Ως επιχειρηματίας η προώθηση των δραστηριοτήτων σας δεν πρέπει να περιορίζεται σε συμβατικούς τρόπους. Το marketing έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή, αυτή του διαδικτύου, ανοίγοντας νέες προοπτικές για όλους τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Τα δέκα σημαντικά digital marketing tips για να δώσετε διαδικτυακή ώθηση στην επιχείρησή σας είναι τα παρακάτω:

Digital marketing tips για μεγαλύτερη επιτυχία στη διαδικτυακή παρουσία των μικρών επιχειρήσεων.
digital marketing

1. Ισχυροποιήστε το προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η επεξεργασία του προφίλ σας θα ενδυναμώσει την ψηφιακή σας παρουσία. Οι κατάλληλες πληροφορίες σε κατάλληλα σημεία θα ενισχύσουν την εικόνα σας προς τους χρήστες. Επιπλέον, οι στοχευμένες αναρτήσεις μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση, ιδιαίτερα εάν είναι επί πληρωμή ώστε να έχουν μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης.

2. Κρατήστε τακτική επικοινωνία με τους πελάτες σας

Αν και πολλοί θεωρούν ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο οδεύει προς τη δύση του, συνεχίζει να παραμένει ο νούμερο ένα τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των παραγωγικών ομάδων πληθυσμού. Η σωστή αξιοποίηση των email μπορεί να αποφέρει κέρδος στην επιχείρησή σας καθώς είναι ένας ανέξοδος τρόπος επικοινωνίας και προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.

3. Σε κανέναν δεν αρέσει η ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Για να μην καταλήξουν τα email σας στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, καλό θα ήταν να επιδιώξετε τη συναίνεση του κοινού – στόχου σας. Με ρητή αναγραφή των όρων και την συγκατάθεση τους στην αλληλογραφία, θα γνωρίζετε σε ποιους μπορείτε να αποστέλλετε τακτικά newsletters και διαφημίσεις.

4. Δώστε έμφαση στις εφαρμογές για κινητά  

Τα τελευταία χρόνια οι φορητές συσκευές και ιδιαίτερα τα κινητά αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μας. Πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγατε κάπου χωρίς να έχετε πάρει μαζί το κινητό σας τηλέφωνο; Πλέον, όλο και περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν για τις αναζητήσεις ή τις αγορές τους. Επομένως, η στρατηγική marketing που θα ακολουθήσετε πρέπει να προσαρμοστεί στις τελευταίες εξελίξεις. Αξιοποιήστε στο έπακρο τις δυνατότητες των εφαρμογών για κινητά τροποποιώντας τα μηνύματα και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας ώστε να υπάρχουν και σε έκδοση για κινητά.

5. Μελετήστε τα δεδομένα

Η γνώση των προτιμήσεων των καταναλωτών σας παρέχει τις κατάλληλες πληροφορίες ώστε να προσαρμόσετε τις προσφορές σας στις απαιτήσεις των πελατών σας. Εκμεταλλευτείτε τα και οι πωλήσεις σας θα ανέβουν!

6. Το ελκυστικό περιεχόμενο θα σας ανταμείψει

Εάν το περιεχόμενο στα social media ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ενδιαφέρον, τότε σίγουρα θα τραβήξει την προσοχή. Για να το πετύχετε, οι αναρτήσεις και τα μηνύματά σας καλό θα είναι να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χρηστών. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό, εικόνες ή βίντεο.

7. Στοχεύστε στο “τοπικό” κοινό  

Βελτιώνοντας τις λέξεις- φράσεις κλειδιά επιτυγχάνετε την αύξηση της προβολής σας στις τοπικές αναζητήσεις. Ανάλογα με τη γεωγραφική σας περιοχή, μια σωστή στρατηγική διαμόρφωσης των μηνυμάτων σας που ικανοποιούν τις ανάγκες και τους όρους έρευνας πιθανών πελατών, θα σας ανεβάσει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

8. Διαθέστε χρήματα για την προβολή σας

Εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες που σας δίνουν αρκετά sites για να διαφημιστείτε. Οι διαφημίσεις επί πληρωμή τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και στις μηχανές αναζήτησης είναι ένας καλός τρόπος να προβληθείτε κατά τη διάρκεια της περιήγησης των χρηστών στο διαδίκτυο. Η επί πληρωμή διαφήμιση της επιχείρησής σας θα τονώσει την παρουσία σας στο internet και θα στοχεύσει σε μεγαλύτερο κοινό.

9. Προωθήστε την επιχείρησή σας δίνοντας έμφαση στο SEO

Το γεγονός πως η επιχείρησή σας είναι μικρή δεν πρέπει να σας αποτρέπει από το να σχεδιάσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing. Το πιο σημαντικό είναι η εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης. Για αυτό τον λόγο επικεντρωθείτε στους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να φτάσετε σε περισσότερους πελάτες, βελτιώνοντας την ιστοσελίδα σας ώστε να είναι πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

10. Εισάγετε νέες υπηρεσίες

Δεν θα ήταν χρήσιμο εάν οι πελάτες σας μπορούσαν να αγοράζουν τα προϊόντα σας μέσω social media; Μπορείτε να εισάγετε κουμπιά τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους παρέχοντας μεγαλύτερη ευκολία και μεγαλύτερες πιθανότητες να σας επιλέξουν χωρίς να ξοδευτείτε.