To Pinterest είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να αποθηκεύονται και να κατηγοριοποιούνται φωτογραφίες ή εικόνες. Αποτελεί λοιπόν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο προβολής για προϊόντα, υπηρεσίες, ή επαγγελματικούς χώρους, αφού όπως συνήθως λέμε … μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις! Και για μια επιχείρηση, η αξία αυτή είναι ανεκτίμητη. Πώς θα αξιοποιήσετε σωστά τη δύναμη του Business Pinterest;

Tips για μια επιτυχημένη σελίδα προφιλ στο Pinterest για επιχειρήσεις
Pinterest για επιχειρήσεις

1. Δηλώστε σαφώς την επωνυμία σας μέσω του Pinterest

Για να εξασφαλίσετε ότι θα προσεγγίσετε στο μεγαλύτερο δυνατό κοινό, φροντίστε να συμπεριλάβετε την επωνυμία και τη διεύθυνση του ιστότοπού σας στη σελίδα του Pinterest καθώς και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.
Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις λεζάντες των φωτογραφιών. Είτε συνδέετε περιεχόμενο από το site είτε ανεβάζετε από κάπου αλλού, πρέπει να εξηγείτε συνοπτικά στους υποψήφιους πελάτες σας τη χρησιμότητά τους. Επίσης, μην παραλείπετε να συνδέετε τον ιστότοπό σας στους υπότιτλους.

2. Διαμορφώστε μια ιστοσελίδα φιλική στους Pinners

Για να διευκολύνετε άλλους χρήστες του Pinterest να συνδέουν άρθρα και εικόνες από τον ιστότοπό σας, μπορείτε να ενσωματώσετε το κουμπί Pin It στον ιστότοπό σας. Έτσι, θα αποθηκεύετε εσείς και οι χρήστες εύκολα ιδέες και προϊόντα στο Pinterest.
Εκτός από το κουμπί Pin It, μπορείτε επίσης να προσθέσετε την επιλογή Follow σε μια εξέχουσα θέση στην ιστοσελίδα σας, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να σας εντοπίσουν.

3. Καλέστε σε δράση!

Προσπαθήστε να προτείνετε στους χρήστες κλήσεις σε δράση (CTA). Σκοπός είναι να μεταφέρετε τους υποψήφιους πελάτες σε χώρους όπου θα αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Το CTA μπορεί να συσχετιστεί με μια τρέχουσα διαφημιστική καμπάνια ή απλά να ανακατευθύνει τους χρήστες στον ιστότοπό σας.

4. Προσαρμόστε τις εικόνες στις προδιαγραφές

Ένα pin πρέπει να “ανακαλυφθεί” ώστε να έχει μια επιτυχημένη πορεία. Καθώς η πλειοψηφία των χρηστών του Pinterest χρησιμοποιεί το μέσο στη mobile εκδοχή του, έχει παρατηρηθεί ότι τα κάθετα οργανωμένα Pins τείνουν να αποδίδουν καλύτερα.
Οι κατακόρυφες εικόνες μπορούν να έχουν αναλογία διαστάσεων από 2:3 έως 1:2,8 και να έχουν πλάτος τουλάχιστον 600px.

5. Προσαρμοστείτε στις δημοφιλείς κατηγορίες του Pinterest

Ανάμεσα στις κορυφαίες κατηγορίες περιλαμβάνονται η διακόσμηση, το φαγητό, ο γάμους, τα DIY, κα. Αφού αντιληφθείτε τις κατηγορίες στις οποίες θα μπορούσε να έχει παρουσία η επιχείρησή σας, κατόπιν κατηγοριοποιήστε οποιοδήποτε Pinboard δημιουργείτε, για να διευκολύνετε τους χρήστες να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σας.

6. Προσθέστε χρήσιμο περιεχόμενο

Οι Pinners προσπαθούν να ανακαλύπτουν νέους τρόπους να κάνουν πράγματα, αυτό σας παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να μοιραστείτε τη γνώση σας σχετικά με τον τομέα που ειδικεύεται η επιχείρησή σας. Μοιραστείτε για παράδειγμα εκπαιδευτικά άρθρα με σκοπό να διδάξετε στους χρήστες κάτι νέο.