Ξέρετε τι πρέπει να κάνετε; Προσθέστε τα hashtags στις ιστορίες Instagram! Επενδύσατε σοβαρούς πόρους στη δημιουργία και τη λήψη του τέλειου Instagram story.  Ίσως να χρησιμοποιήσατε πολλά φίλτρα και να σκεφτήκατε αρκετές πιασάρικες λεζάντες.

Όταν το κάνετε για τη δημοσιότητα, «do it for the gram», θα πρέπει να κερδίσετε τα περισσότερα views για την ιστορία σας. Τα Hashtags μπορούν να κάνουν αυτό που σας αξίζει. Το χαρακτηριστικό των Instagram stories είναι ότι υποστηρίζουν πλήρως τα hashtags. Πριν πούμε τους τρόπους για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα hashtags, ας δούμε πώς λειτουργούν στο Instagram.

Πώς λειτουργούν τα Hashtags στο Instagram

Instagram posts: Όταν τοποθετείτε hashtags στους τίτλους των εικόνων που ανεβάζετε, οι εικόνες θα εμφανίζονται στη δημόσια συσσωμάτωση αυτών των hashtags (θα πρέπει το προφίλ σας είναι δημόσιο). Εάν οι αναρτήσεις σας στο Instagram είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες (περισσότερο από άλλων που δημοσίευσαν την ίδια ώρα), οι αναρτήσεις σας θα εμφανιστούν στις κορυφαίες δημοσιεύσεις – τις πρώτες 9 εικόνες κατά την αναζήτηση ενός hashtag.

Instagram stories: Τώρα, όταν προσθέτετε ένα hashtag στα Instagram Stories, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε σαν να είναι ένα αυτοκόλλητο, κείμενο ή ετικέτα τοποθεσίας. Το hashtag πηγαίνει απευθείας στην εικόνα και μπορεί να φτιαχτεί ακριβώς όπως όλα τα κείμενα και αυτοκόλλητα. Όταν τα βάζετε σαν κείμενο, τα linked hashtags συχνά υπογραμμίζονται.

Τα κακά νέα: Όταν τοποθετείτε hashtag στο Instagram Story, οι εικόνες ή τα βίντεο σας δεν θα γίνονται πάντα αποδεκτά στη στο σύνολο αυτών των hashtag, ακόμα και αν το προφίλ σας έχει οριστεί ως δημόσιο. Το σύνολο αυτών των εικόνων και βίντεο που έχουν επισημανθεί με hashtag εξαρτώνται από την αφοσίωση του κοινού και την ποιότητα της εικόνας ή του βίντεο που δημοσιεύτηκε.

Αξίζει η δοκιμή να προσθέσετε hashtags στις ιστορίες. Θα έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε χιλιάδες Instagrammers στην περιοχή σας, στον κλάδο σας, μιας παρόμοιας νοοτροπίας ή σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ερώτηση δεν είναι αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα hashtag στο Instagram Story σας, αλλά πώς.

 

τρόποι χρήσης των Hashtags στις ιστορίες Instagram

  1. Γεωγραφικά

Στα  Insta stories, τα location tags λειτουργούν σχεδόν το ίδιο με τα hashtags, προσθέτοντας μια συνδεδεμένη τοποθεσία σε μια εικόνα ή βίντεο, ακριβώς όπως προσθέτουν τα hashtags. Οι μόνες διαφορές είναι:

 

  1. Μια τοποθεσία μπορεί να αναρτηθεί μόνο με το αυτοκόλλητο Insta location (χωρίς κείμενο).
  2. Μόνο μία ετικέτα τοποθεσίας μπορεί να είναι σε μια εικόνα / βίντεο.

Tα location tags είναι το καλύτερο στοίχημά σας για να μπείτε σε ένα σύνολο από τις καλύτερες φωτογραφίες ενός hashtag. Σχεδόν κάθε τοποθεσία έχει το δικό της σύνολο στα stories. Επιπλέον, όταν επισημαίνετε μια τοποθεσία, όπως μια γειτονιά, η εικόνα ή το βίντεο  είναι ορατά στην ιστορία της γειτονιάς.

 

  1. Υποστηρικτικά

Δηλαδή ..προς υποστήριξη των εκστρατειών ενός brand. Εδώ το βέλτιστο σενάριο είναι: Το hashtag της καμπάνιας σας είναι τόσο δημοφιλές και έτσι δημιουργήθηκε ένα σύνολο ιστοριών hashtag Story για να επισημανθεί όλο αυτό το καταπληκτικό περιεχόμενο που προήλθε από το κοινό. Το καλό ή κακό, είναι ότι το το brand δεν είναι σε θέση να ελέγξει αυτό το σύνολο.

