Το Search Engine Optimization (SEO) είναι η πρακτική βελτίωσης ενός site εσωτερικά και εξωτερικά (on-page SEO & off-page SEO) με αποτέλεσμα την κατάταξη τους στα μη πληρωμένα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Αλλά τι τακτικές χρησιμοποιούν  οι εταιρείες για να επιτύχουν τους σημαντικούς στόχους SEO ;

 

  1. Οι πιο αποτελεσματικές τακτικές SEO

Υπάρχουν πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται για την αποτελεσματική επίτευξη σημαντικών στόχων SEO. Για μια πλειοψηφία 57% των επαγγελματιών μάρκετινγκ, η ανάπτυξη περιεχομένου στην σελίδα (on-page content) είναι αποτελεσματική. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών, η οικοδόμηση links και η δομή του ιστότοπου είναι επίσης αποτελεσματικές τακτικές για το 50 τοις εκατό, το 46 τοις εκατό και το 43 τοις εκατό των επιρροών μάρκετινγκ αντίστοιχα.

Αποτελεσματικές τακτικές SEO (Έρευνα by Ascend2)
  1. Οι πιο δύσκολες τακτικές SEO

Η δημιουργία links θεωρείται η πιο δύσκολη τακτική για εφαρμογή από μια πλειοψηφία 52% των επαγγελματιών μάρκετινγκ. Ο βαθμός τακτικής δυσκολίας αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα για τον προσδιορισμό των πόρων υλοποίησης που πρέπει να χρησιμοποιηθούν.

 

Δύσκολες τακτικές SEO (Έρευνα by Ascend2)
  1. Πόροι υλοποίησης SEO που χρησιμοποιούνται

Η εφαρμογή ορισμένων τακτικών SEO, όπως η δημιουργία links, μπορεί να απαιτεί δεξιότητες και δυνατότητες που δεν είναι πάντα διαθέσιμες στην εταιρεία (in-house). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο 84 τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι αναθέτουν όλες ή μέρος των τακτικών SEO, στους ειδικούς.

Ανάθεση εργασιών SEO (Έρευνα by Ascend2)
  1. Προϋπολογισμός SEO για το 2018

Η «νέα τάση» είναι να αυξηθεί ο προϋπολογισμός SEO το 2018 για συνολικά το 91 τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ και με το 38 τοις εκατό να περιγράφει την αύξηση αυτή ως “σημαντική”. Αυτή είναι μια πολύ ελπιδοφόρα προοπτική για αυτή την πρωτοβουλία μάρκετινγκ. Ίσως πολλές εταιρείες μάρκετινγκ σκέφτηκαν «επιτέλους οι κόποι μας θα δικαιωθούν» μιας και λίγοι επαγγελματίες μπορούσαν να κατανοήσουν την δύναμη του SEO και να δώσουν την αξία που του αναλογεί.

SEO budget 2018 (Έρευνα by Ascend2)