Κάποιοι το μισούν, κάποιοι το αγαπούν, αλλά όλοι συμφωνούμε ότι η δικτύωση είναι μία από τις σημαντικότερες επιχειρηματικές δεξιότητες.

Οι καλύτεροι επιχειρηματικοί ηγέτες και ιδρύματα κατανοούν ότι το δίκτυό είναι η καθαρή τους αξία και κάνουν ό, τι μπορούν για να επενδύσουν στις σχέσεις τους.

 

Το δίκτυό σας είναι πραγματικά το Net Worth σας

 

Η Eloqua, μια αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και πλατφόρμα πληροφοριών, πωλήθηκε στην Oracle για $ 871 εκατ. Το 2012. Οι περισσότεροι το γνωρίζουν ήδη. Αλλά αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξέρουν είναι ότι όλη η συμφωνία έγινε τόσο άψογα επειδή ο CEO της εταιρείες είχε οικοδομήσει ισχυρές, κοινές σχέσεις με τους ανθρώπους της Oracle. Στην πραγματικότητα, η Eloqua αγοράστηκε για περισσότερο από 200 τοις εκατό της εκτιμώμενης δημόσιας αξίας της, μια αύξηση πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια στην καθαρή θέση των μετόχων.

Με απλά λόγια, ο CEO της Eloqua γνωρίζει πολλά για το μάρκετινγκ, την πώληση και τη δικτύωση. Εδώ είναι πέντε πράγματα που μάθαμε κι εμείς για την οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων που θα επηρεάσουν το net worth σας και θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε οποιαδήποτε πρόκληση.

 

  1. “Οι αδύναμοι δεσμοί” βελτιώνουν τις πιθανότητες επιτυχίας σας

Ο νούμερο ένα πρόδρομος της επιτυχίας της σταδιοδρομίας είναι το μέγεθος και το άνοιγμα του δικτύου σας ή η «δύναμη των αδύναμων δεσμών». Δεν αρκεί να φουσκώσετε απλώς τη φούσκα της βιομηχανίας ή του επαγγέλματός σας. Πρέπει να ξεχωρίσετε. Συναντήστε ανθρώπους εκτός της άμεσης σφαίρας επιρροής σας και αισθανθείτε άνετα να δημιουργείτε αυτούς τους αδύναμους δεσμούς.

Επίσης, δεν μπορείτε να περιμένετε να δημιουργήσετε ένα δίκτυο τη στιγμή που πρέπει να κάνετε πολλές πωλήσεις. Κανείς δεν θέλει να συναντηθεί με κάποιον που εκδηλώνει απελπισία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να δημιουργήσετε το δίκτυό σας προτού το χρειαστείτε – οι άνθρωποι θα σας υποψιαστούν αν το κάνετε μόνο για να αποκομίσετε κάτι.

 

  1. Η δικτύωση δεν αφορά στην πώληση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας

Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη: Οι περισσότεροι άνθρωποι «πιπιλίζουν» στην πώληση. Πολλοί άνθρωποι σκοπεύουν να δικτυωθούν μόνο για να πουλήσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.

Δεν μπορείτε απλά να επικεντρωθείτε στην πώληση, ακόμα κι αν αυτό είναι ο στόχος σας – αυτό είναι ευτελές. Αντ ‘αυτού, θα πρέπει να προσεγγίσετε τη δικτύωση με έναν τρόπο ώστε να ασκήσετε οικοδόμηση σχέσεων. Οι προσπάθειές σας για τη δικτύωση πρέπει να είναι κατά κύριο λόγο προϊόν και υπηρεσία.

“Οι καλύτεροι πωλητές σήμερα πιστεύουν ότι τα καλύτερα μέρη της επιχείρησής τους είναι οι σχέσεις που χτίζουν”.

 

  1. Οι επιτυχημένες σχέσεις χτίζονται πάνω στην αμοιβαία εμπιστοσύνη

Εάν θέλετε οι άνθρωποι να συνεργαστούν μαζί σας, πρέπει πρώτα να σας εμπιστευθούν. Πρέπει να είστε σε θέση να προσφέρετε κάτι πολύτιμο και να μην περιμένετε τίποτα σε αντάλλαγμα. “Πρέπει να επενδύσετε σε σχέσεις. . . και να έχετε κατά νου ότι κάθε άτομο και κάθε σχέση είναι διαφορετικά. “