Δυστυχώς, η καλύτερη περίπτωση δεν είναι πάντα η πιο πιθανή. Παρόλο που ίσως να μην είστε σε θέση να εγγυηθείτε ότι η καμπάνια σας θα έχει το δικό της hashtag aggregated Instagram Story, προσθέτοντας ενα hashtag με το όνομα ενός brand σε όλες τις ιστορίες του δικού σας brand, θα αυξήσει το engagement και  awareness των καμπανιών σας στο τρέχον κοινό σας.

 

  1. Στρατηγικά

Βρείτε την εξειδίκευση σας και χρησιμοποιήστε την. Το καλό social προφίλ σας  θα οδηγήσει σε αυξημένα κέρδη. Εάν έχετε τα χρήματα στο μυαλό σας (όπως όλες οι επιχειρήσεις προφανώς), παρακολουθήστε «κρυφά» τα άτομα που ήδη ασχολούνται με το εμπορικό σήμα σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας: Ποια είναι τα hashtags που χρησιμοποιούν στις αναρτήσεις και τις ιστορίες τους; Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτά τα hashtags.

Εάν το κοινό-στόχος σας έχει αλλάξει κατεύθυνση αλλά έχετε κρατήσει το παλιό αλλά πιστό κοινό, χρησιμοποιήστε τις γνώσεις του για να προσεγγίσετε παρόμοιους Instagrammers. Αναπτύξτε το παλιό πιστό κοινό σας εμπλέκοντάς το με το τρέχον κοινό σας καθώς αλληλοεπιδρούν με τους φίλους τους. Μπλέχτε τους!

Για παράδειγμα, μια εταιρεία σοκολάτας ανακαλύπτει ότι η ετικέτα #treatyoself είναι trending στο κοινό τους. Όταν αναζητά την ιστορία #treatyoself, η μάρκα ανακαλύπτει ότι πολλές από τις συγκεντρωτικές φωτογραφίες και τα βίντεο ταιριάζουν απόλυτα με τις εικόνες με τις οποίες η μάρκα θέλει να τοποθετηθεί η ίδια. Όταν οι εικόνες του brand εμφανίζονται στο σύνολο ιστοριών με hashtag #treatyoself, η μάρκα σοκολάτας βλέπει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο website της μέσω του συνδέσμου στο βιογραφικό τους στο Instagram.

 

  1. Στην υπερβολή

Τα Hashtag μπορεί να είναι, απελπιστικά, απελπισμένα, με ενθουσιασμό, και πάει λέγοντας όλη την ώρα. Γιατί όχι; Γιατί να είναι ένα brand απροσδόκητο από την υπερβολική αυτοπροβολή; Βάλτε όσα πιο πολλά μπορείτε, αλλά πάντα να ταιριάζουμε το αντικείμενο σας και ποτέ να μη λείπει το βασικό που σας χαρακτηρίζει (όπως προαναφέραμε στο 3). Στο τέλος, θα αυξήσετε την πιθανότητα να αποκτήσετε τον βασιλικό εαυτό σας μπροστά σε περισσότερα μάτια. #fame #sorrynotsorry #treatyoself #likeforlike #goodmorning

  1. Με μέτρο

Τα Hashtags δεν είναι απαραίτητα για την κατασκευή του εμπορικού σας σήματος στο Instagram. Επαναλαμβάνω, τα hashtags δεν είναι απαραίτητα για να κάνουν την μάρκα σας «ανακαλύψιμη» για να κερδίσετε likes από τον κόσμο ή για να δημιουργήσετε μια κερδοφόρα στρατηγική social media. Ως εκ τούτου, είναι μια επιλογή να ΜΗΝ τα χρησιμοποιήσετε  και να ανησυχείτε για αυτά.

Δυστυχώς, η χρήση των  hashtags αναφέρει πολλά για το brand. Τι λέει ακριβώς; Αφαιρεί αυτό το λεπτό πέπλο που διαχωρίζει το μάρκετινγκ περιεχομένου και την απλή διαφήμιση. Μια μάρκα που προσπερνάει τα hashtags μπορεί να φαίνεται ότι είναι υπερβολικά επικεντρωμένη στο ό, τι θέλει να δώσει χρόνο σε πιο αυθεντικές μορφές εμπιστοσύνης του κοινού της.

Ναι! Ένα brand μπορεί να αποφύγει τα hashtags και να προσελκύσει νέο κοινό.

 

  1. Δημιουργικά

Πείτε μια ιστορία μαζί με hashtags. Φτιάξτε τη διάθεσή σας. Αγκαλιάστε τις τάσεις. Να είστε ευγενικοί. Κατά κάποιο τρόπο, τα hashtags είναι emojis. Έχουν μια κυριολεκτική έννοια και μια κοινωνική έννοια. Γράψτε ένα short story για το story που πρόκειται να δημοσιεύσετε και προσθέστε hashtags ενδιάμεσα στις λέξεις, μετά το κειμενάκι σας, που αφορούν το μικρό story που γράψατε στο ..story! Inception ε;