ζωντανό βίντεο, οι εταιρείες έχουν την ευκαιρία να δείξουν την κουλτούρα και το πάθος τους για το έργο τους. Μπορείτε να είστε λίγο λιγότερο προσεγμένοι ώστε το ακροατήριό σας να έχει μια καλύτερη αίσθηση του ποιος είστε πραγματικά ως εταιρεία.

Εάν οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας, θα συνεχίσουν να αγοράζουν από εσάς και θα σας παραπέμπουν στο δίκτυό τους. Η εμπιστοσύνη είναι ένα πολύτιμο νόμισμα αυτές τις μέρες, και με τη μετάδοση live video, μπορείτε να κερδίσετε κάποιες «ισχυρές προκαταβολές» στην τράπεζα σας.

2) Το Live Video είναι πολύ αλληλεπιδραστικό

facebook live και live videos για τις εταιρείες b2b
Facebook Live

Το Live βίντεο παράγει πραγματικές ιδέες σε πραγματικό χρόνο. Μπορεί ακόμη και να προσελκύσει την προσοχή των τρεχόντων και ερευνητικών πελατών σε μια επιχείρηση.

Το live βίντεο είναι η ανάσα του φρέσκου αέρα που χρειαζόμαστε τόσο πολύ στις ειδήσεις μας και επίσης είναι υπέρ του αλγορίθμου Facebook. Το Facebook ανακοίνωσε αυτό το έτος ότι τα βίντεο που έχουν υψηλά ποσοστά ολοκλήρωσης (να παρακολουθείται όλο το βίντεο) και υψηλή αφοσίωση (να παρακολουθείται από μεγάλο ποσοστό πλήθους) βοηθούν το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στο newsfeed. Χρειάζεται κάποια εξάσκηση, αλλά καθώς η εταιρεία σας βελτιώνει τη στρατηγική αυτή, με την πάροδο του χρόνου, θα βοηθηθείτε στο να προσεγγίσετε το κοινό σας μέσω οργανικού περιεχομένου.

3) Το Facebook Live Video είναι ευκόλως κοινόχρηστο

Το Facebook Live επιτρέπει στους θεατές να κάνουν εύκολα ερωτήσεις, να αντιδρούν στο live content και να μοιράζονται τη ροή τους. Μια μελέτη από τα κατ ‘ιδίαν εγγενή βίντεο του Facebook (συμπεριλαμβανομένου του Live) οδήγησε κατά μέσο όρο 1055% υψηλότερο ποσοστό της μετοχής από το YouTube. Το Facebook Live καθιστά εύκολο το περιεχόμενο να έρχεται στο χρήστη, αντί να χρειάζεται ο χρήστης να το αναζητήσει.

Με τις ζωντανές μεταδόσεις ενισχύονται οι face(book)ing φόβοι σας

Το live βίντεο είναι τρομακτικό για πολλούς ανθρώπους. Εδώ είναι οι φόβοι που ακούω περισσότερο από τις εταιρείες:

  • “Τι γίνεται αν κάνω λάθος;”
  • Δεν είστε σίγουροι για τη σύνδεση Wi-Fi
  • “Θα παρακολουθήσει κάποιος το ζωντανό βίντεό μας; Έχουμε κάτι ενδιαφέρον να δείξουμε; “
  • Δεν αισθάνεστε άνετα στη κάμερα

Πάρτε ένα λεπτό και απαριθμήστε τους φόβους σας. Μπορεί να περιλαμβάνουν μερικά από τα παραπάνω, ή μπορείτε να προσθέσετε λίγους ακόμη σε αυτή τη λίστα. Τώρα, αναπνεύστε. Θα είναι εντάξει. Θα σας βοηθήσω να αντιμετωπίσετε αυτούς τους φόβους και να μοιραστείτε μερικές συμβουλές για να σας φύγουν σε χρόνο μηδέν.