Ποιος είναι ο τρόπος που μπορείτε να προσφέρετε κάτι με αξία σε κάποιο άτομο που δεν γνωρίζετε; “Η καλύτερη δραστηριότητα που μπορείτε να κάνετε ως πωλητής σχέσεων είναι να συνδέσετε τον αγοραστή σας με κάποιον άλλο.. “(Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το LinkedIn είναι τόσο δημοφιλές.) Όταν παρουσιάστε μια νέα «σύνδεση» με κάποιον που πραγματικά χρειάζεται να γνωρίζει, συμβαίνουν τρία σπουδαία πράγματα:

 

  1. Η νέα «σύνδεση» είναι πραγματικά ευγνώμων.
  2. Το άτομο που τους παρουσιάσατε είναι κολακευμένο που σκεφτήκατε για αυτούς.
  3. Και τα δύο μέρη σας θυμούνται ως τον συνδετήρα.

 

  1. Προσαρμόστε την προσέγγισή σας για όλους

Όταν προσπαθείτε να αποκτήσετε κάποιον ώστε να σας εμπιστεύεται, θα πρέπει να γνωρίζετε πως πρέπει να εργαστείτε σκληρά για αυτή την εμπιστοσύνη επειδή δεν έχουν καμία υποχρέωση να σας εμπιστεύονται. Δεν είναι αρκετό να λέτε ωραία πράγματα, γενικά πράγματα, Πρέπει να δημιουργήσετε μια σύνδεση μέσω της προσωποποίησης, όπως και με το μάρκετινγκ.

Το βέλτιστο σενάριο είναι μια σύσταση από κάποιον λόγω μιας ισχυρής, κοινής σχέσης. Εάν δεν το έχετε αυτό, τότε πρέπει να είστε στρατηγικοί. Υπάρχει μια ιεραρχία προσωποποίησης. “Πρώτον, επικεντρωθείτε σε κοινά ενδιαφέροντα και πάθη, στα προσωπικά πράγματα. Στη συνέχεια, κοιτάξτε την εταιρεία του κάθε ατόμου και τι κάνουν εκεί. Τέλος, δείτε το ιστορικό εργασίας τους. ”

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξετε σχέσεις εμπιστοσύνης είναι να προσεγγίζετε τακτικά, ξανά παλιούς αγοραστές, χορηγούς, πωλητές στο δίκτυό σας. Ευχαριστείστε τους για αυτό που έκαναν για σας στο παρελθόν, δείτε τι κάνουν και βεβαιωθείτε ότι δεν σας έχουν ξεχάσει.

 

  1. Το δίκτυό σας υπάρχει επίσης έξω από τα εργασιακά σας καθήκοντα

Ας μην ξεχνάμε ότι το εκτεταμένο δίκτυο σας ξεπερνά τις εργασιακές σας σχέσεις. “Οι καλύτερες σχέσεις που έχετε στην επιχείρηση πιθανόν να μην είναι από την τρέχουσα δουλειά σας ή από οποιαδήποτε δουλειά”. Με άλλα λόγια, κατά τη δικτύωση, σκεφτείτε όλες τις σχέσεις σας.

Η κατώτατη γραμμή είναι η εξής: Θα πρέπει πάντα να αναπτύσσετε το δίκτυό σας, ακόμα και αν τυχαίνει να βρίσκεστε σε δουλειά που δεν σας αρέσει ή δεν σας ενδιαφέρει. Ποτέ δεν γνωρίζετε ποιον θα συναντήσετε, πού θα τον συναντήσετε ή πού θα είστε σε ένα ή δύο ακόμη χρόνια. Σε αντίθεση με οποιαδήποτε εργασία ή εταιρεία, το δίκτυό σας παραμένει μαζί σας για πάντα.

 

Η ζωή και η εργασία αφορούν το σύνολο των σχέσεων

 

Έτσι θυμηθείτε: Το δίκτυό σας είναι η καθαρή σας αξία, το net worth. Εάν νομίζετε ότι θα μπορούσατε να είστε καλύτεροι στη δικτύωση, ξεκινήστε σιγά σιγά. Δοκιμάστε να έρθετε σε επαφή τουλάχιστον με ένα άτομο την ημέρα

Ό, τι κι αν κάνετε, πάρτε τη συνήθεια να χτίζετε και να καλλιεργείτε σχέσεις νωρίς. Δημιουργήστε εμπιστοσύνη με την πάροδο του χρόνου. Όταν θα θέλετε να συγκεντρώσετε χρήματα για την εκκίνηση, θα γνωρίζετε ποιον θα εμπιστευτείτε. Η εστίαση στις σχέσεις σας θα σας βοηθήσει να μεγαλώσετε ως επιχειρηματίας καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας σας.