Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυριολεκτικά κατακλύσει την καθημερινότητά μας, με την παρουσία τους στη ζωή μας να μεταλλάσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Σήμερα, το Facebook είναι η ισχυρότερη πλατφόρμα social media στη χώρα μας, αλλά και παγκοσμίως. Πλέον βέβαια, δεν αποτελεί μόνο έναν διαδικτυακό τόπο προσωπικής προβολής των χρηστών, όπως ήταν τα πρώτα χρόνια. Αντιθέτως, έχει εξελιχθεί σε ένα πολυμηχάνημα για την παρακολούθηση και την ομαδοποίηση των προσωπικών δεδομένων των μελών του.

Δημοσιεύσεις, σχόλια, αναζητήσεις, likes και groups είναι μόνο μερικές από τις πληροφορίες που συλλέγει το Facebook με το παραμικρό κλικ του κάθε χρήστη. Όλα αυτά τα στατιστικά δεδομένα είναι που κάνουν το Facebook ικανό να αναγνωρίζει και να κατηγοριοποιεί τα μέλη του, ανάλογα με τις καταναλωτικές προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειές τους. Στη συνέχεια, μπορεί και παρέχει στις επιχειρήσεις που φιλοξενούν τις σελίδες τους στο περιβάλλον του, όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να προσεγγίσουν στοχευμένα και αποτελεσματικά τους κατάλληλους χρήστες, δηλαδή τους εν δυνάμει πελάτες τους!

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Facebook είναι πλέον μια πανίσχυρη διαδικτυακή πλατφόρμα διαφήμισης, που αγκαλιάζει ανώδυνα την καθημερινότητα της κοινότητάς του. Μια μικρομεσαία επιχείρηση έχει πολλούς και σοβαρούς λόγους για να επενδύσει σε μια επαγγελματική σελίδα που θα προβάλλει συστηματικά τα νέα, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τους ανθρώπους της. Πώς θα επωφεληθείτε;

Η σελίδα θα σας «συστήσει» τους πελάτες σας

Όπως είπαμε, το βασικό γνώρισμα του Facebook είναι η ικανότητα να συλλέγει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους χρήστες του. Αυτές στη συνέχεια, επιστρέφονται στους διαχειριστές των επαγγελματικών σελίδων, μέσω των insights των λογαριασμών. Επιπλέον, οι χρήστες λειτουργούν διαδραστικά στο περιβάλλον μιας σελίδας, με comments και likes στο περιεχόμενο ή μηνύματα στο inbox. Έτσι, μια επιχείρηση που παρακολουθεί και δραστηριοποιείται ενεργά στη σελίδα της, θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει καλύτερα τις ιδιαιτερότητες των μελών της, να καταγράψει τα παράπονα και να προβλέψει τις μελλοντικές ανάγκες τους.

H εταιρία μετατρέπεται σε οικείο πρόσωπο

Η διαδραστικότητα του μέσου, δίνει την ευκαιρία για πιο προσωπική επαφή με τους χρήστες. Οι διάλογοι κάτω από τα posts, η εξυπηρέτηση μέσω inbox,  η λύση των προβλημάτων εκτός ωραρίου λειτουργίας, και φυσικά η έμμεση διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών, είναι μόνο μερικά από τα εργαλεία που παρέχει το Facebook στις επιχειρήσεις. Βέβαια, η συνταγή της επιτυχούς αλληλεπίδρασης μιας σελίδας με τους χρήστες της απαιτεί πειραματισμούς και συνεχή δημιουργικότητα. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι δεδομένο: οι χρήστες μαθαίνουν περισσότερα για την εταιρία και η επικοινωνία μαζί της είναι πλέον πολύ άμεση.

Θα χτυπήσετε τον ανταγωνισμό

Οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη επαγγελματικές σελίδες; Ακόμα και οι πιο πιστοί οπαδοί της παλιάς καλής «ζωής χωρίς το ιντερνέτ», στο σημείο αυτό θα προβληματιστούν σοβαρά! Μια απλή αναζήτηση είναι αρκετή για να σας πείσει ότι η πλειοψηφία των εταιριών πλέον στηρίζει την διαμόρφωση του εταιρικού της προφίλ μέσα από την παρουσία της στο Facebook. Επιδιώξτε λοιπόν να είστε εσείς οι πρωτοπόροι σε ότι έχει να κάνει με την ηλεκτρονική προβολή! Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι τα μέσα κοινωνικής είναι ένας χώρος που παρέχει μεγάλη και διαδραστική ελευθερία στους επαγγελματίες, για δημιουργική προβολή και πιο αποτελεσματική επικοινωνία με το δίκτυο των πελατών τους.

Please follow and like us:

Απαντήστε