Το AdWords είναι η διαφημιστική πλατφόρμα της Google η οποία εγκαινιάστηκε πριν από δεκαέξι χρόνια. Από τότε και μέχρι σήμερα εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο την εμπιστεύονται για την διαφήμισή τους. Η λειτουργία της στηρίζεται στην προβολή σύντομων διαφημιστικών μηνυμάτων, επί πληρωμή, στην κορυφή ή δίπλα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Χρησιμοποιώντας την συγκεκριμένη υπηρεσία μπορείτε να φτάσετε σε πολύ μεγαλύτερο κοινό χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Αν αναρωτιέστε γιατί οι πωλήσεις δεν είναι τόσο ικανοποιητικές όσο θα περιμένατε, τότε διαβάστε παρακάτω και μάθετε γιατί πρέπει να ξεκινήσετε να διαφημίζεστε μέσω του AdWords.

Καμπάνια AdWords για μικρές επιχειρήσεις
Καμπάνια AdWords

Βλέπετε τα αποτελέσματα πιο γρήγορα σε σχέση με άλλες μεθόδους

Οι περισσότερες στρατηγικές μάρκετινγκ βασίζονται στο SEO, δηλαδή τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και αν βρείτε τις κατάλληλες λέξεις- κλειδιά, η επιχείρησή σας θα πάρει αρκετό χρόνο μέχρι να αποκτήσει μια αρκετά καλή θέση στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις σας ίσως παραμείνουν στάσιμες για αρκετό καιρό ακόμα, συνυπολογίζοντας και τις αντίστοιχες ενέργειες ανταγωνιστικών επιχειρήσεων. Η βασική διαφορά έγκειται στο γεγονός πως μία διαφημιστική καμπάνια μέσω του AdWords θα αποφέρει καρπούς σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και αυτό γιατί, μόλις εγγραφείτε, οι διαφημίσεις σας θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται.

Μπορείτε να σχεδιάσετε την καμπάνια σας όπως θέλετε

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σας δίνει τη δυνατότητα να την χρησιμοποιήσετε όπως εσείς επιθυμείτε. Μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένο κοινό ή σε συγκεκριμένη τοποθεσία για μεγαλύτερη απήχηση των μηνυμάτων σας. Επιπλέον, παίρνετε μετρήσιμα αποτελέσματα για τις διαφημίσεις σας, τα οποία θα σας επιτρέψουν να αξιολογήσετε εκ νέου την στρατηγική σας.

Μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό που στοχεύετε

Μέσω των εξαγόμενων δεδομένων, μπορείτε να ελέγξετε κατά πόσο επιτυχημένα είναι τα διαφημιστικά σας μηνύματα και να αναλύσετε τους χρήστες. Για παράδειγμα μπορείτε να δείτε τις λέξεις- κλειδιά που χρησιμοποίησαν ή τη συσκευή από την οποία πραγματοποίησαν την αναζήτηση. Όλα αυτά θα σταθούν σύμμαχος στην προσπάθειά σας καθώς θα μπορέσετε να βελτιώσετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε ώστε να ανταποκρίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό στις ανάγκες των πιθανών πελατών.

Έχετε τον απόλυτο έλεγχο των εξόδων σας

Με μία καμπάνια μέσω του AdWords ορίζετε το ποσό που θέλετε να ξοδεύετε καθημερινά. Εξάλλου, η πληρωμή γίνεται ανάλογα με τον αριθμό των χρηστών που θα πατήσουν στη διαφήμισή σας. Επομένως, το μόνο που θα συμβεί εάν ξεπεράσετε τον προϋπολογισμό σας είναι να μειωθεί η συχνότητα εμφάνισής της. Επιπλέον, μπορείτε να έχετε μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης σε σχέση με άλλους τρόπους διαφήμισης. Γνωρίζοντας ποια στοιχεία της καμπάνιας σας αποδίδουν περισσότερο μπορείτε να διαθέσετε περισσότερα χρήματα σε αυτά ή να σταματήσετε να επενδύετε σε άλλα.

Δεν υστερείτε σε τίποτα έναντι των ανταγωνιστών σας

Όπως τονίσαμε, βασικό πλεονέκτημα του AdWords είναι πως τα αποτελέσματά του γίνονται άμεσα εμφανή, όταν οι χρήστες ψάχνουν για το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε, καθώς η δική σας επιχείρηση εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας, πιο πάνω ακόμα και από τα πρώτα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι έχετε μεγάλο πλεονέκτημα απέναντι σε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που βασίζονται αποκλειστικά στο SEO. Σε περίπτωση όμως που και συναφείς επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Google για τη διαφήμισή τους, τότε γνωρίζετε ότι βρίσκεστε στον σωστό δρόμο για να προωθήσετε τις δραστηριότητές σας.