Το λογότυπο μιας μικρής επιχείρησης είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για την διαφημιστική της προβολή, ειδικά στην digital εποχή που διανύουμε. Στις μέρες μας τα λογότυπα πρωταγωνιστούν σε κάθε προωθητική ενέργεια, από τη βιτρίνα του εμπορικού καταστήματος και τα είδη συσκευασίας, μέχρι το προφίλ της επαγγελματικής σελίδες της εταιρίας στο Facebook!

Όπως λέμε συνήθως, μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις! Γι΄αυτό έχει μεγάλη σημασία το σήμα της εταιρίας σας να είναι «έξυπνα» περιεκτικό και εύστοχο, ως προς το περιεχόμενο και ως προς την αισθητική που εκπέμπει. Διαβάστε μερικές συμβουλές πριν λανσάρετε το logo της εταιρίας σας:

Σκεφτείτε «τι θέλετε να πείτε» στους πελάτες σας

Το μικροσκοπικό σας λογότυπο έχει ως προορισμό να επικοινωνεί τις αξίες, την προσφορά και την αισθητική της επιχείρησής σας σε χρόνο ρεκόρ! Αναζητήστε λοιπόν έξυπνες ιδέες που θα ενσωματώσουν σε λίγα τετραγωνικά εκατοστά όλα  εκείνα τα στοιχεία που σας διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές σας. Επίσης, προσπαθήστε να «διηγηθείτε» με συντομία τα καλύτερα στοιχεία των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, με τις κατάλληλες γραμματοσειρές, χρώματα και σχήματα!

Συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία

Αναλογιστείτε ότι η εξατομικευμένη προσέγγιση ενός γραφίστα θα εμβαθύνει στις ιδιαίτερες ανάγκες της εταιρίας σας. Επίσης, θα αφήσει ανοιχτή την πόρτα για μελλοντικές βελτιώσεις ή μικρές ανανεώσεις του σήματος. Στο διαδίκτυο υπάρχουν διάφορες βιβλιοθήκες με έτοιμα λογότυπα και online προγράμματα για να φτιάξετε μόνοι σας το logo σας. Αυτή η διαδικασία είναι συνήθως πολύ πιο οικονομική σε σύγκριση με τη δουλειά ενός επαγγελματία γραφίστα, ωστόσο παράλληλα είναι και εντελώς απρόσωπη.

Ρωτήστε τους πελάτες σας!

Η διαδραστικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξασφαλίζει τα μέσα για έναν απευθείας διάλογο μεταξύ μιας επιχείρησης και του κοινού της. Είναι ευκαιρία να διοργανώστε μια ψηφοφορία ή έναν διαγωνισμό, όπου θα εκθέσετε 3-4 προτάσεις για το νέο σας λογότυπο. Προκαλέστε τους χρήστες να πουν τη γνώμη τους για την επιλογή του σήματός σας! Μην ξεχνάτε ότι η γνώμη των πελατών σας μετράει, αφού άλλωστε εκείνοι είναι και οι τελικοί αποδέκτες κάθε διαφημιστικής προώθησης.

Κατοχυρώστε το σήμα σας νομικά

Είναι πολύ σημαντικό να προστατέψετε το σήμα της επιχείρησής σας, όπως επίσης και τα σλόγκαν που το συνοδεύουν. Αναζητήστε τις διαδικασίες που θα κατοχυρώσουν νομικά το trademark του logo, για να αποφύγετε τις αναπαραγωγές και τις ενοχλήσεις από ανταγωνιστικές επιχειρήσεις στο μέλλον.