Shopping
Shopping

Το εποχιακό λιανεμπόριο είναι ένα πεδίο δραστηριότητας σημαντικά προσοδοφόρο για τους επιχειρηματίες του κλάδου. Οι καταστηματάρχες που επιλέγουν να ασχοληθούν με το εμπόριο ειδών εποχής δεν είναι λίγοι. Πώς θα ξεχωρίσετε λοιπόν; Η επιλογή ελκυστικών ειδών και το κατάλληλο στήσιμο του μαγαζιού με αφορμή τις διάφορες συγκυρίες είναι απαραίτητα, όμως δεν είναι ο μονόδρομος για την εμπορική επιτυχία του καταστήματος σε ετήσια βάση. Ο στόχος είναι να διατηρείτε σταθερά τα κέρδη σας κάθε στιγμή του χρόνου. Διαβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να αξιοποιήσετε κατάλληλα τις εποχικές ανάγκες των πελατών σας, για να διατηρήσετε σταθερό, αλλά και για να αυξήσετε τον τζίρο της επιχείρησής σας!

Πάντα προετοιμασμένοι για κάθε σεζόν

Οι σημαντικές εμπορικές “γιορτές” έχουν συγκεκριμένη θέση και διάρκεια στο ημερολόγιο των καταναλωτών. Οι απόκριες, το Πάσχα, η θερινή σεζόν και τα Χριστούγεννα είναι μερικές μόνο από τις περιόδους αιχμής για τα καταστήματα. Για τους εποχιακούς εμπόρους, αυτές είναι οι ημέρες με την περισσότερη “δουλειά”, οι οποίες συνήθως διαδέχονται από μια απότομη πτώση στην κίνηση των πελατών. Για να αποφύγετε αυτή την αστάθεια των πωλήσεων, μόλις ολοκληρωθεί η επόμενη σεζόν αιχμής, ξεκινήστε να δημιουργείτε άμεσα “κλίμα” για την επόμενη! Στολίστε νωρίς το κατάστημα και γεμίστε έγκαιρα τα ράφια με τα νέα σας είδη.

Στοκ 

Έχετε αναρωτηθεί πόσο καλά μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα “περισσεύματα” της αποθήκης σας για την σεζόν που πλησιάζει; Για παράδειγμα, ετοιμάστε πρωτότυπες συνθέσεις δώρων για τον Άγιο Βαλεντίνο με είδη που περίσσεψαν από τα Χριστούγεννα! Η ανακύκλωση των ειδών με σκοπό την κάλυψη των αναγκών της περιόδου που φτάνει θα αυξήσει την δημιουργικότητά σας και θα αξιοποιήσει το στοκ!

Νέο εμπόρευμα.. σύντομα!

Στην εποχή του διαδικτύου, όλο και περισσότερος κόσμος επιλέγει να κάνει τις αγορές της χρονιάς πολύ νωρίτερα σε σχέση με παλαιότερες δεκαετίες, σε μια προσπάθεια να βρει καλύτερες προσφορές. Για να εκμεταλλευτείτε λοιπόν τα νέα ήθη της κατανάλωσης, φέρτε το νέο εμπόρευμα στο κατάστημα αρκετά νωρίτερα από την εποχή του. Θα εκπλαγείτε όταν θα συνειδητοποιήσετε πόσοι πελάτες θα σπεύσουν να κάνουν νωρίτερα τις αγορές της επόμενης σεζόν.

Social media channels

Διαδικτυακό λιανεμπόριο. Ξεκινήστε πολύ νωρίς να παρουσιάζετε τα νέα σας είδη στο site του καταστήματος, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις διαφημιστικές καμπάνιες που τρέχετε στο διαδίκτυο. Ανανεώστε έγκαιρα τα είδη σας στο eshop του καταστήματος. Σε γενικές γραμμές φροντίστε η ηλεκτρονική σας παρουσία να βρίσκετε σταθερά ένα βήμα πιο μπροστά από την ένδειξη του ημερολογίου των πελατών σας!