  • Τι γίνεται αν κάνω λάθος; Αν προσπαθείτε ότι καλύτερο μπορείτε, αλλά που και που χάνετε τα λόγια σας, το κοινό σας θα σας συγχωρήσει. Θυμηθείτε: Το ζωντανό βίντεο είναι ένας τρόπος για να οικοδομήσουμε την εμπιστοσύνη, ειδικά όταν είστε ο εαυτός σας. You can do that!
  • Δεν είστε σίγουροι για τη σύνδεση Wi-Fi; Δοκιμή! Πριν βγείτε live στην επαγγελματική σας σελίδα, δοκιμάστε να βγείτε live στον προσωπικό λογαριασμό σας στο Facebook. Θα πάρετε μια καλύτερη αίσθηση συνδεσιμότητας.
  • Θα παρακολουθήσει κανείς τα ζωντανά βίντεό μας; Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, αλλά ποτέ δεν θα ξέρετε αν δεν προσπαθήσετε. Μετά από πέντε έως οκτώ live video, αξιολογήστε την απόδοσή σας. Βρείτε τι τους προσέλκυσαν και τι μπορεί να έκανε κατακόρυφη πτώση. Αντιμετωπίστε τις ιδέες σας ..live.
  • Δεν είμαι άνετος στη κάμερα. Το live video είναι τρομακτικό. Σκεφτείτε το όπως το Facetiming με έναν καλό φίλο για 20 λεπτά για ένα θέμα που απολαμβάνετε και οι δύο. Η υπέρβαση αυτού του φόβου έρχεται με εξάσκηση. Θα νιώσετε πιο άνετα στο δέκατο live βίντεο από ό, τι στο πρώτο.

4) Ενισχύστε τα καλύτερα σας live video

Εάν 1.000 άνθρωποι βρουν αξία στο video σας, υπάρχει μια καλή πιθανότητα σε 100.000 ακόμη να τους αρέσει επίσης. Μην δέχεστε ένα μικρό μερίδιο αφοσίωσης – εάν το κοινό σας θέτει ερωτήσεις και απολαμβάνει αυτό που μοιράζεστε στο Live, διευρύνετε το κοινό σας.

Εάν ένα από τα Live σας έχει καλή απόδοση, αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την ενίσχυση του βίντεο με τα πληρωμένα μέσα. Μερικά ζωντανά βίντεο οδηγούν σε ενδιαφέρουσες συνομιλίες που μπορείτε επίσης να μοιραστείτε με τους συνδρομητές email  σας για να ενισχύσετε το περιεχόμενο σε ένα ευρύτερο κοινό.

Αν το live video παράγει καλά αποτελέσματα για την εταιρεία σας, όλες οι ομάδες της επιχείρησης σας πρέπει να το γνωρίζουν. Μπορεί να ωφελήσει διάφορα όπλα της επιχείρησης, προσελκύοντας νέες επιχειρήσεις, βελτιστοποιώντας τις διαφημιστικές δαπάνες και εμπλέκοντας τους τρέχοντες πελάτες.

4 ιδέες για το επόμενο live σας

Τώρα ξέρετε τα απαραίτητα δεδομένα. Σας έδωσα συμβουλές για να ξεπεράσετε τους φόβους του live. Τώρα ήρθε η ώρα να καταγράψουμε και να …live. Παρακάτω υπάρχουν τέσσερις ιδέες για να δοκιμάσετε την επιχείρησή σας αυτό το μήνα.

  1. Ζητήστε από τον CEO.. Οτιδήποτε: Στην καριέρα μου, κάθε φορά που έχω συμπεριλάβει τον CEO στη στρατηγική περιεχομένου, το κοινό δίνει προσοχή. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι άνετοι να πάρουν συνέντευξη, γεγονός που τους διευκολύνει να συμμετάσχουν σε ένα Live video. Μπορούν να μοιραστούν πρόσφατες ερωτήσεις που έλαβαν και να δώσουν μια άποψη για το πού κατευθύνεται η εταιρεία στο μέλλον.
  2. Κάντε ένα debate: Προσδιορίστε δύο θέματα που αντιτίθενται μεταξύ τους και καλέστε το ακροατήριο σας να δώσει απαντήσεις και απόψεις. Προσκαλέστε έναν επισκέπτη από την εταιρεία να συμμετάσχει ο οποίος έχει μια ασυνήθιστη γνώμη και ζητήστε του να μοιραστεί τη γνώμη του. Και το κοινό σας πιθανότατα έχει μια γνώμη.
  3. Τι πιστεύουν για το προϊόν σας;: Κάντε ένα live βίντεο περπατώντας με τους πελάτες σας ανάμεσα στα προϊόντα σας (αναλόγως το προϊόν/υπηρεσίας σας) και επιτρέψτε τους να σας πουν τις δικές τους εμπειρίες με το προϊόν σας ή την γνώμη τους αν δεν το έχουν αγοράσει ακόμα.
  4. Γνωρίστε την ομάδα: Έχω πάρει εξαιρετικά αποτελέσματα με συνεντεύξεις υπαλλήλων. Είτε βρίσκεστε στην ομάδα προϊόντων είτε στην εξυπηρέτηση πελατών, ο καθένας έχει τη δική του ιστορία και εμπειρία με την εταιρεία. Αυτό δείχνει επίσης τον πολιτισμό σας που βοηθά στην πρόσληψη ταλέντων στον κλάδο.